Gjest seroxata Skrevet 7. mai 2005 #21 Skrevet 7. mai 2005 høhø, jeg trodde ikke det fantes så mange "rævsleikere" som gjør alt mannen ber om? Kanskje hvis de har veldig lav selvtillit, vet ikke jeg? Jeg har iallefall aldri gått med på noe mot min vilje, ingen har fått stappe ting i min anal, og ingen sier hvordan jeg skal barbere meg... De får tat il takke med det de får
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #22 Skrevet 7. mai 2005 Herregud hva slags jenter er det du har møtt Calle?? Det er så langt fra min oppfatning som det kan være. Aldri om du, eller noen andre menn skal få meg i en stilling eller diktere om jeg skal ha den i nr 1 eller nr 2, om jeg skal glattbarbere meg eller ikke. Det klarer jeg fint å bestemme selv om du eller andre menn føler dere skremte av oss jenter som faktisk liker å være helt glattbarberte eller få analsex, så får det være deres sak. Jeg skal ihvertfall ha meg frabedt at dere menn har eneretten på å ønske disse tingene og at de jentene som tilfeldigvis liker det samme gjør det kun fordi dere menn liker det. Get real..
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mai 2005 #23 Skrevet 7. mai 2005 Dere jenter er ikke vonde å be, nesten uansett hva vi gutter krever. Dere legger dere flate for det alle minste ønske. Det morer oss litt. Ta for eksempel glattbarbering og analsex, som dere finner dere i uten den alle minste protest. Så dere som syns at hun skal la være å la han ta henne bakfra, er ikke troverdige. Selv lyder dere det aller minste vink fra mannen. Fullstendig underordner dere. Patetisk.
Gjest Calle Skrevet 7. mai 2005 #24 Skrevet 7. mai 2005 Tvangslatter er alltid bankers, når man føler seg truffet, og ikke har noe vettu å si til sitt forsvar.
Gjest TomKrus Skrevet 7. mai 2005 #25 Skrevet 7. mai 2005 Tvangslatter er alltid bankers, når man føler seg truffet, og ikke har noe vettu å si til sitt forsvar. Jeg tipper de ler av deg, for så sant du ikke er en provokatør, så har du nok noen manglende erfaringer med hva kvinner liker og ikke liker, og samliv generelt.
Gjest En helt vanlig mann Skrevet 7. mai 2005 #26 Skrevet 7. mai 2005 Hvorfor bruke tid på å svare Calle? Han er bare ute etter å provosere. Jo flere oppbrakte svar han får jo mer føler han at han oppnår hensikten sin. Dere kan ikke snakke fornuft til ham eller få ham til å forstå. La han leve i sin forkvaklede verden uten vår innblanding. Det er best for ALLE parter.
Laila Skrevet 7. mai 2005 #27 Skrevet 7. mai 2005 Calle-far. Hør på mor nå.Et godt tips til deg. Hva med å starte din egen tråd om dette? Ikke ødelegge en annen sitt innlegg.Jeg garanterer deg at du får stor respons hvis du starter din egen tråd. Hilsen en som unner deg å få ut din frustrasjon du brenner inne med,o bitre mann.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #28 Skrevet 7. mai 2005 Jeg tipper de ler av deg, for så sant du ikke er en provokatør, så har du nok noen manglende erfaringer med hva kvinner liker og ikke liker, og samliv generelt. Jepp, det stemmer nok det - vi ler nok AV han. Og det faktisk uansett om det er ment som provokasjon eller ikke. Vet nesten ikke hva som er mest tragi-komisk.
aline Skrevet 7. mai 2005 #29 Skrevet 7. mai 2005 som andre har vært inne på, dersom du har lyst til å prøve selv, så kan det gjøres på flere forskjellige måter. du kan jo bare ligge på magen, evt ha en pute under underlivet slik at rumpa di løftes litt, men det går helt fint uten. og det er en veldig deilig stilling. men er dette noe du har lyst til å prøve selv? har du ikke det, så prat litt med kjærsten, se om dere kan finne på ting du også har lyst til å prøve, så kan dere møtes på halvveien.
Annie Skrevet 7. mai 2005 #30 Skrevet 7. mai 2005 Hvorfor ikke bare prøve? Det er en god stilling for oss jenter.
AUF Skrevet 7. mai 2005 #31 Skrevet 7. mai 2005 Litt tungnem, kanskje? Du klarer ikke få med deg budskapet, om at det finnes noen få jenter med integritet og egen vilje. Det er de som går seirende ut av flørting med, og sjekking av, meg. Er det noen seier da?? Å bli sjekket av deg altså...
Hu i Svingen Skrevet 7. mai 2005 #32 Skrevet 7. mai 2005 Dere jenter er ikke vonde å be, nesten uansett hva vi gutter krever. Dere legger dere flate for det alle minste ønske. Det morer oss litt. Ta for eksempel glattbarbering og analsex, som dere finner dere i uten den alle minste protest. Så dere som syns at hun skal la være å la han ta henne bakfra, er ikke troverdige. Selv lyder dere det aller minste vink fra mannen. Fullstendig underordner dere. Patetisk. Du har rett! Hvis dere krever sex så får dere det. Vi barberer oss kun for dere, og vi er så redde for å miste dere at vi gjerne stiller toern til disposisjon. Selv om vi alltid tar hensyn til dere, så ønsker vi å fremstå som selvstendige og tenkende individer. Tenk at vi driter oss ut sånn helt frivillig! :o
Nusse Skrevet 7. mai 2005 #33 Skrevet 7. mai 2005 Ja, hvet dette er et dumt spørsmål, men spør allikevel. Kjæresten min har lyst til å ta meg bakfra, men jeg har sagt vi får gjøre det en annen gang. Er usikker på kroppen min og liker den ikke så dette er noe av grunnen til at jeg drøyer det. Men når en skal bli tat bakfra, skal en da sette seg på kne og støtte seg med albuene?? Føler bare det vil se så dumt ut.... En veldig deilig og lettvint måte å gjøre det er hvis han sitter på kne med sine knær samlet og du setter deg skrevs over han og bøyer deg framover. Ikke vær redd for å prøve deg fram. Ingenting er "dumt". Du kan ha mange gode opplevelser med den kroppen du har. LYKKE TIL!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #34 Skrevet 8. mai 2005 Hva er forskjellen for dere mannfolk,å gå inn i misjonærstilling eller bakfra .Hva er forskjellen i følelsen.
Alterna Skrevet 8. mai 2005 #35 Skrevet 8. mai 2005 Hva er så spesielt med doggy da? finnes da mange stillinger som er mye mer kompliserte enn det! :rosasmil:
Laina Skrevet 8. mai 2005 #36 Skrevet 8. mai 2005 Hva er så spesielt med doggy da? finnes da mange stillinger som er mye mer kompliserte enn det! :rosasmil: Trenger det å være så komplisert? Det holder vel at det er digg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå