AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #1 Skrevet 20. juli 2019 Har to valg! Lurer på hva som er lurest? Bør jeg giftet meg om et år og bo med svigerfamilien i 2 år til vi får råd til å kjøpt leileighet. eller bør jeg ventet til jeg har spart foe bryllup og leileighet først? Som vil si vente 3 år før vi kan bo sammen..? føler jeg er veldig glad i han. Og vil sove med han hver natt. Vil bare ha han med meg.. men er redd han ombestemmer seg for å kjøpe leilighet senere... (i min kultur MÅ man gifte før man bor sammen, så svar på spørsmålet mitt!) Anonymkode: 8883f...1e3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #3 Skrevet 20. juli 2019 Vente til dere har råd til bryllup og leilighet. Anonymkode: 36bed...e64
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #4 Skrevet 20. juli 2019 2 timer siden, artigmedsex skrev: Hvor gammel er du? 20 nå Anonymkode: 8883f...1e3
isbjørnungen Skrevet 20. juli 2019 #5 Skrevet 20. juli 2019 Hva med å leie i et par år? Jeg kunne ikke bodd 2 år med svigers, selv om de absolutt er trivelige folk..
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #6 Skrevet 20. juli 2019 Kan dere ikke flytte sammen og spare sammen til bryllup? Anonymkode: 58af6...28a
SoWhat? Skrevet 20. juli 2019 #7 Skrevet 20. juli 2019 Du må stole på ham, og det ser ikke helt ut som om du gjør det iom at du tror han vil ombestemme seg? Så ut fra det tenker jeg at du bør vente, for det er ikke lurt å gifte seg pga et press. Du er jo veldig ung også, og jeg giftet meg veldig ung selv. Det er ikke så lurt.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #8 Skrevet 20. juli 2019 I Norge er ikke kulturen at man må være gift for å flytte sammen. Du bor i Norge nå, så det er jo det som er kulturen din. Anonymkode: 4cc30...61e
Anim92 Skrevet 20. juli 2019 #9 Skrevet 20. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: I Norge er ikke kulturen at man må være gift for å flytte sammen. Du bor i Norge nå, så det er jo det som er kulturen din. Anonymkode: 4cc30...61e Vet om en hel del nordmenn som ikke flytter sammen før de er gift. De er ikke flertallet, men det er faktisk en del av de. Kultur handler mer om land, men også miljø. Og de er det mange forskjellige av her til lands! Så å kreve at noen andre tilegne seg en kultur DU mener er norsk, er helt bak mål.
artigmedsex Skrevet 20. juli 2019 #10 Skrevet 20. juli 2019 (endret) 49 minutter siden, AnonymBruker said: 20 nå Anonymkode: 8883f...1e3 Du er etter min mening litt ung enda for å slå deg deg ned og gifte deg. Hjernen er ikke ferdig utviklet før du er 25 år, så litt risiko for at du velger mann og livsløp før du egentlig vet hva du vil. Jeg ville ventet minst 2-3 år før jeg giftet meg. "Statistical trends do suggest that it's best to wait a few years: Divorce is 50% less likely for someone who is 25 years old when they wed, as compared to someone who gets married at age 20. " https://www.psychologytoday.com/us/blog/meet-catch-and-keep/201606/these-are-the-best-and-worst-ages-get-married Nå er du en del av en annen kultur og du har sikkert tilegnet deg noen kulturelle mønstre du vil tre inn i, og det er ditt valg, men siden du spør så fikk du svar fra mitt perspektiv. Å gifte seg for å være sammen med noen er kanskje ikke det beste motivet, men skjønner deg om du er forelska. Lykke til med valget ditt. Endret 20. juli 2019 av artigmedsex 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #11 Skrevet 20. juli 2019 Er du den samme som lagde tråden om at det tar lengre tid for han, enn for deg, å spare opp penger til bryllupet deres? Jeg vil på ingen måte anbefale noen som helst å bo med sine svigerforeldre!!! Det må være en pine!! Det viktigste er uansett å prate MED HAM om dette!! Anonymkode: fb6fe...c9c 1
Nerine_ Skrevet 20. juli 2019 #12 Skrevet 20. juli 2019 Jeg ville leid en leilighet sammen, og giftet meg etterhvert. Hadde aldri giftet meg med en jeg ikke hadde prøvd å bo sammen med først.
Gjest theTitanic Skrevet 20. juli 2019 #13 Skrevet 20. juli 2019 Alternativ 2 : Klarer du vente 2 år så klarer du 3. Alternativ 1 frarådes på det sterkeste.
snoren Skrevet 20. juli 2019 #14 Skrevet 20. juli 2019 Ville ventet å spare til leilighet, er utrolig slitsomt å bo hos svigerforeldre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå