morten Skrevet 9. mai 2005 #21 Skrevet 9. mai 2005 Hun skrev ikke at hun så de. Rundt anus er en veldig erogen sone....., dog kanskje ikke så mye brukt i det hjemmet mer Hun skrev: merket også engang da vi hadde sex at han hadde små små brune klumper bak i hårene...... Hun kan umulig ha "kjent" med hånden whatever at de er brune, jeg konkluderer derfor med at det er en stilling der rompa eksponeres for jenta jeg ikke har kunnskaper om...!
Gjest Lizzi Skrevet 9. mai 2005 #22 Skrevet 9. mai 2005 Hun skrev: Hun kan umulig ha "kjent" med hånden whatever at de er brune, jeg konkluderer derfor med at det er en stilling der rompa eksponeres for jenta jeg ikke har kunnskaper om...! Selvfølgelig har du rett om man leser ordrett, men det er kanskje ikke alltid at det blir rett da.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #23 Skrevet 9. mai 2005 Jeg må faktisk innrømme at jeg har det samme problemet som samboeren din. Det er såpass mye hår der at jeg rett og slett ikke har sjans i HAVET til å få det helt rent, og er det en hvit boxer ser jeg gjerne bremsespor, min løsning er at jeg alltid dusjer så fort jeg kan etter jeg har vært på do. Eneste hvis jeg ikke er hjemme.. Men da dusjer jeg umiddelbart når jeg er hjemme igjen. Har vært samboer selv i over 1 år og tror enda ikke hun har oppdaget noe, blir det bremsespor passer jeg faktisk på å ta den vaska der selv så hun ikke skal se det. Har slitt med dette siden jeg var 15-16. Og det går IKKE på at man ikke tørker seg godt nok, det er rett og slett umulig. Må ha vaskeklut i dusjen hvis det skal gå bort..
Gjest Dazed Skrevet 9. mai 2005 #25 Skrevet 9. mai 2005 Har meket den siste tiden at når jeg vasker bokserne til samboeren min er det ofte bremsespor i dem.. jeg synes at dette er veeeldig ekkelt, men vet ikke helt hvordan jeg skal gripe an saken. merket også engang da vi hadde sex at han hadde små små brune klumper bak i hårene...... :o Synes han burde vært flinkere til å tørke seg bak, men hvordan si dette på en fin måte??? kjente du etter? :o
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #26 Skrevet 10. mai 2005 Er jo bare å fjerne hårene det da. Les denne historien og vurder om du fortsatt står for din anbefaling http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=179...age=-1#10222970
aline Skrevet 10. mai 2005 #27 Skrevet 10. mai 2005 artig historie, men overdreven tror jeg. for de som barberer alt, noe som jo begynner å bli noen, så tar man vel også de håra? har aldri opplevd noen av problemene som nevnes der. (bortsett fra stikking om man slutter og lar det vokse ut igjen, en dag kanskje) det finnes mennesker som har minimalt med hår i rumpa i utgangspunktet, tror heller ikke disse sliter med problemene som er nevnt i linken. men, igjen, artig skrevet da.
smidja Skrevet 10. mai 2005 #28 Skrevet 10. mai 2005 Denne historien har jeg faktisk hørt før en eller annen gang
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #29 Skrevet 10. mai 2005 artig historie, men overdreven tror jeg. for de som barberer alt, noe som jo begynner å bli noen, så tar man vel også de håra? har aldri opplevd noen av problemene som nevnes der. (bortsett fra stikking om man slutter og lar det vokse ut igjen, en dag kanskje) det finnes mennesker som har minimalt med hår i rumpa i utgangspunktet, tror heller ikke disse sliter med problemene som er nevnt i linken. men, igjen, artig skrevet da. Jeg tror heller ikke de som av en eller annen grunn måtte være uten hår i underlivet sliter med nupper og kløe..
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #30 Skrevet 10. mai 2005 Kan ikke forstå at du ikke sier ifra til ham jeg. Det er jo samboeren din, såpass må dere vel kunne klare å snakke om til hverandre! Jeg vet i alle fall at hadde det vært meg, ville jeg absolutt at samboeren skulle sagt fra til meg!! Og det kan da virkelig ikke være et alternativ å leve videre med dette uten å si noe? Usj og æsj!
Gjest utlogget nå Skrevet 10. mai 2005 #31 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har opplevd noe enda verre! Når jeg skulle re opp sengen en morgen var det bremsespor på det hvite lakenet mitt!!! Hvordan er det mulig??? Ekkelt!
Cata Skrevet 10. mai 2005 #34 Skrevet 10. mai 2005 Fy søren for en tråd Har tenkt på det samme - nå har denne tråden ligget på "ti på topp" i 4 dager. (unnskyld avsporingen fra opprinnelig tema)
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #35 Skrevet 10. mai 2005 Jeg klarer ikke dy meg..må bare spørre...hvilken stilling var dere i da du klarte å se små brune klumper i rompa hans...?? ;-) 69?
Gjest Kari N Skrevet 10. mai 2005 #36 Skrevet 10. mai 2005 Eeh, bremsespor er da vel ikke et uvanlig problem. Kan du ikke bare si til samboeren din at du synes det er ubehagelig og/eller kvalmende? Du bør jo si det i en saklig tone så klart. Tror at han vil ha forståelse for det. Så er det bare å ta en bedre vask eller dusj før seksuelle aktiviteter.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #37 Skrevet 11. mai 2005 Jeg hadde avbrutt sex-akten og spurt om han ikke kunne gå og vaske seg litt før vi fortsatte. Bokseren hadde jeg slengt bort til han og sagt. "Kanskje du kan legge denne inn i vaskemaskina selv? Jeg har ikke så lyst å ta i den når den er sånn. Vi kan godt begynne å kjøpe et annet dopapir, hvis du vil." ja, ok, det var vel et litt for vagt hint til at en mann kan skjønne det, men det er verdt å prøve.
Gjest seroxata Skrevet 12. mai 2005 #38 Skrevet 12. mai 2005 bremsespor på laken :o hohohohoho! den har jeg ikke vært borti før gitt
Fi Skrevet 12. mai 2005 #39 Skrevet 12. mai 2005 Fy søren for en tråd Skulle si akkurat det samme. Uff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå