Gå til innhold

Han vil jeg skal snakke dirty i sengen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min vil jeg skal snakke dirty til han i sengen. Jeg har veldig lyst til det selv men er så fryktelig sjenert😔 vet heller ikke hva jeg skal si.

Hva skal jeg si? Hvordan skal jeg si det? Hva liker dere menn å høre?

hilsen sjenert 

Anonymkode: bb44b...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min vil jeg skal snakke dirty til han i sengen. Jeg har veldig lyst til det selv men er så fryktelig sjenert😔 vet heller ikke hva jeg skal si.

Hva skal jeg si? Hvordan skal jeg si det? Hva liker dere menn å høre?

hilsen sjenert 

Si 'Knull meg i ræva akkurat som du ville knulla en skitten hore' eller noe lignende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på tur med en vennine nå og tenker å kjøpe meg noe sexy undertøy og sminke meg og stelle meg ordentlig til bursdagen hans og prøve å overraske han, så trenger noen skikkelig setninger jeg kan manne meg opp til å si.

ts igjen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være så cheesy og komplisert, jeg sier ting som "jeg må ha deg NÅ", "pul meg", " du puler så jævla bra", og ellers positiv uttrykking, sier "ja!" mye når det blir heftig og godt🙂

Anonymkode: 7788e...f07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger vel egentlig ikke si så veldig mye og så drøye ting da. I alle fall ikke i starten 😉 

Men vis med pusten og blikket at du nyter sexen. Stønn litt høyere enn det du gjør til vanlig,  dersom du er veldig stille av deg da?. Korte kommenterer kan være tennende: "Åhh....ja knull meg hardt", " Åhh...du er så deilig", " Åhh...Det er så deilig å kjenne kuken din inni meg",  "Åhh...jaaa knull fitta mi". 

Merker nå at alle setningsforslagene mine startet med "Åhhh..." 😄 😄 

Anonymkode: 41f16...397

• Liker 2
Gjest Ostespermum
Skrevet

Samboeren min blir veldig tent hvis jeg spør om han vil komme i munnen min. Det tok litt tid før jeg turte å spørre, da jeg er megasjenert, men reaksjonen var verdt det 😁

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ostespermum skrev:

Samboeren min blir veldig tent hvis jeg spør om han vil komme i munnen min. Det tok litt tid før jeg turte å spørre, da jeg er megasjenert, men reaksjonen var verdt det 😁

Supert!! Å stille spørsmålet vil være tennende, men å be om det og si at DU ønsker det tenner enda mer; "Jeg vil at du skal sprute i munnen min!"

• Liker 1
Gjest Ostespermum
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Supert!! Å stille spørsmålet vil være tennende, men å be om det og si at DU ønsker det tenner enda mer; "Jeg vil at du skal sprute i munnen min!"

Jeg er ikke ute etter din anerkjennelse, den føltes litt upassende. Jeg ville bare gi TS et tips.

AnonymBruker
Skrevet

Knull fitta mi, jeg er så kåt på deg

sprut meg full

To setninger som fungerer som en katalysator i forhold til menn. 🤣

Anonymkode: efd3c...619

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger vel egentlig ikke si så veldig mye og så drøye ting da. I alle fall ikke i starten 😉 

Men vis med pusten og blikket at du nyter sexen. Stønn litt høyere enn det du gjør til vanlig,  dersom du er veldig stille av deg da?. Korte kommenterer kan være tennende: "Åhh....ja knull meg hardt", " Åhh...du er så deilig", " Åhh...Det er så deilig å kjenne kuken din inni meg",  "Åhh...jaaa knull fitta mi". 

Merker nå at alle setningsforslagene mine startet med "Åhhh..." 😄 😄 

Jeg er ikke veldig stille av meg nei men bare veldig sjenert. Liker også å ha lyset av da jeg har veldig komplekser med kroppen min. Har gått ned i vekt uønsket og føler jeg er altfor tynn🙁 mistet mye pupper og rumpe så har nok mye med selvtillit å gjøre at jeg er så sjenert når det kommer til sex.

ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ostespermum skrev:

Jeg er ikke ute etter din anerkjennelse, den føltes litt upassende. Jeg ville bare gi TS et tips.

Hmm...greit nok og beklager dersom du oppfattet det som upassende. Ser ikke helt den da, men poenget mitt var vinklingen ved at hun skulle gi inntrykket av at hun VILLE at han skulle komme i munnen hennes. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ganske tid og med dirty talk. Men jeg kan være dirty for å kompensere. Tipper det kjæresten din vil er at du er mer aktiv og sexy, ikke nødvendigvis i snakketøyet selv om det er det han eksemplifiserer det med

Hva med å ha undertøy med fransk åpning, sex med lyset på? Trenger ikke å være helt naken da, feks sexy undertøy, strømper under en litt gjennomsiktig kjole? Stønn og grav fingrene inn i ryggen hans, sønn jajaja. Tipper noe slikt også vil holde og at dette ikke handler om å snakke så dirty men å være litt mer vågal alt i alt heller. 

Anonymkode: aaafb...c42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...