Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med samlingsbasert bachelor? Har søkt det uten å ha hørt erfaring, og kommet inn, men er så utrolig usikker på om det kan fungere for meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok min nettbasert med samling en gang i semesteret. Fungerte helt fint

Anonymkode: 899aa...74f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fungerte bra det. 

Anonymkode: 7c460...3f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg starter selv på samlingsbasert studie. Det krever en del egenstudie. Skolen min anbefaler selv 25 studietimer i uka når det ikke er samlingsuker det første semesteret. Med en strukturert hverdag skal det være mulig å jobbe en del ved siden av. 

Har skjønt det sånn at man danner studiegrupper hvor man kan diskutere sammen, også er det noen gruppeoppgaver. Har skjønt det sånn at det også er veileder tilgjengelig 😊

Anonymkode: 82d32...25a

Skrevet (endret)
På 19.7.2019 den 16.39, Ea08 skrev:

Hvilket studie?

Barnehagelærer 😊 Planen er egentlig å jobbe i barnehage ved siden av studiet, hvis jeg takker ja. Jobber 100% i barnehage nå.

Takk for svar alle sammen! Vil gjerne ha flere innspill, noen flere?

Endret av imjohansen
Skrevet
På 19.7.2019 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Jeg starter selv på samlingsbasert studie. Det krever en del egenstudie. Skolen min anbefaler selv 25 studietimer i uka når det ikke er samlingsuker det første semesteret. Med en strukturert hverdag skal det være mulig å jobbe en del ved siden av. 

Har skjønt det sånn at man danner studiegrupper hvor man kan diskutere sammen, også er det noen gruppeoppgaver. Har skjønt det sånn at det også er veileder tilgjengelig 😊

Anonymkode: 82d32...25a

Hva skal du studere? :)

Skrevet
6 timer siden, imjohansen skrev:

Barnehagelærer 😊 Planen er egentlig å jobbe i barnehage ved siden av studiet, hvis jeg takker ja. Jobber 100% i barnehage nå.

Takk for svar alle sammen! Vil gjerne ha flere innspill, noen flere?

Jeg tok bhglærer på deltid så blir ikke helt det samme, men har ei bekjent som tar samlingsbasert og tror hun synes det er tipp topp. Hun har ikke fast jobb ved siden av, men tenker det er en ålreit måte å ta en utdanning på når man kan jobbe med noe så relevant samtidig som man tar studier :)

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Ea08 skrev:

Jeg tok bhglærer på deltid så blir ikke helt det samme, men har ei bekjent som tar samlingsbasert og tror hun synes det er tipp topp. Hun har ikke fast jobb ved siden av, men tenker det er en ålreit måte å ta en utdanning på når man kan jobbe med noe så relevant samtidig som man tar studier :)

takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...