Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #1 Skrevet 20. juli 2019 Jeg har tatt tre forskjellige valgomat tester. Jeg svarer likt på alle, men får forskjellige partier jeg er mest enig med hver gang. Er valgomater betalt av de forskjellige partiene, og dermed en bløff for å få så mange stemmer som mulig? Jeg vet hvilket parti jeg er mest enig med, og hvilket jeg skal stemme på. Men kan min teori stemme?
Rosa Sitron Skrevet 20. juli 2019 #2 Skrevet 20. juli 2019 Nei, tror de velter ulikt bare.av nysgjerrighet, hva får du? Jeg får ganske likt (Sp/Sv/Mdg/Krf) på topp 3 i de ulike valgomatene.
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #3 Skrevet 20. juli 2019 (endret) 35 minutter siden, Rosa Sitron skrev: Nei, tror de velter ulikt bare.av nysgjerrighet, hva får du? Jeg får ganske likt (Sp/Sv/Mdg/Krf) på topp 3 i de ulike valgomatene. Det spiller ingen rolle. Men det er rart at mine svar er like, og at utfallet blir forskjellig. Endret 20. juli 2019 av #Rasshøl
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. juli 2019 #4 Skrevet 20. juli 2019 Tror ikke man skal ta de for alvorlige. Hva man får kommer jo helt an på spørsmålene. 1
NordicViking Skrevet 20. juli 2019 #5 Skrevet 20. juli 2019 3 timer siden, #Rasshøl skrev: Jeg har tatt tre forskjellige valgomat tester. Jeg svarer likt på alle, men får forskjellige partier jeg er mest enig med hver gang. Er valgomater betalt av de forskjellige partiene, og dermed en bløff for å få så mange stemmer som mulig? Jeg vet hvilket parti jeg er mest enig med, og hvilket jeg skal stemme på. Men kan min teori stemme? Jeg antar at de forskjellige valgomatene vekter spørsmålene forskjellig, og at det kan være grunnen til at du får forskjellige svar.
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #6 Skrevet 20. juli 2019 9 minutter siden, NordicViking skrev: Jeg antar at de forskjellige valgomatene vekter spørsmålene forskjellig, og at det kan være grunnen til at du får forskjellige svar. Det er selvsagt en mulighet..
NordicViking Skrevet 20. juli 2019 #7 Skrevet 20. juli 2019 Jeg har testet valgomatene til NRK, TV2 og Natt & Dag - finnes det flere? Utfallet ble det samme - jeg er mest enig med Høyre. 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #8 Skrevet 20. juli 2019 https://www.google.no/search?q=valgomat+2019&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari#ip=1
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. juli 2019 #9 Skrevet 20. juli 2019 På NRK og TV2 sin valgomat fikk jeg Høyre På Natt & Dag sin fikk jeg Arbeiderpartiet. 2
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #10 Skrevet 20. juli 2019 50 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Tror ikke man skal ta de for alvorlige. Hva man får kommer jo helt an på spørsmålene. Neida.. Jeg har bare sjekket for moro skyld, og det er da jeg ble litt overrasket.
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #11 Skrevet 20. juli 2019 2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: På NRK og TV2 sin valgomat fikk jeg Høyre På Natt & Dag sin fikk jeg Arbeiderpartiet. Men hadde du de samme partiene på topp 3?
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. juli 2019 #12 Skrevet 20. juli 2019 Akkurat nå, #Rasshøl skrev: Men hadde du de samme partiene på topp 3? Nei. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. juli 2019 #13 Skrevet 20. juli 2019 2 minutter siden, #Rasshøl skrev: Neida.. Jeg har bare sjekket for moro skyld, og det er da jeg ble litt overrasket. Det som overrasket meg mest var NRK sin hvor jeg fikk pensjonistpartiet på 2 plass 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #14 Skrevet 20. juli 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Nei. Ok.
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #15 Skrevet 20. juli 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Det som overrasket meg mest var NRK sin hvor jeg fikk pensjonistpartiet på 2 plass Nå avsporer jeg.. Jeg måtte faktisk Google pensjonistpartiet, da jeg trodde det var et nytt parti jeg ikke hadde hørt om. Så det ble stiftet i 1985. — — Jeg ble også overrasket over særlig ett parti.
Gjest Optimo Skrevet 21. juli 2019 #16 Skrevet 21. juli 2019 På 20.7.2019 den 8.31, #Rasshøl skrev: Jeg har tatt tre forskjellige valgomat tester. Jeg svarer likt på alle, men får forskjellige partier jeg er mest enig med hver gang. Er valgomater betalt av de forskjellige partiene, og dermed en bløff for å få så mange stemmer som mulig? Jeg vet hvilket parti jeg er mest enig med, og hvilket jeg skal stemme på. Men kan min teori stemme? Det er vel ikke like spørsmål i alle valgomatene? I så fall er det jo ikke vits i å ha flere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå