AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 Hvor bør man kjøpe Sexleketøy på nett? Tenker på rask leveringstid, service hvis noe oppstår etc. Valgmulighetene er f.eks. Kondomeriet, nytelse.no, Sinful, Vuxen. Hva er deres erfaringer med tanke på leveringstid og service? Anonymkode: 46923...849
Grevinnen Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 Jeg anbefaler Nytelse.no! Pakken blir levert 1-2 dager etter bestilling og de sender anonymt. Jeg klarte å rote bort en lader og selv om det var gått 1 år så sendte de en ny gratis 😄 Jeg har bestilt masse derfra og en gang fikk jeg et produkt som ikke ville lade, og da traff jeg verdens hyggeligste dame på telefon og fikk tilsendt nytt produkt som kom i posten dagen etter. Følg dem på Snapchat, utrolig lærerikt og spennende.. Kondomeriet er trege på å svare så de gikk jeg bort fra, og sinful har jeg ikke erfaring med.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 1 time siden, Grevinnen skrev: Jeg anbefaler Nytelse.no! Pakken blir levert 1-2 dager etter bestilling og de sender anonymt. Jeg klarte å rote bort en lader og selv om det var gått 1 år så sendte de en ny gratis 😄 Jeg har bestilt masse derfra og en gang fikk jeg et produkt som ikke ville lade, og da traff jeg verdens hyggeligste dame på telefon og fikk tilsendt nytt produkt som kom i posten dagen etter. Følg dem på Snapchat, utrolig lærerikt og spennende.. Kondomeriet er trege på å svare så de gikk jeg bort fra, og sinful har jeg ikke erfaring med. Takk for tipset Virker som jeg heller mest mot Nytelse.no selv med tanke på leveringstid, greie priser osv. (Andre tips mottas også med takk). Anonymkode: 46923...849
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Skrevet 19. juli 2019 Sinful leverer kjapt og anonymt, og de har ofte et 3 for 500 tilbud med mye rart. Anonymkode: 0fabf...688
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 Jeg bestilte på vuxen i går, for de hadde best priser på det jeg ville ha. Fikk melding tidlig i dag at pakken er på vei, så regner med at jeg har det kjapt. Har bestilt på nytelse tidligere, og ingenting å klage på det heller. Anonymkode: 8d767...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå