Gå til innhold

Tips til å tease han skikkelig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

jeg vil tease mannen min og gjøre han helt vill etter meg. Har hatt lite sex i det siste pgr mye jobb. Er alene til helgen og ønsker å gjøre litt utav det. Men har aldri gjort noe sånt før og skjønner ikke helt hva som ligger i det.

Hjelp meg 😱

Anonymkode: 4a33d...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vil tease mannen min og gjøre han helt vill etter meg. Har hatt lite sex i det siste pgr mye jobb. Er alene til helgen og ønsker å gjøre litt utav det. Men har aldri gjort noe sånt før og skjønner ikke helt hva som ligger i det.

Hjelp meg 😱

Anonymkode: 4a33d...548

Kle deg opp som "hore", stripp for han og ta på høyhælte sko og rød lebestift. Når dama mi gjør dette går det vilt for seg i senga😍 Spør han hvor mye han er villig å betale for å ligge med deg. Lek litt "slutty". Da våkner som regel villdyret i oss menn. Når damer er kåte og viser med hele seg at de vil ha kuk.😅

Anonymkode: 7926b...7c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kle meg uten undertøy, i skjørt gjerne vise det på vei til butikken. Ta på meg selv under skjørtet i bilen. Og masse als dette. Feks spise middag sammen i gjennomsiktig topp uten bh under og holde maska hele måltidet. Få rundt i huset naken uten at han får ta på deg

Anonymkode: 6bc81...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På lange bilturer pleier dama mi å bruke dildovibrator i musa. Når vi kommer frem er hun så våt at jeg bare må ta henne der og da.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør han hvor mye han er villig å betale for å ligge med deg.

Det hadde vært turn off for meg. Ikke sikkert alle har horefetisj

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kle meg uten undertøy, i skjørt gjerne vise det på vei til butikken. Ta på meg selv under skjørtet i bilen. Og masse als dette. Feks spise middag sammen i gjennomsiktig topp uten bh under og holde maska hele måltidet. Få rundt i huset naken uten at han får ta på deg

Anonymkode: 6bc81...db6

pirrende det da.....

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Det hadde vært turn off for meg. Ikke sikkert alle har horefetisj

Nei er såklart viktig å vite dette på forhånd.😅 Ser for meg på første date.. "Hvor mye skal du ha for et ligg".😂🙈 Best å avklare sånne ting først..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del ville det ha holdt masse med en svart stringtruse (så liten som mulig :) ) ,svart bh og et par svarte, tynne stayups under en tynn hvit kjole. Da hadde jeg blitt helt "vill".. Kanskje ha møtt han ute et sted i dette...

Anonymkode: 7abc3...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...