Gå til innhold

Hvor lenge før bør vi komme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal med fly i neste uke å har kun håndbagasje. Hvor lenge før flyet går bør vi være på flyplassen? Er jo kanskje en del kø i sikkerthetskontrollen midt i juli. Flyet går 9.30.

Anonymkode: 99dc2...d3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken flyplass er jo essensielt i ditt spørsmål..

Anonymkode: a5f45...afb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal med fly i neste uke å har kun håndbagasje. Hvor lenge før flyet går bør vi være på flyplassen? Er jo kanskje en del kø i sikkerthetskontrollen midt i juli. Flyet går 9.30.

Hvilken flyplass? På OSL holder det fint å være der 1time før avgang, altså 8:30.

Det er min rutine, boarding er som regel 20-30min før avgang. Men forsinkelse er vanlig, jeg flyr 2 ganger i uka.

Anonymkode: 8218c...617

• Liker 1
Skrevet

En gang kom jeg inn hovedinngangen på OSL 14 minutter før avgang. Flyet var ikke forsinket, rakk det likevel. Lærte da at man har mye bedre tid enn man tror. Var på A-terminalen, da, riktig nok helt i enden, men kunne jo vært langt verre :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hedersbrukeren skrev:

En gang kom jeg inn hovedinngangen på OSL 14 minutter før avgang. Flyet var ikke forsinket, rakk det likevel. Lærte da at man har mye bedre tid enn man tror. Var på A-terminalen, da, riktig nok helt i enden, men kunne jo vært langt verre :)

Og jeg har opplevd å komme to timer før avgang og nesten ikke rukket flyet. Stod en time i kø pga feil på bagasje drop, og en time til i kø i sikkerhetskontrollen. 

Anonymkode: 01511...ff4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og jeg har opplevd å komme to timer før avgang og nesten ikke rukket flyet. Stod en time i kø pga feil på bagasje drop, og en time til i kø i sikkerhetskontrollen. 

Anonymkode: 01511...ff4

Her dreide det seg om de som kun har håndbagasje, da blir din historie irrelevant :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken flyplass er jo essensielt i ditt spørsmål..

Anonymkode: a5f45...afb

Flesland altså fra Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...