fiesta Skrevet 8. mai 2005 #21 Skrevet 8. mai 2005 Håper en norsk en vinner. Og at Tina eller Elita går ut i kveld.
Cinnamon Skrevet 8. mai 2005 #23 Skrevet 8. mai 2005 Når er finalen egentlig??? Søndag 22. mai i Stockholm.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #24 Skrevet 8. mai 2005 Jag tycker inte Elita ska vinna, men jag diggar henne førdet. Hejar på Britt, men huset hade inte varit detsamma utan Elita. Jag ær tjej så det ær inte før att hon ser bra ut eller nåt. Ja hon klagar och ær lite prinsessa, men hon ær ju så kul!Full av ironi och humor! Det ær ju så "populært" att vara sig sjælv, och snakka om en tjej som verkligen står før hur hon ær. Hon gillar smink, hår, mode osv och ær upptagen av sitt rykte.Detta ær sånt som ofta "irriterar" andra tjejjer pga svartsjuka och att de inte har tid eller møjlighet att bry seg lika mycket om seg sjælv. Att Elita skulle få många mot seg, ja, det ræknar hon ju med sjælv! Claes ær ju supersøt och oppegående, tror nog han sjælv kan avgjøra vad som ær bra før han och inte. De ær jo bara så otroligt søta sammen! Som sagt, tycker inte at hon ska vinna, men ær det någon som verkligen varit seg sjælv så ær det væl hon!? Men hallooo!!? Hun er ikke kul og morsom i det hele tatt. Hun bruker CP som skjellsord! Det er utrolig umodent og respektløst gjort av en 24-åring!
Gjest cecilia igjen Skrevet 22. mai 2005 #25 Skrevet 22. mai 2005 Ja, som væntat, mange kommentarer... Britt ær superherlih og min vinnerfavoritt!Hun er seg selv ja, men det innebærer jo ikke at ikke andre kan være det! Elita ær som hun ær, men hun står for det og driter i om folk liker det eller ikke. Synes det er supert at hun står for hvor opptatt hun er av sitt utseende. Jeg synes hun har herlig humor og ironi, men, vi er alle forskjellige og dem som ikke oppfattet det by now vill aldrig gjøre det! Dette er bare vad jag tycker, førvæntade inte at omvænda de som inte gillar henne liksom...om du fattar vad jag menar
rutti Skrevet 22. mai 2005 #28 Skrevet 22. mai 2005 heia heia britt:) Hun er den eneste som fortjener å vinne en million faktisk
nat26 Skrevet 22. mai 2005 #29 Skrevet 22. mai 2005 heia heia britt:) Hun er den eneste som fortjener å vinne en million faktisk Enig
Lassie Skrevet 22. mai 2005 #32 Skrevet 22. mai 2005 Tina fortjener å vinne fordi hun har måttet stå ut med all dritsnakkingen.Ikke så rart at hun har blitt veldig "stakkarslig" etterhvert sånn som de har holdt på der inne. Alle sammen. Britt er tvers igjennom falsk. Først så god kompis med Tina, i neste øyeblikk gjør hun ikke annet enn å prate drit. Alltid enig med siste taler og tør ikke stå for det hun sier og gjør. Men hvem er jeg til å dømme? Jeg kjenner dem ikke personlig, kun gjennom TVen. Aller helst så ser jeg at jeg vinner den millionen, jeg.
Gjest cesilia Skrevet 22. mai 2005 #33 Skrevet 22. mai 2005 Det ær en grund till att så många inte gillade tina i huset. Hon har tagit mycket och det ær starkt, men samtidigt har hon också spytt ut otroligt mycket och då får man faktiskt ta konsekvenserna!Så ær det før alla! Britt falsk?? Hmm, hon ær nog rædd før att såra och vældigt duktig på att godta alla uansett. Klart hon har meningar som alla andra!Nær de skulle sæga vem de tyckte skulle vinna och inte så tyckte hon ju det var jættesvårt. Hon sa ju trots allt att hon tyckte tina førtjænade det minst.Att sen tina kom in på toaletten och trøstade var ju inget britt bad om. Britt satt ju inte heller och benektade det infør tina... Att førsøka få britt till en falsk person blir bara før dumt, goare tjej har jag aldrig sett iallafall!
Gjest Moonshadow Skrevet 22. mai 2005 #34 Skrevet 22. mai 2005 Synes virkelig Britt fortjente å vinne. De gikk ut i den rekkefølgen jeg hadde håpet på i dag
Lassie Skrevet 23. mai 2005 #35 Skrevet 23. mai 2005 Att førsøka få britt till en falsk person blir bara før dumt' date=' goare tjej har jag aldrig sett iallafall![/quote'] Forsøker ingenting, jeg. Sier bare meningen min. Det var da svært som du reagerer fordi jeg sier min mening da. Jeg må få lov å ikke like Britt om jeg ikke vil, vel.. Er ikke dumt å si meningen sin, alle har rett til å ha den meningen de har. Så lenge ingen av oss kjenner dem personlig så kan vi vel ikke uttale oss om verken det ene eller andre sånn egentlig, hvis man først skal være så nøye på det.
aline Skrevet 24. mai 2005 #36 Skrevet 24. mai 2005 synes Britt var en flott vinner jeg, og ser ikke noe falskt i henne. det er menneskelig å mene noe om de andre man bor så tett på, det er en fin side og ikke ville slenge alt negativt en tenker og mener i trynet på vedkommende så lenge det faktisk ikke er noe som er vesentlig. det går an å like noen, selv om du ikke trenger mene de fortjener alt i verden. det går an å like noen og komme overens med noen, selv om man kan være enig i og se negative ting ved den personen. men syntes det var utrolig digg at Tina kom å andre plass!!! forran clas! det moret meg litt da.
Gjest cesilia Skrevet 27. mai 2005 #37 Skrevet 27. mai 2005 Kjære Lassie! Du får selvfølgelig mene vad du vil! Jeg skriver det jeg mener og når du kommer med kommentarer så måste också du acceptera att andra inte tycker som deg og att du kan få kommentarer på det du skriver. Prøver ikke å omvænde deg eller nåt- sier bare vad jeg synes jeg!
fiesta Skrevet 28. mai 2005 #38 Skrevet 28. mai 2005 Britt fortjente å vinne. Hun var seg selv hele tiden. Ikke at Tina ikke var det, men hun tålte ikke mye. Merkelig at hun kom så langt som hun gjorde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå