oysterlover Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 (endret) Jeg er en kjekk mann, men før da jeg gikk forbi damer så de ned og jeg trodde de ikke likte meg. Så skjønte jeg at kun var submissive siden jeg er så maskulin. Men i det siste har jeg lagt merke til at over 50% ser ned, men så ser opp rett på området for kjønnsorganet mitt. Det er helt slående. Er det noe dere er bevisst på damer eller foregår det ubevisst? Endret 19. juli 2019 av oysterlover
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 Ta deg en oyster til. Slurp den i deg mens du holder blikk-kontakt med en fremmed på andre siden av rommet. Sykt sexy. Anonymkode: 30647...37c
Hr. Aktiv Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 Veldig mange damer gjør akkurat det. Når de titter opp og du møter blikket deres så blir de ofte litt rødlett. 😄
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Skrevet 19. juli 2019 Merker også at damer kaster et blikk ned for å sjekke bulen. Har ganske feit middagspølse i slapp tilstand, så vises som regel godt i litt trang jeans.😅 Anonymkode: 65dad...ce5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #5 Skrevet 19. juli 2019 Selvfølgelig sjekker vi bulen, og vurderer "ståa"..!! Men vi er ikke penis avhengige av den grunn, just saying..😀 Anonymkode: 6fad8...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå