AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Jeg lurer på om jeg er alkoholiker. Jeg er ikke avhengig av alkohol, jeg har knapt vært full i 2019. Men hver gang jeg drikker, mister jeg kontrollen. Jeg må alltid ha mer. Jeg drikker til jeg blir møkk full. Jeg kan fint gå et år uten å drikke, det er ikke det, så det er ikke hverdagsfyll, ukesfyll eller månedsfyll på meg. Men hver gang jeg drikker, går jeg hele veien. Jeg blir høyrøstet, og elsker å lage skandale og bråk. Eller jeg blir veldig amorøs og pågående. Kommer veldig an på dagsformen. Forrige gang jeg og venninnene mine dro ut, var jeg skitfull og spurte menn i alle aldre, helt opp i 60-årene om de ville ha sex med meg. Han ene eldre mannen ringte etter taxi og fikk meg hjem. Jeg er tidlig i 20-årene. Ingen av venninnene mine vil ha meg med på sydentur i sommer fordi jeg tar det for langt. Anonymkode: efddd...ecf
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Du er ikke alkoholiker, men du tåler alkohol tydeligvis veldig dårlig. Anonymkode: ca334...f0d 5
minister-mio Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 Alkohol virker å være en faktor, men du har nok helt andre utfordringer enn alkolisme 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Du er ikke alkoholiker, men bør nok ikke drikke. Litt dårlig impulskontroll. Anonymkode: 9c2a3...716 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Hold deg unna alkohol da, siden du mister fatningen til den grad. Ellers så tar du bare to glass som siviliserte mennesker og kontrollerer deg selv. Det handler om selvdisiplin. Anonymkode: c69fe...e63 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 5 minutter siden, minister-mio skrev: Alkohol virker å være en faktor, men du har nok helt andre utfordringer enn alkolisme Hva da ? Anonymkode: efddd...ecf
minister-mio Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva da ? Anonymkode: efddd...ecf Tja impulskontroll og følelsesregulering kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 Du høres nok litt ut som en person som bare bør holde seg helt unna absolutt alle former for rusmidler, eller egentlig absolutt alt som kan misbrukes.. Anonymkode: 98d51...4d3 1
Gjest Tutte Skrevet 18. juli 2019 #10 Skrevet 18. juli 2019 Du er ikke alkoholiker, og det du beskriver høres ut som den gjennomsnittlige nordmannens fyll på fest😊 Du er langt i fra den eneste som opplever det du beskriver her når man drikker.
Gjest Warrior Skrevet 18. juli 2019 #11 Skrevet 18. juli 2019 (endret) Ikke alkoholiker, men noen tåler alkohol mindre enn andre. Du høres ut som en av de. Du får prøve å drikke mindre og klarer du ikke kontrollere det så bør du holde deg unna alkohol så du ikke ødelegger og lager kvalme for andre. Endret 18. juli 2019 av Kvelertak
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #12 Skrevet 18. juli 2019 Du er allergisk mot alkohol, og bør holde deg helt unna. Anonymkode: d2d10...22e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #13 Skrevet 18. juli 2019 Ikke allergisk, forresten. Men du tåler ikke alkohol. Anonymkode: d2d10...22e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #14 Skrevet 18. juli 2019 Det finnes mange slags alkoholproblemer. Et av dem er å mangle av-knappen, og det høres ut som du kanskje faller i den kategorien. Hvis du gang på gang ender med å drikke mer enn du hadde planlagt og derfor ender i dårlige eller farlige situasjoner bør du nok vurdere å legge drikkingen på hylla. Når venninnene dine ikke orker å ha deg med på ferie sier det litt om hvordan de opplever deg. Anonymkode: 7eda9...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #15 Skrevet 18. juli 2019 33 minutter siden, Tutte skrev: Du er ikke alkoholiker, og det du beskriver høres ut som den gjennomsnittlige nordmannens fyll på fest😊 Du er langt i fra den eneste som opplever det du beskriver her når man drikker. Vet du, jeg har vært på en god del fester i mitt middelaldrende liv. En del av dem må vel også kunne kalles rene fyllefester, og folk har gjort en god del ganske idiotiske ting. Men det er heldigvis ytterst sjelden noen har oppført seg slik TS beskriver. Kjære TS, du forteller selv at du ikke klarer å stoppe når du først begynner å drikke. Da er jeg redd du bare har to valg: Enten må du fortsette å oppføre deg som en tulling i fylla, og risikere adskillig alvorligere konsekvenser enn du har fått hittil, eller så må du rett og slett slutte helt å drikke. Anonymkode: 72ff6...603 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå