AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Var på ferie med familien på hytta, jeg skulle være snill å lage middag..men min mor kunne like gjerne laget den selv, hun oppførte seg om jeg aldri skulle laget mat før, jeg er over 40.. Dagens utblåsning. Anonymkode: 7e68e...a67
atropos Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Er ikke alle mødre sånn? Min vet alltid mye bedre enn meg på barneoppdragelse, påkledning og matlaging. Jeg har 3 barn, er utdannet barnehagelærer og flytta hjemmefra da jeg var 19, så har øvd noen år på den matlaginga 😅 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, atropos skrev: Er ikke alle mødre sånn? Min vet alltid mye bedre enn meg på barneoppdragelse, påkledning og matlaging. Jeg har 3 barn, er utdannet barnehagelærer og flytta hjemmefra da jeg var 19, så har øvd noen år på den matlaginga 😅 Jo, kanskje..men jeg er utdannet kokk. Syns bare det er irriterende kan ikke si noe heller for da blir hun fornærmet. Anonymkode: 7e68e...a67
kvinne35+ Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på ferie med familien på hytta, jeg skulle være snill å lage middag..men min mor kunne like gjerne laget den selv, hun oppførte seg om jeg aldri skulle laget mat før, jeg er over 40.. Dagens utblåsning. Anonymkode: 7e68e...a67 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, kanskje..men jeg er utdannet kokk. Syns bare det er irriterende kan ikke si noe heller for da blir hun fornærmet. Anonymkode: 7e68e...a67 Kanskje hun ikke er i jobb lenger og dette er det området hun har som er hennes hvis du skjønner. Alle trenger å føle seg ekstra flinke på noen plan og det er gjerne det området hun har..