Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #21 Skrevet 7. mai 2005 Når vi først er inne på temaet....... Meningen med denne :enig_animasjon: er jo at han nikker og er enig, men med en slik svikt i knærne samtidig får man fort assosiasjoner til helt andre ting...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. mai 2005 #22 Skrevet 7. mai 2005 Han har hvertfall ikke lest noe særlig kama sutra bøker og han er neppe noen god discodanser heller. Stort sett som mannfolk flest Finnes det noen som danser bra disco? Jeg mener....disco?!? a-ha-a-ha
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #23 Skrevet 7. mai 2005 Du vet det Shake at vi kvinner vi kan ALT. Også har det seg også sånn at når vi først har lært noe, så glemmer vi det heller ikke Dere mannfolk lever stort sett bare etter den inn-ut regelen til Trøffel dere, og sånt må det jo bli trøbbel av Eller dårlige discodansere :enig_animasjon:
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #24 Skrevet 7. mai 2005 Men kjære vene :o Jeg tror denne har fått i seg for mye å drikke denne sene lørdagskvelden, for se så fort den ler :o
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #25 Skrevet 7. mai 2005 Nå har den visst skjerpa seg :o , og nei jeg har ikke drukket
-Fisken- Skrevet 7. mai 2005 #26 Skrevet 7. mai 2005 Når vi først er inne på temaet....... Meningen med denne :enig_animasjon: er jo at han nikker og er enig, men med en slik svikt i knærne samtidig får man fort assosiasjoner til helt andre ting... _ler:
Gjest seroxata Skrevet 8. mai 2005 #27 Skrevet 8. mai 2005 jeg må bare inn her og le litt avogtil, og så legge til at jeg virkelig digger den lille karen der! <---- fant akkurat ut at det er pupper, og ikke beina hennes.....
Sniglå Skrevet 8. mai 2005 #28 Skrevet 8. mai 2005 jeg må bare inn her og le litt avogtil, og så legge til at jeg virkelig digger den lille karen der! <---- fant akkurat ut at det er pupper, og ikke beina hennes..... Men hva er det røde på puppene som beveger seg samtidig når hun blunker?!? *ser på egne pupper og blunker samtidig* Nai, skjer ikke noe her hvertfall...
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #29 Skrevet 8. mai 2005 Men hva er det røde på puppene som beveger seg samtidig når hun blunker?!? *ser på egne pupper og blunker samtidig* Nai, skjer ikke noe her hvertfall... Er det ikke no liv i brystvorteregionen din altså Sniglå?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #30 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har også trodd at har bein! Men det er ikke bein, nei... K
Arkana Skrevet 8. mai 2005 #31 Skrevet 8. mai 2005 Når vi først er inne på temaet....... Meningen med denne :enig_animasjon: er jo at han nikker og er enig, men med en slik svikt i knærne samtidig får man fort assosiasjoner til helt andre ting... Det er faktisk ikke meningen at den skal nikke. At KG har kalt smiley'en for "enig" er helt feil. Alle andre fora jeg har sett på bruker den til noe helt annet. Man ser jo helt tydelig at den ikke nikker da.
Sniglå Skrevet 8. mai 2005 #32 Skrevet 8. mai 2005 Er det ikke no liv i brystvorteregionen din altså Sniglå? :o Burde det vært det?!?! *sjekker en gang til* nei, fint lite som skjer her når jeg blunker!
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #33 Skrevet 8. mai 2005 Det er faktisk ikke meningen at den skal nikke. At KG har kalt smiley'en for "enig" er helt feil. Alle andre fora jeg har sett på bruker den til noe helt annet. Man ser jo helt tydelig at den ikke nikker da. Jeg har heller aldri brukt den smiley'en der som "nikke"-smiley! For som du sier, den nikker jo ikke!
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #34 Skrevet 8. mai 2005 Da synes jeg nesten det burde vært en selvfølge å sette på`n tuten å jeg så slipper man pinlige situasjoner og forvirring. Også får jo gutta en skikkelig egobooster for det er jo ingen hemmlighet av tuten ikke vises på alle Burde det vært det?!?! *sjekker en gang til* nei, fint lite som skjer her når jeg blunker! Egentlig burde du være glad for det. Du kan tenke deg selv hvor såre brystvorter den dama må ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå