AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg og mannen vil kjøpe en grill. Jeg hadde mest tro på kullgrill, men det er enklere å ha kontroll på temperaturen med gass. Pluss at man kan grille raskere med gass.. Så nå tror jeg vi går for det. Vi er mest bare oss to, av og til har vi et par gjester. Noen få ganger er vi 6-8 stk til middag.. Ser ikke for meg at vi griller kjempeofte, det er varierende vær her.. Har ikke hatt mange fine sommerdager så langt i år. Har dere noen tips og råd? Har ikke særlig erfaring med grilling noen av oss, av annet enn pølser og koteletter. Hvilket utstyr er kjekt? Hvilken grill er enkel, grei, bra og ikke så kostbar men holdbar? Anonymkode: 4d994...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 19. juli 2019 #2 Del Skrevet 19. juli 2019 Bruker en weber kullgrill med askeoppsamler under. Veldig kjekk, husker ikke helt størrelsen, men ganske stor. Legger ofte kull på bare en side. Da har man mulighet til å grille på svakere varme litt i utkanten. Den jeg har nå ble kjøpt i 2012 og holder nok mange år ennå. Kjøp et beskyttelsestrekk, det øker holdbarheten. Lager greit mat til 8-10 med den jeg har. Denne typen. https://prisguiden.no/produkt/weber-original-kettle-premium-67cm-295343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. juli 2019 #3 Del Skrevet 19. juli 2019 3 minutter siden, skrue skrev: Bruker en weber kullgrill med askeoppsamler under. Veldig kjekk, husker ikke helt størrelsen, men ganske stor. Legger ofte kull på bare en side. Da har man mulighet til å grille på svakere varme litt i utkanten. Den jeg har nå ble kjøpt i 2012 og holder nok mange år ennå. Kjøp et beskyttelsestrekk, det øker holdbarheten. Lager greit mat til 8-10 med den jeg har. Denne typen. https://prisguiden.no/produkt/weber-original-kettle-premium-67cm-295343 Den har vi også, hatt den i noen år nå og er veldig fornøyd. Er ganske stor plass på den selv om den ikke virker så stor. Vi er to voksne og to ungdommer, av og til middagsgjester, og har aldri følt behov for en større grill Jeg foretrekker kullgrill foran gass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg har en Weber 2000 gassgrill og er veldig fornøyd med den. Holder enten man bare er to eller om man er ti til middag. Husk at det kan være godt å grille selv om været ikke er optimalt, bare å spise innendørs. Anonymkode: b3797...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Del Skrevet 21. juli 2019 Vår Weber gassgrill med 3 brennere er 10 år i år. Får en skikkelig vask x 1/år. Står med beskyttelsestrekk ute året rundt. Et knallkjøp. Byttet gasslanger 2 ggr. Veldig fornøyd. Anonymkode: b5727...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #6 Del Skrevet 21. juli 2019 Jeg har ikke tålmodighet til kullgrill. Men det er vel dorde jeg er litt dårlig på å planlegge. Vil ha mat "nå" og ikke når kullet har brent seg ned... Anonymkode: 06cde...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #7 Del Skrevet 21. juli 2019 Vi hadde en Weber Q2000 tidligere. Var veldig fornøyd med den, perfekt til 2. Men, den manglet mulighet for å legge ting «i 2. Etasje», på indirekte varme, og den ble litt liten når vi grillet til 8. Så nå har vi kjøpt et større monster, med mange tennere, som er perfekt når vi er mange, men drar mye mer gass enn den forrige. Men så krise er jo ikke det. Så min erfaring er at du må nesten velge om du vil ha grill som er perfekt til 2 eller perfekt til større grillfest. Anonymkode: 368e9...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå