Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Har meket den siste tiden at når jeg vasker bokserne til samboeren min er det ofte bremsespor i dem.. jeg synes at dette er veeeldig ekkelt, men vet ikke helt hvordan jeg skal gripe an saken. merket også engang da vi hadde sex at han hadde små små brune klumper bak i hårene...... :o Synes han burde vært flinkere til å tørke seg bak, men hvordan si dette på en fin måte???
Gjest Pjoltergjest Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Nå må du ikke glemme at folk har vært kåte på hverandre, og lagd unger, siden tidenes morgen. Uten at rensligheten engang var i nærheten av dagens.
Alterna Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Hehehe, huff... hadde typen min vært så urenslig, hadde ikke jeg gidda tatt jobben å lære han opp, makan til turn-off... Nei, seriøst, en slik type ville ikke jeg hatt... Usj...
AUF Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 blæ, finnes jo ikke noen måte å si sånt på... bare hopp i det (hvis du virkelig vil ha han!) Men pass på ikke si det i senga, eller i en krangel... Og vær saklig og ikke angrip han. Lykke til
Samantha Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Uffa meg Eg trur eg hadde sagt: "Atte... Veit du ka? Typen til XXX (ei av vennindene mine f.eks) e skikkelig ekkel! Ho sa at der er masse bremsespor i bokseren hans. Usj... Går no vel an å tørke seg skikkelig!? Eg hadde syns det var skikkelig turn-off om du var sånn." Så hadde eg smilt søtt og håpt at han tok hintet. Meg om det!
AUF Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Uffa meg Eg trur eg hadde sagt: "Atte... Veit du ka? Typen til XXX (ei av vennindene mine f.eks) e skikkelig ekkel! Ho sa at der er masse bremsespor i bokseren hans. Usj... Går no vel an å tørke seg skikkelig!? Eg hadde syns det var skikkelig turn-off om du var sånn." Så hadde eg smilt søtt og håpt at han tok hintet. Meg om det! Gutter tar ALDRI hint! Jeg gjentar: ALDRI!!
Samantha Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 Gutter tar ALDRI hint! Jeg gjentar: ALDRI!! Hehe! Det hadde eg nesten glømt. Då trekker eg tilbake det tipset. Nytt tips: Sei det rett ut til han eller lev med det/ slå opp.
Gjest Daniella_ Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 Dette har eg lest før... Her på KG ja... Jeg også. Sikkert en eller annen gjest som er på tuller'n
Laina Skrevet 7. mai 2005 #10 Skrevet 7. mai 2005 Selv om denne gjesten kanskje tuller, er det ikke dermed sagt at ingen har det problemet. Og da er det vel mulig å svare ordentlig? Dersom jeg hadde en kjæreste som hadde bremsespor i boxerne sine og jeg skulle vasket dem, hadde jeg sagt det rett ut. Jeg syns det er ganske ekkelt å vaske boxerne dine når de er fulle av bremsespor. Enten må du tørke deg bedre, eller vaske de selv. Jeg regner med at tørkinga hadde blitt bedre, da alle de jeg har vært sammen med har skydd klesvask som pesten.
Mrs. K Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 Æhh! Nå bruker jeg ikke stringtruse, men jeg husker en tråd herinne om netopp det, så det er ikke bare menn som har bremsspor. Klumper i hårene der bak? Kanskje han har dårlig mage og/eller hæmoroider, så det er vanskelig for ham å tørke seg ordentlig.. Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #12 Skrevet 7. mai 2005 Det kan være vanskelig å få tørket seg godt uten å bli sår, og det er jo ikke alltid det passer å dusje etterpå. Kan noen fatte og begripe at ikke en så genial innretning som bidet er mer utbredt i Norge? Jeg har en samboer fra Sør-Europa og han kan ikke skjønne hvorfor vi er så "urenslige" her oppe. I store deler av Europa er det vanlig å skylle godt med varmt vann etter å ha vært på toalettet, istedet for gnikkingen med papir som vi holder på med. Bidet er mye rensligere - og mye, mye, mye sunnere for de nedre deler.
Flowery Skrevet 7. mai 2005 #13 Skrevet 7. mai 2005 Har meket den siste tiden at når jeg vasker bokserne til samboeren min er det ofte bremsespor i dem.. jeg synes at dette er veeeldig ekkelt, men vet ikke helt hvordan jeg skal gripe an saken. merket også engang da vi hadde sex at han hadde små små brune klumper bak i hårene...... :o Iiii!!!! Det hadde jeg ikke klart. Fy flate!
Flowery Skrevet 7. mai 2005 #14 Skrevet 7. mai 2005 Har meket den siste tiden at når jeg vasker bokserne til samboeren min er det ofte bremsespor i dem.. jeg synes at dette er veeeldig ekkelt, men vet ikke helt hvordan jeg skal gripe an saken. merket også engang da vi hadde sex at han hadde små små brune klumper bak i hårene...... :o Iiii!!!! Det hadde jeg ikke klart. Fy flate! Det må jo luket også!! ??
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #15 Skrevet 7. mai 2005 Kjære himmel... det er da samboeren din vi snakker om?!?!? Si det åpent på en vennlig måte.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #16 Skrevet 7. mai 2005 Klumper i hårene der bak? Kanskje han har dårlig mage og/eller hæmoroider, så det er vanskelig for ham å tørke seg ordentlig.. Hvis han har problemer med å få bort dritten, så burde han seriøst vurdere å fjerne hårene.
Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #17 Skrevet 7. mai 2005 Hoff da....Det synes jeg er sikkelig turn off :oops: Hvis jeg hadde merket det på bokserne til min samboer ville jeg sagt ifra med en gang. Er ikke så veldig "sjenert" så jeg er ikke redd for å si ifra!
morten Skrevet 8. mai 2005 #18 Skrevet 8. mai 2005 Jeg klarer ikke dy meg..må bare spørre...hvilken stilling var dere i da du klarte å se små brune klumper i rompa hans...?? ;-) 1
Gjest Lizzi Skrevet 8. mai 2005 #19 Skrevet 8. mai 2005 Jeg klarer ikke dy meg..må bare spørre...hvilken stilling var dere i da du klarte å se små brune klumper i rompa hans...?? ;-) Hun skrev ikke at hun så de. Rundt anus er en veldig erogen sone....., dog kanskje ikke så mye brukt i det hjemmet mer 1
Gjest Clamydia Skrevet 8. mai 2005 #20 Skrevet 8. mai 2005 Trådstarter! Kanskje mannen din spiser for mye junkfood og øl, og litt lite grønnsaker og fiber. Jeg har et ypperlig kosthold hvis jeg kan skryte litt... Med det resultat at når jeg driter så blir ikke en gang dopapiret brunt... :o Jeg sier deg! Kosthold! Det er tingen! lykke til med bremseren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå