AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #21 Del Skrevet 19. juli 2019 blomster og bilder vil gjøre susen, og evt. duk og flotte dekor som kan gi en god følelse å komme til kontoret. Anonymkode: e78c7...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #22 Del Skrevet 19. juli 2019 unngå fotballklubb og toppløse damer. Eller kalender med toppløse damer. Anonymkode: e78c7...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #23 Del Skrevet 19. juli 2019 Til deg som lurer på om jeg skal gjøre det i arbeidstiden: siden lederen min har oppfordret meg til å "gjøre det til mitt", samt at det er mye mindre arbeidsoppgaver på sommeren, så satser jeg på å fikse det midt i arb.tiden 👌😄 Jeg er en kvinne, om det er av betydning. Takk for alle gode forslag og tips! Gleder meg til ordne og fikse litt 🤗 Har jobbet knallhardt for denne jobben, så gleder meg til å få et eget kontor. Veldig stas 🙂 Anonymkode: 19ea9...9c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #24 Del Skrevet 19. juli 2019 5 hours ago, Nevian said: Grattis! Jeg husker da jeg var yngre at jeg hadde eget kontor som den beste indikatoren på hvorvidt man hadde lyktes i arbeidslivet Fortsatt synes jeg uendelig synd på alle som må sitte i åpent landskap. Slutter meg til gratulantene, eget kontor er dessverre et stadig sjeldnere gode. Mitt råd ville være å fylle kontoret godt opp så ikke sjefen kommer og tenker hmm, her kunne vi da skviset inn et par stk til. 😏 For ikke å snakke om den skrekkelige tanken som til slutt melder seg hos alle sjefer, her hadde vi spart plass med åpent landskap. Anonymkode: c6fa1...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå