AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Jeg har blitt kjent med en hyggelig mann på byn å vi har forsatt å holde kontakt på meldinger ettersom vi bor i samme lille bygd. Idag møtte jeg han for første gang edru å vi hadde det kjekt sammen Men tror ikke det er en person jeg kommer til å få føleser for. Han har snakket om at han syns det er hyggelog å bli kjent med flere her vi bor å finne på ting sammen. Nå har vi snakket om å møtes igjen å kanskje spise pizza å se film hos meg. Det høres veldig hyggelig ut men kan han mistolke at jeg innviteret han hjem til meg? Å hvordan sier jeg eventuelt på en fin måte at jeg ikke er ute etter sex,uten å virke innbilsk? Anonymkode: aebb4...22f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Si det om han prøver seg. Anonymkode: 92d9d...872
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det om han prøver seg. Anonymkode: 92d9d...872 Hehe ja det er jo også ett alternativ men da føler han seg kanskje lurt av meg. Anonymkode: aebb4...22f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe ja det er jo også ett alternativ men da føler han seg kanskje lurt av meg. Anonymkode: aebb4...22f Om han tenker de baner, så vil han nok føle det uansett. Anonymkode: 92d9d...872
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om han tenker de baner, så vil han nok føle det uansett. Anonymkode: 92d9d...872 Aner egentlig ikke hvordan han tenker,men stoler nok på han til å innvitere han hjem til meg. Min eneste bekymring er at kanskje mistolker innvitasjonen å kanskje tror jeg vil ha sex. Anonymkode: aebb4...22f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 Om du egentlig ikke er interessert i "noe mer" så bør du absolutt avklare dette før du inviterer ham hjem. Ellers blir det lett misforstått. Og da har du plutselig blitt bygdas luremus. Anonymkode: 8d854...2a0
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #7 Skrevet 19. juli 2019 Tok det opp med han igår likevel bare for å være helt sikker på at vi ikke misforstår hverandre. Det var helt greit for han å det blir forsatt pizza og filmkveld Anonymkode: aebb4...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå