AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Om jeg svarer ja nå, kan jeg trekke meg senere? Har søkt skole pga uviss jobbsituasjon, venter på svar der men det tar lang tid nå i ferien. Har fått tilbud om studieplassen jeg evt ønsker. Hvis jeg nå takker ja til studieplassen (får ikke svar ang jobb før fristen går ut) kan jeg da trekke meg igjen om tre uker feks om jobbsituasjonen løser seg? Anonymkode: c237b...6dd
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg svarer ja nå, kan jeg trekke meg senere? Har søkt skole pga uviss jobbsituasjon, venter på svar der men det tar lang tid nå i ferien. Har fått tilbud om studieplassen jeg evt ønsker. Hvis jeg nå takker ja til studieplassen (får ikke svar ang jobb før fristen går ut) kan jeg da trekke meg igjen om tre uker feks om jobbsituasjonen løser seg? Anonymkode: c237b...6dd Ja. Da gir du bare skolen beskjed om at du trekker deg. Helt normalt at studenter trekker seg både i tiden før og de første kene av studiet. Anonymkode: 2f9ab...f11
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. Da gir du bare skolen beskjed om at du trekker deg. Helt normalt at studenter trekker seg både i tiden før og de første kene av studiet. Anonymkode: 2f9ab...f11 *ukene Anonymkode: 2f9ab...f11
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Så klart kan du det. Da gir du også en på venteliste mulighet til å starte Anonymkode: 5fbc9...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå