AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Var på ferie med familien på hytta, jeg skulle være snill å lage middag..men min mor kunne like gjerne laget den selv, hun oppførte seg om jeg aldri skulle laget mat før, jeg er over 40.. Dagens utblåsning. Anonymkode: 7e68e...a67
atropos Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Er ikke alle mødre sånn? Min vet alltid mye bedre enn meg på barneoppdragelse, påkledning og matlaging. Jeg har 3 barn, er utdannet barnehagelærer og flytta hjemmefra da jeg var 19, så har øvd noen år på den matlaginga 😅 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, atropos skrev: Er ikke alle mødre sånn? Min vet alltid mye bedre enn meg på barneoppdragelse, påkledning og matlaging. Jeg har 3 barn, er utdannet barnehagelærer og flytta hjemmefra da jeg var 19, så har øvd noen år på den matlaginga 😅 Jo, kanskje..men jeg er utdannet kokk. Syns bare det er irriterende kan ikke si noe heller for da blir hun fornærmet. Anonymkode: 7e68e...a67
kvinne35+ Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på ferie med familien på hytta, jeg skulle være snill å lage middag..men min mor kunne like gjerne laget den selv, hun oppførte seg om jeg aldri skulle laget mat før, jeg er over 40.. Dagens utblåsning. Anonymkode: 7e68e...a67 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, kanskje..men jeg er utdannet kokk. Syns bare det er irriterende kan ikke si noe heller for da blir hun fornærmet. Anonymkode: 7e68e...a67 Kanskje hun ikke er i jobb lenger og dette er det området hun har som er hennes hvis du skjønner. Alle trenger å føle seg ekstra flinke på noen plan og det er gjerne det området hun har..
atropos Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, kanskje..men jeg er utdannet kokk. Syns bare det er irriterende kan ikke si noe heller for da blir hun fornærmet. Anonymkode: 7e68e...a67 Skjønner det er slitsomt, men jeg tror nok du bare har en mor. Jobben til mor er å legge seg opp i hva ungene driver med. Og sånne fancy kokkekunnskaper er sikkert ingenting mot hennes lange erfaring med gastromat😂 2
SoWhat? Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Hva mødre er for...:-) de vet alltid best uansett hvor gamle vi blir. Fordi de har en posisjon å forsvare. De vil alltid være "læremesteren". Syns det er søtt selv om det kan irritere nå og da 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 Nei, alle mødre er ikke sånn!! Heldigvis! Anonymkode: 06ef0...933 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 8 minutter siden, kvinne35+ skrev: Kanskje hun ikke er i jobb lenger og dette er det området hun har som er hennes hvis du skjønner. Alle trenger å føle seg ekstra flinke på noen plan og det er gjerne det området hun har.. Hun er i jobb, hun har alltid vært sånn, men biter bare tennene sammen og later som ingenting. Anonymkode: 7e68e...a67
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 9 minutter siden, atropos skrev: Skjønner det er slitsomt, men jeg tror nok du bare har en mor. Jobben til mor er å legge seg opp i hva ungene driver med. Og sånne fancy kokkekunnskaper er sikkert ingenting mot hennes lange erfaring med gastromat😂 Hehe, du har rett i det, ingenting slår hennes erfaring. Hadde jeg vunnet Bocuse d'Or så hadde forsatt hennes husmannskost vært bedre 😅 Anonymkode: 7e68e...a67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå