Gå til innhold

Hvor stille kan man forvente at de over er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som bor over oss har barn. Disse barna løper over parketten dag inn og dag ut, og det dundrer ned i stua vår. Er det innafor å si ifra? 

Anonymkode: c8a78...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig at barn løper inne når de leker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke forvente at barna som bor i leiligheten over slutter å være barn, nei. Hvis du eier kan du oppgradere egen takhimling med lydbøyler og to lag gips, det vil nok hjelpe noe.

Anonymkode: e05a5...7a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du hører at barna springer over gulvet over, så er det veldig lytt altså. Mine gutter de går aldri, de springer uansett hvor de skal. De får ikke bråke overdrevent inne, men de springer mye. De får ikke hoppe og trampe som de vil, men man kan ikke forvente at barna sitter i ro inne. 

Anonymkode: b98db...2b3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dersom du hører at barna springer over gulvet over, så er det veldig lytt altså. Mine gutter de går aldri, de springer uansett hvor de skal. De får ikke bråke overdrevent inne, men de springer mye. De får ikke hoppe og trampe som de vil, men man kan ikke forvente at barna sitter i ro inne. 

Anonymkode: b98db...2b3

De hopper av og til også. Kan vi si ifra om det?

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha hatt noen over meg valgte jeg topp etg i min nåværende bolig! ELSKER det!! Slipper å høre på slikt, for det bråker sinnsykt.

Anonymkode: a2d8d...949

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De hopper av og til også. Kan vi si ifra om det?

Nei, de er barn. Barn både springer og hopper. Dette er helt normale lyder. 

Anonymkode: d770c...beb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de er barn. Barn både springer og hopper. Dette er helt normale lyder. 

Enig med deg. Jeg har ikke barn selv, men mener da at det ville vært mer betenkelig om de satt stille hele tiden.  Jeg bor i blokk og trives med litt lyder. Liker å være alene, men liker også å ha folk rundt meg. 

(Når folk klager på bråk her på KG så er det vanskelig å vite om det er noen grunn til det. Min gamle tante er av typen som skrur av tv`n hvis hun hører noe fra naboleiligheten. Da sitter hun i total stillhet og irriterer seg over lyder hun ikke ville hørt hvis hun tappet vann eller hadde på kjøkkenvifta).  Noen mennesker bør ikke bo i blokk...

Anonymkode: 619f5...2db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Jeg har ikke barn selv, men mener da at det ville vært mer betenkelig om de satt stille hele tiden.  Jeg bor i blokk og trives med litt lyder. Liker å være alene, men liker også å ha folk rundt meg. 

(Når folk klager på bråk her på KG så er det vanskelig å vite om det er noen grunn til det. Min gamle tante er av typen som skrur av tv`n hvis hun hører noe fra naboleiligheten. Da sitter hun i total stillhet og irriterer seg over lyder hun ikke ville hørt hvis hun tappet vann eller hadde på kjøkkenvifta).  Noen mennesker bør ikke bo i blokk...

Anonymkode: 619f5...2db

Hehe, jeg ser for meg tanta de🤣 jeg fikk en naboklage da jeg var gravid og måtte opp og tisse mange ganger hver natt. Det rant så bråkete i rørene, så det måtte jeg slutte med🤷🏼‍♀️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...