AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Del Skrevet 19. juli 2019 I de senere år av livet har jeg en hang til å lese erotiske historier jeg finner på nett.. I den anledning, og faktisk også her på forumet, kom jeg over en link til dette stedet https://www.asstr.org som også ledet meg videre til dette stedet: https://www.asstr.org/~/Kristen/intr/index.htm Det som gjorde meg litt betenkt, er at historiene er merket med koder for innhold, og her er det merking på noen historier som sikkert kan bedlømmes som ulovlige selv å laste ned i Norge... Jeg ønsker ABSOLUTT IKKE å lese slikt som er ulovlig, og det er lett å holde seg unna de historiene som er tvilsomme eller ulovlige, men gjør man noe straffbart bare ved å VÆRE på en slik side og laste ned LOVLIGE historier? Er usikker på dette, og ikke et spørsmål jeg vil slenge ut til en advokat heller Anonymkode: fba33...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #2 Del Skrevet 19. juli 2019 Det er noen år siden det var ulovlig å skrive om at du som mindreårig (som i, under 18) hadde sex. Da var det en del av loven mot overgrep mot barn. Den samme paragraf som sa at det var ulovlig å ta og å dele bilder som fremstilte barn på en seksualisert måte sa også at det var ulovlig å dele tekster som gjorde det samme. Det ble fjernet, for det er mange som har opplevd sex som mindreårige. Mange som har hatt sex som 17- eller 16-åringer. Det er ikke ulovlig. Det blir for dumt å ikke få fortelle om det i skreven form. Anonymkode: eff3f...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Del Skrevet 19. juli 2019 Tenkte spesielt på dette:§ 311. Fremstilling av seksuelle overgrep mot barn eller fremstilling som seksualiserer barn Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som a) produserer fremstilling av seksuelle overgrep mot barn eller fremstilling som seksualiserer barn, c) anskaffer, innfører eller besitter fremstillinger som nevnt i bokstav a, eller forsettlig skaffer seg tilgang til slikt materiale, Anonymkode: fba33...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå