Elefantenirommet Skrevet 19. juli 2019 #1 Del Skrevet 19. juli 2019 Kan dere anbefale en god, myk og deilig seng? Type kontinentalseng. Synrs det er så vanskelig å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #2 Del Skrevet 20. juli 2019 Det er ille bra for ryggen med så myk seng, sikkert derfor det er vanskelig å finne. Anonymkode: 42709...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #3 Del Skrevet 20. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ille bra for ryggen med så myk seng, sikkert derfor det er vanskelig å finne. Anonymkode: 42709...e39 Kvinner skal ha mykere seng enn menn. Og hvordan forklarer du Tempur madrasser og pute, hvis mykt ikke er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #4 Del Skrevet 20. juli 2019 9 timer siden, Elefantenirommet skrev: Kan dere anbefale en god, myk og deilig seng? Type kontinentalseng. Synrs det er så vanskelig å finne. Jeg har Jensen seng, og en overmadrass i Tempur. Min seng er myk, og fungerer supert for vond rygg og nakke. Du bør prøveligge senger hos en møbelforretning før du velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #5 Del Skrevet 20. juli 2019 8 minutter siden, #Rasshøl skrev: Kvinner skal ha mykere seng enn menn. Og hvordan forklarer du Tempur madrasser og pute, hvis mykt ikke er bra? Fordi de ofte veier mindre. Sengen skal gi støtte til kroppen, man skal ikke synke ned i den, det kan gi plager i rygg, nakke osv. Heller ikke for hard, den skal gi lett etter kroppen. Anonymkode: 42709...e39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #6 Del Skrevet 20. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de ofte veier mindre. Sengen skal gi støtte til kroppen, man skal ikke synke ned i den, det kan gi plager i rygg, nakke osv. Heller ikke for hard, den skal gi lett etter kroppen. Anonymkode: 42709...e39 Nei, kvinner skal ha mykere seng fordi vi har annerledes kroppsfasong enn menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 20. juli 2019 #7 Del Skrevet 20. juli 2019 De tempurmadrassene jeg har hatt har blitt alt for harde om vinteren for meg. Har alltid vinduet oppe og da blir madrassen hard når rommet er kaldt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #8 Del Skrevet 20. juli 2019 Har en nydelig seng fra Jensen. Kontinental. Hilsen en som elsker myke senger og som blir ødelagt i ryggen av harde. Anonymkode: c1809...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 20. juli 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, #Rasshøl skrev: Jeg har Jensen seng, og en overmadrass i Tempur. Min seng er myk, og fungerer supert for vond rygg og nakke. Du bør prøveligge senger hos en møbelforretning før du velger. OK, takk for tips! Overmadrass i Tempur, ja. 🤔 Husker du hvilken Jensen-seng du har? Jeg har vært og prøvd mange senger. Den eneste jeg virkelig har likt, som er myk og god nok, kostet nesten 90 000. 😬 Det er ganske mye over mitt budsjett. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 20. juli 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en nydelig seng fra Jensen. Kontinental. Hilsen en som elsker myke senger og som blir ødelagt i ryggen av harde. Anonymkode: c1809...929 Jeg er på samme måte. Husker du hvilken Jensen-seng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 20. juli 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ille bra for ryggen med så myk seng, sikkert derfor det er vanskelig å finne. Anonymkode: 42709...e39 For meg fungerer det ikke med hard. Jeg er over 40 år, så jeg vet for lengst hva som fungerer og ikke for meg. 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. juli 2019 #12 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg har Jensen Diplomat med medium madrass og den der latex-overmadrassen. Jeg er godt fornøyd (som deg vil jeg gjerne ha myke madrasser). Eneste jeg ville gjort om igjen var kanskje å velge en annen overmadrass. Tror Softline 2 er regnet for å være litt mykere enn den i latex så jeg burde nok valgt den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #13 Del Skrevet 20. juli 2019 Vel, når du ligger på siden skal kroppen din være så rett som mulig. Du skal ikke henge nedover med hoftepartiet. Samtidig en pute som støttet hodet godt. Mange ligger på for myk madrass som fucker opp ryggen. De fleste menn skal ha fast. Anonymkode: acf42...79d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #14 Del Skrevet 20. juli 2019 Selvfølgelig velger dere madrass selv, jeg bare nevner at for myk ikke er bra. Vet ikke hva dere har sett dere ut og hva dere mener med myk. https://www.dagbladet.no/tema/sjekk-om-du-har-riktig-madrass/63429598 https://www.kk.no/livstil/slik-velger-du-riktig-madrass/67909363 Anonymkode: 42709...e39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #15 Del Skrevet 20. juli 2019 53 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Jeg er på samme måte. Husker du hvilken Jensen-seng? Jeg husker ikke og finner det heller ikke nå. Men det var ikke den billigste. Gå litt opp in pris, så får du en bedre seng. Anonymkode: c1809...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #16 Del Skrevet 20. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig velger dere madrass selv, jeg bare nevner at for myk ikke er bra. Vet ikke hva dere har sett dere ut og hva dere mener med myk. https://www.dagbladet.no/tema/sjekk-om-du-har-riktig-madrass/63429598 https://www.kk.no/livstil/slik-velger-du-riktig-madrass/67909363 Anonymkode: 42709...e39 Fatter ikke at det skal være så vanskelig for en del å bare innse at noen har det best med myk seng. Alltid må det komme komme noen og gnåle om hard seng. Anonymkode: c1809...929 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #17 Del Skrevet 20. juli 2019 madrassen hokkåsen i medium hos ikea Anonymkode: f85c7...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #18 Del Skrevet 20. juli 2019 1 time siden, Elefantenirommet skrev: OK, takk for tips! Overmadrass i Tempur, ja. 🤔 Husker du hvilken Jensen-seng du har? Jeg har vært og prøvd mange senger. Den eneste jeg virkelig har likt, som er myk og god nok, kostet nesten 90 000. 😬 Det er ganske mye over mitt budsjett. 😆 Tempur er dyrt. Om man ikke sliter med rygg problemer, er ikke det nødvendig å ha Tempur. Jeg husker ikke hva sengen heter, men jeg kan finne det ut når jeg kommer hjem. 90.000,- for en seng er dyrt og drøyt.. Det er mulig og finne senger som er gode, billigere og kanskje heller investere i en Tempur overmadrass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #19 Del Skrevet 20. juli 2019 13 timer siden, Elefantenirommet skrev: Kan dere anbefale en god, myk og deilig seng? Type kontinentalseng. Synrs det er så vanskelig å finne. Tempurseng er den beste i verden. Har du ikke penger til hele senga, kjøp en billigere løsning og den tykkeste Tempur overmadrassen. Anonymkode: b3ff8...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #20 Del Skrevet 21. juli 2019 Jeg er faktisk nødt til å ha en ganske hard madrass, ellers får jeg problemer med å sove... Anonymkode: c160b...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå