Gå til innhold

Hjertebank - er det farlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld/dag eller natt :)

jeg opplever hjertebank når jeg snuser, er det farlig? 

Forstår selvfølgelig at det ikke er bra å bruke tobakk men spørsmålet dreier seg om snusen og hjertebank og la oss holde det der.

Er 30 år og i god form

Anonymkode: 3c967...b38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det og blir noen ganger ganke stressa og da tar jeg meg noen timer pause 

Anonymkode: 5a299...c3d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får det og blir noen ganger ganke stressa og da tar jeg meg noen timer pause 

TS her, så jeg er ikke alene altså.

Jeg har lyst til å slutte med hele driten men det er så avhengighetskapende, det er rett og slett bedre en kake og potetgull, men dersom jeg spiser det og tar en snus etterpå så er det bedre enn alt annet på jord. 

Man "dobler" nytelsen på en måte og man går i snitt med snusen i munn i 12 timer om dagen

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, så jeg er ikke alene altså.

Jeg har lyst til å slutte med hele driten men det er så avhengighetskapende, det er rett og slett bedre en kake og potetgull, men dersom jeg spiser det og tar en snus etterpå så er det bedre enn alt annet på jord. 

Man "dobler" nytelsen på en måte og man går i snitt med snusen i munn i 12 timer om dagen

Det beste er å kutte ut sakte... kanskje tenk mer på hvor mange timer du bruker snus også ta vekk noen timer ned etc.. da blir det lettere enn å bare kutte ut alt med engang :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...