AUF Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Jeg får ikke den hersens tanntråden mellom tennene!!!! :evil: Det er rett og slett for trangt. Sliter tråden til slutt. Hva er vitsen i tanntråd da? hvem fant opp faenskapen? Finnes de i flere str? Huff, jeg må jo få rensket tennene...
Væren Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Mannen min er fullstendig avhengig av tanntråden sin, det er til å bli gal av! Han kjøper en dyr tanntråd på apotek eller hos tannlegen vår; den tror jeg er tynnere og flatere enn vanlig tanntråd som kjøpes i dagligvarebutikker.
Gjest Daniella_ Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 Jeg er også avhengig av tanntråd. Bruker den i fra Jordan som heter Easy Glide (eller Slide). Det er noe på tanntråden (smaker tannkrem) som gjør at tråden sklir lett inn. Kanskje den kunne passet for deg?
Gjest Aurélie Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Jeg har også problemer med å bruke vanlig tanntråd, men Easy Glide (den blå) gjør susen.
Sniglå Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Jeg syns du enten skulle prøve den blå fra jordan som de snakker om her, eller den nye holderen til jordan. (ny og ny...men men) Jordan miracle eller noe sånt. Den er hverfall JEG hekta på. Har en liggenes over alt i huset. En på badeeet, en i stuuaaaa, en i nattbordeeeet...
Gjest Violetta Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 Tanntråd på stuen og soverommet?? :o Kjempeekkelt! Tanntråd og tannpirkere hører til på badet. Ingenting ødelegger en god middag mer enn når folk renser tennene sine ved bordet! Pusser du tennene også på stuen?
Gjest ikkeinnloggetAUF Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 Det er jo den blå jeg bruker dah... Kan jo prøve den med skaft på. sikkert lettere å komme til, og lettere å banke mellom
Gjest manic Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 Jeg pusser tennene i stua, pleier å gå rundt i leiligheten mens jeg pusser, det er kjedelig å stå å glo foran speilet. Av og til bruker jeg også tanntråd mens jeg sitter i soffaen og ser på tv Synes ikke det er ekkelt jeg...
Sniglå Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 Tanntråd på stuen og soverommet?? :o Kjempeekkelt! Tanntråd og tannpirkere hører til på badet. Ingenting ødelegger en god middag mer enn når folk renser tennene sine ved bordet! Pusser du tennene også på stuen? Det er den tanntrådholderen jeg bruker, ikke tanntråd som surres rundt fingrene! Med holderen kan jeg pirke i tennene med munnen igjen, og ingen fingre på kryss og tvers inni der. Men hallo, sitter ikke og renser tennene ved bordet! Gjør det når jeg ser på TV eller hvis jeg leser blad/ser på TV på senga. Synes ikke det er ekkelt i det hele tatt! Og ja, av og til pusser jeg tenner samtidig som jeg går rundt omkring. Kjedelig å pusse tenner er det. Men dette var jo ikke poenget ved tråden. Det var å gi tips til enklere måter å bruke tanntråd på. :-?
lillesky Skrevet 7. mai 2005 #10 Skrevet 7. mai 2005 Jeg bruker den der holderen. Kjempekjekk! For jeg gidder ikke dra ut tanntråd og holde mellom fingra. Pusser dere før eller etter tanntråd? Jeg pusser først, så tanntråd, så skyllemiddel.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 Tanntråd på stuen og soverommet?? :o Kjempeekkelt! Tanntråd og tannpirkere hører til på badet. Ingenting ødelegger en god middag mer enn når folk renser tennene sine ved bordet! Pusser du tennene også på stuen? unnskyld meg men hvor gammel er egentlig du? 12? eller har du har pms? denne tråden handler om tanntråd, ikke om hvor man bruker det. voks opp! eller få skikk på pmsproblemene dine
Gjest Aurélie Skrevet 7. mai 2005 #12 Skrevet 7. mai 2005 Det er jo den blå jeg bruker dah... Kan jo prøve den med skaft på. sikkert lettere å komme til, og lettere å banke mellom Altså, den blå Easy Slide`n er konstruert nettopp for de som har svært tett tannstilling. Og i hovedinnlegget ditt spør du om de finnes i flere størrelser. Den grønne er for de med normalt mellomrom mellom tenna. Men spør på apoteket, eller rådfør deg med tannlegen din.
Søtpotita Skrevet 7. mai 2005 #14 Skrevet 7. mai 2005 Har sjølv veldig lite mellomrom mellom tennene og har hatt same problem som deg. Eg syntes at den blå tanntråden til Jordan som skal vera for folk med lite mellomrom var grusom! Altfor tynn og gjekk sund med eingang eg drog i den! Så eg brukar den grønne, den er mykje sterkare, og eg føler at den får med seg meir enn den blå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå