Gå til innhold

Leie møblert og uten gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei vi blir en familie på 4 og ser etter en ny leilighet. Vi så på en fin leilighet nylig men den er møblert og det er ikke noe gang. Noen med erfaringer og leie møblert? Samboer så blant annet at det sto en 55 tommer Samsung HD ultra TV og vi tenker jo på kostnadene av dette om det skulle bli ødelagt. Så erfaringer? Ikke er det gang der heller, går det ann og ikke ha noe gang men fortsatt ha orden på sko og jakker? 😅

Anonymkode: 3eeb7...8e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller kjøpt møbler på loppemarked enn å leie møblert, jeg ville følt at jeg var på besøk hvis jeg ikke hadde hatt noen påvirkning på hva slags møbler jeg skulle ha :)   I min leilighet går gangen på en måte i ett med kjøkkenet, men her har jeg klart å lage en slags skillevegg med knagger og skohylle.  Vanskelig å si noe om dine muligheter uten å se plantegningen.

Anonymkode: 33146...87f

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville aldri leid møblert. Står det i annonsen at alt som tv osv følger med? Selv om det er avbildet, er det jo ikke sikkert det følger med, men er bare bilder av nåværende leietagers saker?

Står det ikke ettertrykkelig i annonsen, så spør.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Jeg ville aldri leid møblert. Står det i annonsen at alt som tv osv følger med? Selv om det er avbildet, er det jo ikke sikkert det følger med, men er bare bilder av nåværende leietagers saker?

Står det ikke ettertrykkelig i annonsen, så spør.

Det er møblert, jeg spurte nå, og han sa at TV sofa og sofa bord var med iallfall. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er møblert, jeg spurte nå, og han sa at TV sofa og sofa bord var med iallfall. 

Da ville jeg sett etter noe annet.

Møblert bør kun leies dersom man kortidsleier, eller er alene. Møblerte leiligheter er en konfliktbombe.

Anonymkode: ae054...d34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri leid møblert med barn. 

Anonymkode: ed722...bfa

AnonymBruker
Skrevet

Om dere er familie på 4 så hadde jeg ikke leid møblert. Men det er forskjell på delvis møblert og møblert, men som familie så hadde jeg gått for umøblert.

Anonymkode: 4925d...96e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...