AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 Hei, jeg skal konte faget rettsstat og menneskerettigheter ved UiB. På nettsidene så ligger det ute en rekke A-besvarelser, men de er typisk skrevet av studenter som kan alle dommene i faget. Jeg klarer ikke lære meg mer enn de mest kjente. Så lurer på om noen har en eksamensbesvarelse hvor man løser oppgavene uten å kunne så mange dommer. Det kan godt være en C-besvarelse, dårligere eller bedre. Det viktigste er at det er en besvarelse som ikke inneholder mer enn de dommene som typisk brukes hele tiden i faget(eks Osman, Engel Sunday Times) Noen som kan hjelpe meg? Ønsker å se hvordan man består faget uten å kunne så mange dommer. Anonymkode: ecf4a...d35
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg skal konte faget rettsstat og menneskerettigheter ved UiB. På nettsidene så ligger det ute en rekke A-besvarelser, men de er typisk skrevet av studenter som kan alle dommene i faget. Jeg klarer ikke lære meg mer enn de mest kjente. Så lurer på om noen har en eksamensbesvarelse hvor man løser oppgavene uten å kunne så mange dommer. Det kan godt være en C-besvarelse, dårligere eller bedre. Det viktigste er at det er en besvarelse som ikke inneholder mer enn de dommene som typisk brukes hele tiden i faget(eks Osman, Engel Sunday Times) Noen som kan hjelpe meg? Ønsker å se hvordan man består faget uten å kunne så mange dommer. Anonymkode: ecf4a...d35 Kan du ikke bare kontakte emneansvarlig og be vedkommende legge ut et eksempel på en C Anonymkode: e8664...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå