Gjest Spacegirl Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Har så lyst til å se flere grøssere, men har gått tom for ideer til filmer å laste ned... Jeg likte veldig godt the Ring-filmene, the Others m.m. Er egentlig ganske altetende når det gjelder denne sjangeren, så blir glad for alle titler dere kjenner til
Gjest Bhsiltsk Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 The Grudge The Village Hitchcock sin "Fuglene"
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 The Shining og Den Sjette Sans! Finnes dessverre ikke altfor mange bra grøsserfilmer der ute... Men Eksorsisten er jo alltid en mulighet.
Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 The Grudge var ganske bra.. Jeg vill ikke anbefale the village..den var sikkelig skuffende! Jeg bruker å bli sikkelig redd når jeg ser grøssere..men i den filmen var det nesten så jeg begynte å flire..og sovne
Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 The Grudge var ganske bra.. Jeg vill ikke anbefale the village..den var sikkelig skuffende! Jeg bruker å bli sikkelig redd når jeg ser grøssere..men i den filmen var det nesten så jeg begynte å flire..og sovne
Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 The Grudge var ganske bra.. Jeg vill ikke anbefale the village..den var sikkelig skuffende! Jeg bruker å bli sikkelig redd når jeg ser grøssere..men i den filmen var det nesten så jeg begynte å flire..og sovne
Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 The Grudge var ganske bra.. Jeg vill ikke anbefale the village..den var sikkelig skuffende! Jeg bruker å bli sikkelig redd når jeg ser grøssere..men i den filmen var det nesten så jeg begynte å flire..og sovne
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #10 Skrevet 7. mai 2005 4 innlegg?! :o Understreker et poeng, eller? ( )
Smilla78 Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 Den sjette sansen Blair witch project Den gamle utgaven av exhorsisten
Gjest Spacegirl Skrevet 7. mai 2005 #12 Skrevet 7. mai 2005 Tusen takk for forslag! Da setter jeg igang og laster ned
Hu i Svingen Skrevet 7. mai 2005 #13 Skrevet 7. mai 2005 The Grudge var ganske bra.. Jeg vill ikke anbefale the village..den var sikkelig skuffende! Jeg bruker å bli sikkelig redd når jeg ser grøssere..men i den filmen var det nesten så jeg begynte å flire..og sovne Ville bare at du skulle få med poenget ditt en gang til Nei, men jeg likte faktisk The Village godt, jeg! Bra skuespill og en litt annerledes historie. Ikke skummel hele veien, men veldig skummel på ett avgjørende tidspunkt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #14 Skrevet 8. mai 2005 The Changeling Halloween filmene The Amitywille Horror Friday 13 filmene
Gjest lurven Skrevet 8. mai 2005 #15 Skrevet 8. mai 2005 13 ghosts anbefales, er en av de bedre grøsserne.
Donnie Darko Skrevet 8. mai 2005 #16 Skrevet 8. mai 2005 http://www.apple.com/trailers/universal/landofthedead/ DENNE! Fy faen og jeg gleder meg til den.
Gjest Spacegirl Skrevet 8. mai 2005 #17 Skrevet 8. mai 2005 Takker for forslag :bukke: . Flere av disse tror jeg faktisk at jeg har liggende på pc'en, har vel nærmere 200 filmer her så har ikke helt oversikten, men da vet jeg hva jeg skal se i kveld . De som jeg ikke har, driver jeg å laster ned nå og gleder meg til å se dem. Jeg samler vel egentlig på grøssere, så hvis noen har noen flere forslag, de trenger ikke å være spesielt bra, så kom med de
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #18 Skrevet 8. mai 2005 http://www.apple.com/trailers/universal/landofthedead/ DENNE! Fy faen og jeg gleder meg til den. Er dette forsettelsen av "Dawn of the Dead"? Isåfall kan jeg ikke si jeg gleder meg for mye, da jeg synes "Dawn of the Dead" var skrekkelig kjedelig. Men, smak og behag.
Gjest Totten Skrevet 8. mai 2005 #19 Skrevet 8. mai 2005 Er dette forsettelsen av "Dawn of the Dead"? Isåfall kan jeg ikke si jeg gleder meg for mye, da jeg synes "Dawn of the Dead" var skrekkelig kjedelig. Men, smak og behag. Er oppfølgeren ja, men ikke dirrekte oppfølgeren til "dawn of the dead" som kom ut nå i 2004, da dette bare var en remake av den gamle "dawn of te dead" som kom ut i 1978. Den nyeste utgaven er ikke laget av samme ressigør om denne(han er den samme som har laget den gamle i 1978 samt to zombi filmer før det i "thriology of the dead") Altså er det ikke oppfølgeren til "dawn of the dead" som kom ut nå nylig, men oppfølgeren til filmen denne var basert på. Men likte du ikke "dawn of the dead" liker du kanskje ikke zombi filmer i det hele tatt, og da er nok ikke denne et unntak. Selv syntes jeg den ser absoludt bedre ut enn "dawn of the dead" som kom ut i 2004 i all fall!!!!! Gleder meg masse!
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #20 Skrevet 8. mai 2005 Du har nok et poeng. Jeg liker ikke zombie-filmer i det hele tatt, synes det blir for fjernt. Men som sagt, smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå