Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

leste dere i vg i dag? om dyr som flås LEVENDE?????

alle som holder på slik, burde skamme seg, jeg har ikke ord for hva jeg følte da jeg leste om dette, trodde menneskene var kommet lengre jeg, og hadde mer respekt for dyr, blir kjempeopprørt, er det noe vi i Norge kan gjøre for å gjøre noe med dette? det er helt ufattelig for meg at noen kan gjøre noe sånt.... ble sint , lei meg og trist når jeg leste dette.................jeg har ikke ord :cry: :cry: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
:kjempesinna: Det er helt ubeskrevelig vondt å lese dette, og igjen tenke at de som driver på med dette her, faktisk er mennesker! :sinna: Eneste som egentlig kan stoppe alt det jævlige innen pelsindustrien er vel egentlig å avskaffe alt som heter pels i hele verden, og hva er oddsen for at det skjer? :(
Gjest flåpakly
Skrevet

Det er den rike del av verden som har råd til å koste på seg "moral".

Resten av verden slåss for å holde seg i live.

Når det er sagt så ligger vel Kina midt imellom ytterpunktene?

Gjest Anonymous
Skrevet

Spises mye hund i Asia, og disse blir kokt levende.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er den rike del av verden som har råd til å koste på seg "moral".

Resten av verden slåss for å holde seg i live.

Når det er sagt så ligger vel Kina midt imellom

ytterpunktene?

Nå har vel det å flå dyr for pelsens del ingenting med det å holde seg i live å gjøre, så den får du dra lenger ut på landet med.

Gjest manic
Skrevet

Nå har vel det å flå dyr for pelsens del ingenting med det å holde seg i live å gjøre, så den får du dra lenger ut på landet med.

Jeg er selvfølgelig rystet over å se dyr bli flådd levende. Men at disse bøndene flår pelsen av dyr for å holde seg i live er nok sant.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg vet, det er helt utrolig!!!! :cry: Men det var jo store oppslag for ei stund siden om det sammen, med dyr som ble flådd levende! Og det er en annen link her inne hvor det ligger en adresse hvor du kan sende mail for å si din mening om pels til norge iallefall! Vet ikke om det hjelper, men å stoppe det til Norge er iallefall en begynnelse!!

Jeg blir rett og slett kvalm av dette her..... Ja, i mange situasjoner setter jeg dyr fremfor mennesker, de har jo ikke vondt i sinne, og har aldri gjort oss noe!

Gjest Spacegirl
Skrevet
Ja' date=' i mange situasjoner setter jeg dyr fremfor mennesker, de har jo ikke vondt i sinne, og har aldri gjort oss noe![/quote']

:Nikke::klappe:

Gjest flåpakly
Skrevet

Selge pels = penger = inntekt = kjøpe mat

Var det så vanskelig da?

Gjest pipipi
Skrevet

Selge pels = penger = inntekt = kjøpe mat

Var det så vanskelig da?

Men trenger de virkelig å flå dem LEVENDE for å forsørge seg?? Det er vel i grunn det folk reagerer aller mest på her.

Skrevet

Men trenger de virkelig å flå dem LEVENDE for å forsørge seg?? Det er vel i grunn det folk reagerer aller mest på her.

Enig med deg. At mennesker dreper dyr er både greit, og nødvendig. Men: Man bør kunne forvente at folk skal velge å avlive dyr på den beste og mest humane måte mulig, men dette er dessverre ikke tilfelle pr. i dag. Stygt, ondt og trist synes jeg... :cry:

Mennesket fyller rollen som den overlegne dyrerasen på jorda, og bør vise sin storhet gjennom respekt for andre dyr.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er langt fra usansynlig at fanatiske dyrebeskyttere isenesetter slike ting for å få oponionen over på sin side.

Det må være enklere å flå en ihjelslått vaskebjørn enn en lys levende, så jeg tror nok at regelen er at de blir slått i hjel først.

Død over PETA :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er langt fra usansynlig at fanatiske dyrebeskyttere isenesetter slike ting for å få oponionen over på sin side.

Det må være enklere å flå en ihjelslått vaskebjørn enn en lys levende, så jeg tror nok at regelen er at de blir slått i hjel først.

Idiot.

Gjest seroxata
Skrevet

atte hææ?? :roll:

Skrevet

FY F** FOR NOE JÆVLIG!!!!!GROTESKT!!!!

AT FOLK FÅR SEG TIL Å GJØRE SLIKT FATTER JEG HAR IKKE!!!KINA GJØR SÅ FORB**** MYE JÆVELSKAP MED DYR!

LESTE OM KINAS BJØRNER FOR IKKE SÅ LENGE SIDEN, DET OGSÅ ER HELT FORFERDELIG!

Har donert penger til det (noe jeg håper flere tar seg råd til, det hjelper, hittil er 70 bjørner reddet), men hva mer kan man egentlig fjøre??Føler meg så hjelpesløs her jeg sitter, mens all galskapen fortsetter!Uutholdelig :kjempesinna:

hadde jeg seriøst møtt på menneskene som utfører slike bestialske drap vet jeg ikke hva jeg har kommet til å gjort, men snilt har d iallefall ikke vært!

Gjest gotthard
Skrevet

meneske har brukt pels siden tidenes morgen.

enkelte dyrebeskytelses grupper isenesetter ting for og få pr, men det er heldigvis ikke de seriøse.

de spiser dyret og da er det greit men om de så selger pelsen så er det ikke greit mere?

skriv så mange brev du vil , pelsindustrien bryr seg lite om det, de selger faktisk mange pelser selv om du skriver brev.

vi i norge er ikke så utrolig mye bedre , stapper livredde dyr inn i en stor overfylt og mørk bil , blir kjørt til et slakteri som stinker død og blir dyttet fremover av strømstokker før de får en "spiker" i hode....

dvs 2-8 timer konstant frykt...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ihvertfall meldt meg inn i dyrebeskyttelsen jeg nå. Oppforderer andre til å gjøre det samme!

Gjest Anonymous
Skrevet
meneske har brukt pels siden tidenes morgen.

enkelte dyrebeskytelses grupper isenesetter ting for og få pr, men det er heldigvis ikke de seriøse.

de spiser dyret og da er det greit men om de så selger pelsen så er det ikke greit mere?

skriv så mange brev du vil , pelsindustrien bryr seg lite om det, de selger faktisk mange pelser selv om du skriver brev.

vi i norge er ikke så utrolig mye bedre , stapper livredde dyr inn i en stor overfylt og mørk bil , blir kjørt til et slakteri som stinker død og blir dyttet fremover av strømstokker før de får en "spiker" i hode....

dvs 2-8 timer konstant frykt...

Selvfølgelig er det ikke greit å dytte en strømførende proble opp endetarmen på en rev for å "avlive" den på denne måten og så flå den for pelsens skyld. Levevilkårene til pelsdyr er også helt annerledes enn f.eks. kyr som du tar opp i innlegget ditt. Vi i Norge er ikke så mye bedre sier du? Nei det skal være visst, det er desverre fortsatt folk som driver med pelsdyr i Norge. Og i dag er det ingen som trenger pels for å holde varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...