Gå til innhold

Trenger tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Post på nytt i håp om flere tips, råd og erfaringer😁

Jeg har aldri hatt en vaginal orgasme før, selv om jeg har kjent at det kan ha nærmet seg med min nåværende kjæreste. Det har jeg aldri opplevd før. Får kun orgasme med fingre og tunge på klitten, og da er det han som gjør det. Jeg har prøvd selv mens vi har hatt sex, men det gir meg ikke noe, om det lager mening? Jeg klarer heller ikke tilfredsstile meg selv dersom han ligger ved siden av. Eier ingen sexleketøy, og har aldri brukt det heller. 

Har dere noen tips for hva vi/jeg/han kan prøve for å få dette til?

Hilsen frøken uerfaren :P 

Anonymkode: 63d91...7da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uerfaren? 

Anonymkode: 39a98...fe1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uerfaren? 

Anonymkode: 39a98...fe1

Altså, prøvd lite for å få det til ol.

Gjest Familytree
Skrevet

Tidligere massasjer rundt om i området, er det greit å bruke fingre og øve oralsex, men kanskje de er rushed. Klitoris krever en oppvarming.
Utforsk ting som setter på deg og spiller med fantasien, føler med initiativ i sengen eller liker å være passiv?

AnonymBruker
Skrevet

Mulig dette er individuelt, men jeg har alltid kommet lengre i studiet av egen nytelse av å holde på på egenhånd. Ikke at det er noe feil med å prøve seg frem med partner, altså, men for min del så handlet de første vaginalorgasmene om å være tilstrekkelig opphisset. Vi snakker laang tid med edging før jeg ble så følsom at jeg fant frem til de beste punktene i vagina. Etter hvert som jeg prøvde meg frem med dildo og fingre ble det lettere og lettere å fremkalle samme nytelse og nå kommet jeg av at partner penetrerer, noe som altså aldri skjedde før. :)

Anonymkode: 61fd5...a68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Tidligere massasjer rundt om i området, er det greit å bruke fingre og øve oralsex, men kanskje de er rushed. Klitoris krever en oppvarming.
Utforsk ting som setter på deg og spiller med fantasien, føler med initiativ i sengen eller liker å være passiv?

Nyter det mest når jeg er passiv.

Gjest Familytree
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nyter det mest når jeg er passiv.

Finn deretter ut andre typer innsending som du finner interessant. Er det noe partneren din har gjort eller hva har du fantasert om i det siste? Tenk på det😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...