Gnå Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 I går ramlet jeg og slo ansiktet mitt. Det resulterte i en hoven nese, og en ekstremt hoven overleppeleppe.Det gjør ikke så vondt men, ser veldig rart ut. Se for deg en restylane-behandling som har gått over alle støvleskaft. Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å dempe hevelsen?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 2 timer siden, Gnå skrev: I går ramlet jeg og slo ansiktet mitt. Det resulterte i en hoven nese, og en ekstremt hoven overleppeleppe.Det gjør ikke så vondt men, ser veldig rart ut. Se for deg en restylane-behandling som har gått over alle støvleskaft. Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å dempe hevelsen? Gå til legevakt og få tatt røntgen eller annen bildediagnostikk for å utelukke brudd i ansiktsbein. Slår man seg halvt i hel så går man til lege og ikke til nettet. Anonymkode: ca19d...be5 1
Kitcat Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 Forsiktig ising, ispose el frosne erter. legg et håndkle mellom. 15 min på, 15 min av og gjenta. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Skrevet 19. juli 2019 6 minutter siden, Kitcat skrev: Forsiktig ising, ispose el frosne erter. legg et håndkle mellom. 15 min på, 15 min av og gjenta. Dette gjør man forebyggende når skaden er ferskvare. Nå har det ingen hensikt. Ts må til lege for å utelukke brudd, noe som kan gi store senskader. Anonymkode: ca19d...be5 1
Kitcat Skrevet 19. juli 2019 #5 Skrevet 19. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjør man forebyggende når skaden er ferskvare. Nå har det ingen hensikt. Ts må til lege for å utelukke brudd, noe som kan gi store senskader. Anonymkode: ca19d...be5 Dette skjedde i går, så ising er absolutt indisert og kan lindre hevelse og smerte. Trenger ikke utelukke legekontakt og er et enkelt tiltak.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 Kan fint legge is på selv en dag etterpå. Men dra til legen for å utelukke brudd. Anonymkode: 8453d...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå