AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Del Skrevet 19. juli 2019 jeg vil tease mannen min og gjøre han helt vill etter meg. Har hatt lite sex i det siste pgr mye jobb. Er alene til helgen og ønsker å gjøre litt utav det. Men har aldri gjort noe sånt før og skjønner ikke helt hva som ligger i det. Hjelp meg 😱 Anonymkode: 4a33d...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #2 Del Skrevet 19. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg vil tease mannen min og gjøre han helt vill etter meg. Har hatt lite sex i det siste pgr mye jobb. Er alene til helgen og ønsker å gjøre litt utav det. Men har aldri gjort noe sånt før og skjønner ikke helt hva som ligger i det. Hjelp meg 😱 Anonymkode: 4a33d...548 Kle deg opp som "hore", stripp for han og ta på høyhælte sko og rød lebestift. Når dama mi gjør dette går det vilt for seg i senga😍 Spør han hvor mye han er villig å betale for å ligge med deg. Lek litt "slutty". Da våkner som regel villdyret i oss menn. Når damer er kåte og viser med hele seg at de vil ha kuk.😅 Anonymkode: 7926b...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Del Skrevet 19. juli 2019 Kle meg uten undertøy, i skjørt gjerne vise det på vei til butikken. Ta på meg selv under skjørtet i bilen. Og masse als dette. Feks spise middag sammen i gjennomsiktig topp uten bh under og holde maska hele måltidet. Få rundt i huset naken uten at han får ta på deg Anonymkode: 6bc81...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Del Skrevet 19. juli 2019 På lange bilturer pleier dama mi å bruke dildovibrator i musa. Når vi kommer frem er hun så våt at jeg bare må ta henne der og da.😅 Anonymkode: 7926b...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 19. juli 2019 #5 Del Skrevet 19. juli 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør han hvor mye han er villig å betale for å ligge med deg. Det hadde vært turn off for meg. Ikke sikkert alle har horefetisj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 19. juli 2019 #6 Del Skrevet 19. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kle meg uten undertøy, i skjørt gjerne vise det på vei til butikken. Ta på meg selv under skjørtet i bilen. Og masse als dette. Feks spise middag sammen i gjennomsiktig topp uten bh under og holde maska hele måltidet. Få rundt i huset naken uten at han får ta på deg Anonymkode: 6bc81...db6 pirrende det da..... M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #7 Del Skrevet 19. juli 2019 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Det hadde vært turn off for meg. Ikke sikkert alle har horefetisj Nei er såklart viktig å vite dette på forhånd.😅 Ser for meg på første date.. "Hvor mye skal du ha for et ligg".😂🙈 Best å avklare sånne ting først.. Anonymkode: 7926b...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #8 Del Skrevet 19. juli 2019 For min del ville det ha holdt masse med en svart stringtruse (så liten som mulig ) ,svart bh og et par svarte, tynne stayups under en tynn hvit kjole. Da hadde jeg blitt helt "vill".. Kanskje ha møtt han ute et sted i dette... Anonymkode: 7abc3...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå