AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Jeg er en person som er praktisk og selvstendig. Tidligere jobbet innen markedsføring og salg. Nylig begynte jeg i en stilling som teknisk support. Jeg mistrives fra første dag. Men lederen min ønsker at jeg skal bli opplært innen mer tekniske oppgaver. Ærlig talt forstår jeg nesten ikke helt hva det går ut på, men.... noe med omgjøring av filer slik at de blir lesbare for systemet. Det går ut på å lære å "kodene" slik som ett dokument ser ut for at datamaskinen skal kunne lese den... Noe av det samme som HTML. Jeg er null motivert og interessert. Vel, litt interessert kanskje. Jeg synes html er gøy og forstå det tekniske bak. Jeg er usikker på om jeg klarer å lære det selv om lederen min sier at dette kan alle lære. Dessuten, hvordan ser en arbeidsdag ut for en tekniker? Jeg søker nå motivasjon for hvorfor dette kan være interessant å jobbe med. Kanskje du har det som hobby eller som arbeidserfaring ... del gjerne dine tanker og erfaringer om hvorfor dette kan være intressangt å kunne? Hvordan kan jeg utvikle meg? Hva kan den kunnskapen brukes til... Forvirrende tråd kanskje, trenger feedback på dette emnet. Anonymkode: 5490f...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå