lillesky Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Måtte lage en ny tråd, for etter å ha både søkt og letet fant jeg ikke den gamle, så stå ut, dere) Hvorfor ble Elita tvangsnominert? Har prøvd å lete på bigbrother.no, men finner ikke... Har det ellers skjedd noe spennende (vet at CF er inne) den siste uka (jeg har vært på ferie)?
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Hun hadde visstnok brutt gjentatte ganger mot reglene i huset, men hvilke regler vet jeg ikke noe om.
Arwen Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 tror det var snakk om at hun hadde skrevet noe på lapper.
Sniglå Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Jeg trodde det var fordi hun ikke deltok i å skrive den sangen som de fikk i oppdrag. Men muligens jeg hørte feil... :-?
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Jeg hørte det var fordi hun truet med å drepe Tina, men det er jo lenge siden hun slengte ut den kommentaren. Ikke var det så mange i huset som tok henne så alvorlig heller. Kanskje de har fått reaksjoner på det i etterkant?
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 tror det var snakk om at hun hadde skrevet noe på lapper. Det hørte jeg og. Hun tegnet hjerte og skrev "Klas" i, eller noe sånt,..
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 Elita bør iallefall vinne. Hun er den peneste av dem alle. Peace out..Guran
Cr@sh Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 Elita bør iallefall vinne. Hun er den peneste av dem alle. Peace out..Guran
Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 Det lurte jeg litt på selv...de sa ikke noe om det. Men uansett jeg er ikke enig med de som synes elita bør vinne. En sånn person som syter så forferdlig HELE tiden blir man lei av..hun er da aldri fornøyd. Det er mange andre som jeg håper vinner før hun gjør det ja
Robban43 Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 Vet ikke hvorfor Elita ble tvangsnominert, men de som mener Elita bør vinne bør virkelig gå inn i seg selv. Makan til pudding av ett kvinnfolk skal du lete lenge etter :veldigsur: Ett menneske som er så selvopptatt burde søke seg til en øde øy i stillehavet. Kanskje der vil hun klare å få det som hun vil, nemlig helt alene. At Clas som jeg oppfatter som en ganske oppegående vil innvolvere seg i henne er utenfor min forstand :o Vel nå er jeg ikke deltager, men ser dette fra utsiden. Men alikavel ELITA GET A LIFE :evil:
lillesky Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2005 De som synes Elita bør vinne, sier at det er fordi hun er pen... Dem om det! Skjønner ikke hva Klas skal med Elita. Han er mye bedre uten henne! Carl Fredrik er jeg lei av. Tina også. Tina skal liksom være stakkarsen nå som alle skal synes synd på... Jeg håper britt vinner. Hun er tvers igjennom ærlig og god! Hvem tror dere går ut i morra? Jeg håper Elita eller Tina.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #13 Skrevet 7. mai 2005 Måtte lage en ny tråd, for etter å ha både søkt og letet fant jeg ikke den gamle, så stå ut, dere) Hvorfor ble Elita tvangsnominert? Har prøvd å lete på bigbrother.no, men finner ikke... Har det ellers skjedd noe spennende (vet at CF er inne) den siste uka (jeg har vært på ferie)? Hun ble tvangsnominert pga regelbrudd. Da de skulle skrive bb-sang fikk de inn penn og papir. Elita skrev hemmelige lapper til Klas og det er altså ikke lov.
Ugla Skrevet 7. mai 2005 #14 Skrevet 7. mai 2005 Elita bør iallefall vinne. Hun er den peneste av dem alle. Peace out..Guran Da tror jeg du har missforstått hele opplegget... Og om hun er den peneste... Vell, det kan nå diskuteres...
Gjest cesilia Skrevet 8. mai 2005 #15 Skrevet 8. mai 2005 Jag tycker inte Elita ska vinna, men jag diggar henne førdet. Hejar på Britt, men huset hade inte varit detsamma utan Elita. Jag ær tjej så det ær inte før att hon ser bra ut eller nåt. Ja hon klagar och ær lite prinsessa, men hon ær ju så kul!Full av ironi och humor! Det ær ju så "populært" att vara sig sjælv, och snakka om en tjej som verkligen står før hur hon ær. Hon gillar smink, hår, mode osv och ær upptagen av sitt rykte.Detta ær sånt som ofta "irriterar" andra tjejjer pga svartsjuka och att de inte har tid eller møjlighet att bry seg lika mycket om seg sjælv. Att Elita skulle få många mot seg, ja, det ræknar hon ju med sjælv! Claes ær ju supersøt och oppegående, tror nog han sjælv kan avgjøra vad som ær bra før han och inte. De ær jo bara så otroligt søta sammen! Som sagt, tycker inte at hon ska vinna, men ær det någon som verkligen varit seg sjælv så ær det væl hon!?
Laina Skrevet 8. mai 2005 #16 Skrevet 8. mai 2005 Jag tycker inte Elita ska vinna, men jag diggar henne førdet. Hejar på Britt, men huset hade inte varit detsamma utan Elita. Jag ær tjej så det ær inte før att hon ser bra ut eller nåt. Ja hon klagar och ær lite prinsessa, men hon ær ju så kul!Full av ironi och humor! Det ær ju så "populært" att vara sig sjælv, och snakka om en tjej som verkligen står før hur hon ær. Hon gillar smink, hår, mode osv och ær upptagen av sitt rykte.Detta ær sånt som ofta "irriterar" andra tjejjer pga svartsjuka och att de inte har tid eller møjlighet att bry seg lika mycket om seg sjælv. Att Elita skulle få många mot seg, ja, det ræknar hon ju med sjælv! Claes ær ju supersøt och oppegående, tror nog han sjælv kan avgjøra vad som ær bra før han och inte. De ær jo bara så otroligt søta sammen! Som sagt, tycker inte at hon ska vinna, men ær det någon som verkligen varit seg sjælv så ær det væl hon!? endelig noen som har et nogenlunde reflektert bilde av prinsessen.
lillesky Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2005 men hon ær ju så kul!Full av ironi och humor! Jeg synes hverken hun har ironi ller humor! For henne er jo alt en pest og plage. Selvironi har hun iallefall ikke! Det ær ju så "populært" att vara sig sjælv, och snakka om en tjej som verkligen står før hur hon ær. Hon gillar smink, hår, mode osv och ær upptagen av sitt rykte.Detta ær sånt som ofta "irriterar" andra tjejjer pga svartsjuka och att de inte har tid eller møjlighet att bry seg lika mycket om seg sjælv. Britt er jo seg selv? Og det går an å være jentete, være opptatt av klær, mote og sminke selv om man ikke sitter og sminker seg hele tiden! Det finnes en gylden middelvei her også, synes jeg. Opptatt av sitt rykte... Alle er vel det. Men hvorfor er alt så mye verre for henne enn for andre? Hun burde kanskje ikke meldt seg på hvis hun er så opptatt av å ikke gjøre ting som ikke kan vise på tv. Som sagt, tycker inte at hon ska vinna, men ær det någon som verkligen varit seg sjælv så ær det væl hon!? Er det noen som virkelig har vært seg selv, så er det britt, synes jeg. Men jeg synes det er supert at du skrev dette om Elita! Artig å få høre litt mer reflektert om persner
aline Skrevet 8. mai 2005 #18 Skrevet 8. mai 2005 de sa ihvertfall at det var pga lappskriving, så regner med det er det som er grunnen. hva gjelder vinner, Britt er min selvskrevne vinner. likte tina før, men som nevnt over her, nå er det jo bare stakkars tina ditt og datt. ikke noe guts igjen i henne jo? skjønner ikke helt lenger hva hun VIL være der inne for, og jeg er egentlig litt fan av tina, slik hun var før hun gikk ut. håper faktisk på at klas går ut nå jeg, huset blir kjedelig uten tina og kjedelig uten elita, selv om jeg ikke ønsker noen av dem skal vinne. av de tre nominerte så klarer huset seg best uten klas, i mine øyne.
lillesky Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #19 Skrevet 8. mai 2005 skjønner ikke helt lenger hva hun VIL være der inne for, og jeg er egentlig litt fan av tina, slik hun var før hun gikk ut. håper faktisk på at klas går ut nå jeg, huset blir kjedelig uten tina og kjedelig uten elita, selv om jeg ikke ønsker noen av dem skal vinne. Enig. Hun MÅ jo ikke være inne i huset. Jeg likte Tina i starten, men jeg syntes det var fint når hun gikk ut, var lei henne da. Og nå er hun jo bare stakkarslig... Ja, Klas er den vi kan klare oss uten. Selv om han er gullig!
Laina Skrevet 8. mai 2005 #20 Skrevet 8. mai 2005 Selvironi har hun iallefall ikke! Hun er jo full av selvironi! Hun ler jo av sine egne prinsesse-fakter stadig vekk. Gjorde ihvertfall det tidligere. Og jeg kan godt forstå at de færreste deltakerne har særlig mye å le av lenger, når de har vært der så lenge. Syns det er rart at det er så mange som kaller Elita ting hun ikke er... Dum???? Hun scoret svært høyt på IQ-testen. Uten humor? Ok, jeg skjønner humoren hennes veldig godt, men skal ikke påstå at min humor er god. Ikke selvironi??? *rister på hodet* osv.osv. Men er enig i at hun syter for mye etter min smak. Og jeg ønsker ikke å se henne som vinner. Carl Fredrik, Kungen!!! Han MÅ vinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå