AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Sier ikke at dette gjelder alle, men det er flere kvinner som gifter seg rike enn omvendt. Det er stort sett mannen som tjener mye mer, kvinnen flytter inn i et stort flott hus. Men så dukker en annen kvinne opp etter mange år, når forholdet har blitt kjedelig. Selvføgelig kan et forhold bli kjedelig for kvinner også, men den økonomiske tryggheten gjør at de har lettere for å bli enn hva menn gjør. Når mannen så treffer ei ny dame, mister konen den økonomiske tryggheten, godene. Det er nok dette som er verst, ikke fordi hun mistet sin store kjærlighet. Anonymkode: 9381d...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier ikke at dette gjelder alle, men det er flere kvinner som gifter seg rike enn omvendt. Det er stort sett mannen som tjener mye mer, kvinnen flytter inn i et stort flott hus. Men så dukker en annen kvinne opp etter mange år, når forholdet har blitt kjedelig. Selvføgelig kan et forhold bli kjedelig for kvinner også, men den økonomiske tryggheten gjør at de har lettere for å bli enn hva menn gjør. Når mannen så treffer ei ny dame, mister konen den økonomiske tryggheten, godene. Det er nok dette som er verst, ikke fordi hun mistet sin store kjærlighet. Anonymkode: 9381d...d6e SLIKE (med andre bare de få som er slik) kvinner mister ikke kjærligheten (til mannen). De mister kjærligheten til tingene. Og ja, det finnes menn som er like materialistiske. Ikke en konkurranse. Men akkurat som det finnes slike menn finnes det også slike kvinner. Anonymkode: cc3f6...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Er det ikke som regel kona som tar ut skilsmisse da? Anonymkode: e9073...a25 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Nå valgte jeg å dra fra min mann, selv om han tjente bra. Mens jeg var syk, gikk på laveste sats AAP og vi hadde barn. Og når vi ble sammen, var han arbeidsledig. Anonymkode: e5b9b...211 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Er bok mest fordi man ikke er lykkelig. Penger er ikke alt. Anonymkode: e279a...9b5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå valgte jeg å dra fra min mann, selv om han tjente bra. Mens jeg var syk, gikk på laveste sats AAP og vi hadde barn. Og når vi ble sammen, var han arbeidsledig. Anonymkode: e5b9b...211 skjer hver gang, jeg påpeker i hi at dette ikke skrives fordi jeg skal sverte alle kvinner. Det finnes mange lykkelige par, mange med ekte kjærlighet. Men hvis vi skal se på det statiske, så er det flere kvinner som gifter seg oppover enn omvendt. Har en mann penger så betyr ikke hans utseende og tiltrekning så mye for mange kvinner, særlig ikke slike instababes. Nedturen kommer når ting falmer og mannen treffer andre. Kvinnen som da nærmest har levd på mannen, kastes "ut på gata" , og må tilvenne seg et nytt liv med mindre goder. Det er altså ikke kjærligheten til mannen hun mister, den som mister den man er forelsket i blir bare knust. Mens den som mister alle goder, blir hysterisk . Anonymkode: 9381d...d6e
snoren Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 Selvfølgelig er det mange kvinner som blir i forhold pga økonomi, men nå glemmer du en viktig ting og det er at disse menneskene ofte har barn sammen og kanskje kvinnen tenker på barna og at hun ikke vil utsette de for en skilsmisse.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: skjer hver gang, jeg påpeker i hi at dette ikke skrives fordi jeg skal sverte alle kvinner. Det finnes mange lykkelige par, mange med ekte kjærlighet. Men hvis vi skal se på det statiske, så er det flere kvinner som gifter seg oppover enn omvendt. Har en mann penger så betyr ikke hans utseende og tiltrekning så mye for mange kvinner, særlig ikke slike instababes. Nedturen kommer når ting falmer og mannen treffer andre. Kvinnen som da nærmest har levd på mannen, kastes "ut på gata" , og må tilvenne seg et nytt liv med mindre goder. Det er altså ikke kjærligheten til mannen hun mister, den som mister den man er forelsket i blir bare knust. Mens den som mister alle goder, blir hysterisk . Anonymkode: 9381d...d6e Men tror du ikke mange menn og blir grunnet økonomi. Ikke att de valgte damen for økonomien hennes. Men i dag er det jo helt normalt at damene tjener ganske greit og. Jeg har flere kompiser, som sier at de ønsker å gå. Men de har barn, hus bil og hytte. Og går de, så blir det salg av hus og hytte, er de heldige får de råd til rekkehus. Anonymkode: e5b9b...211
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #10 Skrevet 19. juli 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: skjer hver gang, jeg påpeker i hi at dette ikke skrives fordi jeg skal sverte alle kvinner. Det finnes mange lykkelige par, mange med ekte kjærlighet. Men hvis vi skal se på det statiske, så er det flere kvinner som gifter seg oppover enn omvendt. Har en mann penger så betyr ikke hans utseende og tiltrekning så mye for mange kvinner, særlig ikke slike instababes. Nedturen kommer når ting falmer og mannen treffer andre. Kvinnen som da nærmest har levd på mannen, kastes "ut på gata" , og må tilvenne seg et nytt liv med mindre goder. Det er altså ikke kjærligheten til mannen hun mister, den som mister den man er forelsket i blir bare knust. Mens den som mister alle goder, blir hysterisk . Anonymkode: 9381d...d6e Det sier seg selv at kvinner oftere "gifter seg oppover" når menn statistisk sett tjener bedre enn kvinner. Anonymkode: f7af2...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå