Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Hva er forskjellen på en turnuslege kontra en vanlig lege og turnusjordmor kontra en vanlig jordmor?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Er ikke turnusleger sånne som er under utdanning og på utplassering? Eller har det med arbeidstida å gjøre? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 Turnusleger er de som er ferdig med undervisningsdelen av utdannelsen sin, og så er ute i praktis. Tror det er siste året av utdannelsen.
Gjest Formosiss Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Der jeg kommer fra var turnuslegene x-antall ganger bedre og nøyaktige enn de eldre legene med mer fartstid; sistnevnte sendte meg hjem som frisk, med en liten forkjølelse - førstnevnte så en uke etter at jeg hadde kysseysken, bare ved å se på magen min.. Men hun undersøkte meg bare for å ha "gjort" det.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Turnusleger er de som er ferdig med undervisningsdelen av utdannelsen sin' date=' og så er ute i praktis. Tror det er siste året av utdannelsen.[/quote'] Jepp, det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå