AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 God kveld/dag eller natt jeg opplever hjertebank når jeg snuser, er det farlig? Forstår selvfølgelig at det ikke er bra å bruke tobakk men spørsmålet dreier seg om snusen og hjertebank og la oss holde det der. Er 30 år og i god form Anonymkode: 3c967...b38
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Jeg får det og blir noen ganger ganke stressa og da tar jeg meg noen timer pause Anonymkode: 5a299...c3d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg får det og blir noen ganger ganke stressa og da tar jeg meg noen timer pause Anonymkode: 5a299...c3d TS her, så jeg er ikke alene altså. Jeg har lyst til å slutte med hele driten men det er så avhengighetskapende, det er rett og slett bedre en kake og potetgull, men dersom jeg spiser det og tar en snus etterpå så er det bedre enn alt annet på jord. Man "dobler" nytelsen på en måte og man går i snitt med snusen i munn i 12 timer om dagen Anonymkode: 3c967...b38
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, så jeg er ikke alene altså. Jeg har lyst til å slutte med hele driten men det er så avhengighetskapende, det er rett og slett bedre en kake og potetgull, men dersom jeg spiser det og tar en snus etterpå så er det bedre enn alt annet på jord. Man "dobler" nytelsen på en måte og man går i snitt med snusen i munn i 12 timer om dagen Anonymkode: 3c967...b38 Det beste er å kutte ut sakte... kanskje tenk mer på hvor mange timer du bruker snus også ta vekk noen timer ned etc.. da blir det lettere enn å bare kutte ut alt med engang Anonymkode: 5a299...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå