AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 Ofte er brødrene til min samboer her i byen uten og si ifra eller komme innom. Vi ses ikke ofte. Vi sier at de må gjerne bo til oss, samtidig skjønner vi at det er hyggelig med hotell. De klager på at vi sjelden er på hjemstedet og sjelden møtes, men med turnusjobb og småbarn er ikke det lett. Når de selv da først er her, er det ikke like mye deres ansvar å komme og hilse på?! Anonymkode: f6a26...144
Ikke ta imot jesus Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 Jo det er like mye demmes ansvar men er jo ikke sikkert de har tid selvom de er i din by. Jeg blir aldri irritert for at noen i slekten ikke kommer innom selv om de er i samme by som meg, det får de velge helt selv
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 Her har broren min og ungene hans nettopp vært en uke på en hytte på mitt hjemsted uten å gi beskjed til meg... syns det er drit dårlig gjort av han å ikke gi beskjed! Fikk snaper så jeg skjønte godt hvor de var, men jeg er så j••lig lei av å alltid være den som skal sørge for kontakt at jeg ikke sa noe for å få til et treff! De som kommer til en plass der familiemedlemmer bor har det største ansvaret for å gi beskjed dersom de vil treffes! Anonymkode: 1a5e2...055 1
visp Skrevet 19. juli 2019 #4 Skrevet 19. juli 2019 Ikke i det hele tatt. De har vel andre planer og jeg syns også det er helt normalt å ville bo på hotell og ikke midt oppi en annen familie, uansett hvor nær de er. Om man er et sted i èn uke og "må stikke innom" de fire som kanskje har sagt det, så bruker man jo opp hele uka. Det finnes en tid for alt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #5 Skrevet 19. juli 2019 Blir ikke irritert, men såret. Irritert blir jeg først dersom de gjør dette hele tiden, for så å klage over at vi treffes så sjeldent og mase om at vi må besøke dem. Når de eneste gangene vi treffes faktisk er når vi besøker dem, aldri omvendt. Akkurat dette skjer dessverre i vår familie. Det kommer nok av at de anser sin tid som mye viktigere enn vår. Anonymkode: a6f95...ab0 1
Nuttery Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 Jeg blir det. Jeg bor i en annen by, og har invitert et familiemedlem til meg flere ganger. Også sagt at hun må si fra neste gang hun er i x by, så kan vi treffes/ta en kaffe/hyggelig om hun kommer på besøk for å se min første leilighet. Hun lover i det vide og brede, men kommer aldri. Ser ofte hun er i samme by, og også i samme bydel som jeg bor, og besøker andre. Føler meg skikkelig snurt.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #7 Skrevet 19. juli 2019 Jeg blir glad! Takk og lov for at jeg slipper å møte de igjen 😂 Anonymkode: f5107...5b2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #8 Skrevet 19. juli 2019 Det er i hvert fall bedre enn uvarslet besøk. 😀 Anonymkode: fac7f...00e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #9 Skrevet 19. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er i hvert fall bedre enn uvarslet besøk. 😀 Anonymkode: fac7f...00e Helt uenig. Anonymkode: 1adac...82c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #10 Skrevet 19. juli 2019 Det er jo bedre enn ubudent/uanmeldt besøk iallefall! det er det frekkeste! Hadde de hatt tid, så hadde de nok sagt ifra. Anonymkode: 7b85e...558 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå