Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Hva synes du ? Er bleket hår veldig CowboyLaila -aktig eller er det fint??
Gjest Formosiss Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Jeg synes bleket hår er fint kun på de som allerede er veldig lyse. Takler ikke bleket hår som det skriker "falskt" av :-s
Gjest Gulltopp Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 Jeg er diplomatisk anlagt og svarer "sjelden spesielt kledelig".
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Det spørs! Er det gult og utgrodd på ei 50 år gammal dame er det vulgært.. Er det lyst & dama passer det, er det fint. Er veldig opp til HVEM som har det
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Det spørs! Er det gult og utgrodd på ei 50 år gammal dame er det vulgært.. Er det lyst & dama passer det, er det fint. Er veldig opp til HVEM som har det
Gjest TomKrus Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 I valget mellom vulgært og sexy velger jeg vulgært.
Morea Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 Synes at du skal være en veldig spesiell type for å kle veldig bleket hår. Da synes jeg at det er finere med litt liv i håret, highlights og spill, dersom en vil ha veldig lyst hår. De som er veldig lyse fra naturens side vil jo vanligvis kle det. Spesielt Oslo-2 håret som rammer mange damer i 45-60 åra er jævlig. Bleika langt hår, masse solarium og hvite og rosa klær. Det er det styggeste jeg vet. Får dem til å se eldre ut. Tenk å være en mann og se ryggen på en pen blondine i en bar, og så snur hun seg og så !!! Det unner jeg ingen.
Gjest seroxata Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 tja, på noen ser det faktisk veldig bra ut! Et par jeg kjenner har det, og de kler det veldig godt! Og nå vet jeg ikke hvilken hårfarge Gwen stefani har opprinnelig, men hun ser jo griselekker ut! Men på veeeldig utprega ungjenter ser det som regel fælt ut, spesielt med et tonn sminke til..
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 Det er det fineste. jeg finner dette absolutt mest tiltrekkende.Jeg får ikke tenning på mørke jenter. Brunt, rødt og svart hår blir for skittent til meg. Blonds are beautiful and have more fun. Take me down to the paradise city where the girls are blond and the tits are pretty...Guran
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #10 Skrevet 7. mai 2005 Hjemmebleket, tørt og matt hår med litt gulskjær, kombinert med overdoser av solarium, for små/trange klær og sigaretten i munnviken. Gjerne med Buffalosko av den typen som var moderne i 1998.... Need I say more :-?
Gjest Gulltopp Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 Hjemmebleket, tørt og matt hår med litt gulskjær, kombinert med overdoser av solarium, for små/trange klær og sigaretten i munnviken. Gjerne med Buffalosko av den typen som var moderne i 1998.... Need I say more :-? Gjerne akkompagnert av usannsynlige mengder lipliner og neglelakk i smakløse farger.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #13 Skrevet 7. mai 2005 Hvis vi snakker om platina blond så vil jeg si ytterst sjeldent.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #14 Skrevet 7. mai 2005 Hva med meg da? Hilsen Paris Hilton Du kler det! Hva tenkte du på da du farget det brunt di kjærring:(
Gjest Hilde K S Skrevet 7. mai 2005 #15 Skrevet 7. mai 2005 Det er det fineste. jeg finner dette absolutt mest tiltrekkende.Jeg får ikke tenning på mørke jenter. Brunt, rødt og svart hår blir for skittent til meg. Blonds are beautiful and have more fun. Take me down to the paradise city where the girls are blond and the tits are pretty...Guran Jaja. Da gir jeg opp håpet om å forføre deg da. *sukk*
aline Skrevet 7. mai 2005 #16 Skrevet 7. mai 2005 nå kan jo bleket hår være så mangt da, ærlig talt. bleket hår kan være mye mer en dårlig hjemmebleking på slitt og livløst hår. det trenger ikke engang være platinablondt, selv om jeg personlig synes platinablondt er dritlekkert. gwen stefani er jeg enig i er ett artig eksempel, hun er rå synes jeg, og bertine zetlitz men det skal se bra ut, det skal se så ekte ut som det går an. og noen av oss blir faktisk så godt som platinablonde om sommeren, av sola, er det også vulgært?
Gjest seroxata Skrevet 7. mai 2005 #17 Skrevet 7. mai 2005 Det er det fineste. jeg finner dette absolutt mest tiltrekkende.Jeg får ikke tenning på mørke jenter. Brunt, rødt og svart hår blir for skittent til meg. Blonds are beautiful and have more fun. Take me down to the paradise city where the girls are blond and the tits are pretty...Guran du er så gjennomført sleezy at det kler deg!!! *humre*godt jeg ikke er ute etter deg da:D
Gjest Aurélie Skrevet 7. mai 2005 #18 Skrevet 7. mai 2005 Bleket hår er det i utgangspunktet ikke noe galt med, synes det ser fresht ut, selvfølgelig når det ikke er for mye gulskjær (eller grønnskjær :o ), eller når en som falsk blondine går med centimetere med etterekst. Synes en pent stelt og sunn platinablond manke er skikkelig lekkert jeg
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #19 Skrevet 7. mai 2005 Blondt hår kan være pent det, bare det ikke er helt "hvitt". Personlig har jeg mørkt hår, og trives med det, nettopp fordi jeg ikke passer til blondt hår. Det er med andre ord individuelt. :-)
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2005 #20 Skrevet 8. mai 2005 Nå ble det jo spurt om hva vi synes om bleket hår. Ikke hva vi syns om gult, tørt hår med sort ettervekst, for trange klær, buffalo sko eller stygg sminke.. Farget hår (og jeg regner med at en svært stor prosentandel av de som skriver her har farge i håret?) er jo også stygt hvis man har ukledelig sminke, for trange klær og sneip i munnviken Syns bleket hår er flott på de som kler lyst hår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå