Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Ja, hvet dette er et dumt spørsmål, men spør allikevel. Kjæresten min har lyst til å ta meg bakfra, men jeg har sagt vi får gjøre det en annen gang. Er usikker på kroppen min og liker den ikke så dette er noe av grunnen til at jeg drøyer det. Men når en skal bli tat bakfra, skal en da sette seg på kne og støtte seg med albuene?? Føler bare det vil se så dumt ut....
LilleMy Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Skal du ha tilskuere, da?! Gjør det som føle naturlig du , og ikke tenk på hvordan du tar deg ut... NYT!
Hu i Svingen Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Ja, hvet dette er et dumt spørsmål, men spør allikevel. Kjæresten min har lyst til å ta meg bakfra, men jeg har sagt vi får gjøre det en annen gang. Er usikker på kroppen min og liker den ikke så dette er noe av grunnen til at jeg drøyer det. Men når en skal bli tat bakfra, skal en da sette seg på kne og støtte seg med albuene?? Føler bare det vil se så dumt ut.... La det være, du. Hvis du er så usikker så synes jeg du skal holde deg til ting du er komfortabel med...
AUF Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Gjør akkurat som det faller deg inn, og prøv deg litt fram. (hvilket hull?? :o ) Det er faktisk godt da... (i det rette hullet vel og merke)
Gjest seroxata Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 doggystyle er favoritten min iallefall! I det riktige hullet, vel og merke! Bare stille seg på alle fire, eller ligge nede, eller ha rompa i været, velg det som er mest naturlig for deg! Lover deg det er verdt et forsøk
Gjest Calle Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 Dere jenter er ikke vonde å be, nesten uansett hva vi gutter krever. Dere legger dere flate for det alle minste ønske. Det morer oss litt. Ta for eksempel glattbarbering og analsex, som dere finner dere i uten den alle minste protest. Så dere som syns at hun skal la være å la han ta henne bakfra, er ikke troverdige. Selv lyder dere det aller minste vink fra mannen. Fullstendig underordner dere. Patetisk.
Laila Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 :o :o :o :o :o What????? Det er sjeldent jeg har hørt noe så dumt,Calle.
Gjest Calle Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 :o :o :o :o :o What????? Det er sjeldent jeg har hørt noe så dumt,Calle. Selvfølgelig må du si det. Den teknikken er et helt vanlig uttrykk for selvforsvar når man føler seg truffet.
Laila Skrevet 7. mai 2005 #10 Skrevet 7. mai 2005 Jeg lot meg provosere ved det innslaget ja. men,lille venn,det gikk fort over.
Laina Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 Jeg syns du skal vente til du føler det er greit. Og første gangen kan du jo si at dette er noe du ikke har gjort før, så du føler deg litt ukomfortabel. Jeg syns det er greiest å stå på alle fire, men etterhvert forandrer vel stillingen seg noe Og, jeg vil anbefale deg å prøve. Den stillingen virker på meg ihvertfall!
Laina Skrevet 7. mai 2005 #12 Skrevet 7. mai 2005 Dere jenter er ikke vonde å be, nesten uansett hva vi gutter krever. Dere legger dere flate for det alle minste ønske. Det morer oss litt. Ta for eksempel glattbarbering og analsex, som dere finner dere i uten den alle minste protest. Så dere som syns at hun skal la være å la han ta henne bakfra, er ikke troverdige. Selv lyder dere det aller minste vink fra mannen. Fullstendig underordner dere. Patetisk. Lurer på hva slags damer Calle kjenner, jeg.
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2005 #13 Skrevet 7. mai 2005 tror ikke typen din kommer til å tenke så mye hvordan du tar deg ut når han tar deg i doggy. så bare slapp av og nyt det
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #14 Skrevet 7. mai 2005 Dere jenter er ikke vonde å be, nesten uansett hva vi gutter krever. Dere legger dere flate for det alle minste ønske. Det morer oss litt. Ta for eksempel glattbarbering og analsex, som dere finner dere i uten den alle minste protest. Så dere som syns at hun skal la være å la han ta henne bakfra, er ikke troverdige. Selv lyder dere det aller minste vink fra mannen. Fullstendig underordner dere. Patetisk. Hvor mye betaler du når du har sex da?
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #15 Skrevet 7. mai 2005 Det går an å ligge på siden med ryggen til han også!
Gjest Calle Skrevet 7. mai 2005 #16 Skrevet 7. mai 2005 Lurer på hva slags damer Calle kjenner, jeg. Jeg kjenner noen få, som er slik som dere, dvs at de kan formes som en deig til å "like" alt en mann foreslår. Men de jentene er jeg ikke interessert i. Jeg vil ha jenter med integritet og en egen vilje.
Gjest Calle Skrevet 7. mai 2005 #17 Skrevet 7. mai 2005 Hvor mye betaler du når du har sex da? Du har en noe forskrudd virkelighetsoppfatning, gjest. Du håper, at det er slik at det er slike mainstream-jenter som jeg beskriver ovenfor, som må betales for. Men slike kan man få overalt. Kanskje må man en gnag i framtida betale for jenter med integritet og egen vilje? De blir færre og færre, hvertfall.
Laila Skrevet 7. mai 2005 #18 Skrevet 7. mai 2005 Dere jenter er ikke vonde å be, nesten uansett hva vi gutter krever. Dere legger dere flate for det alle minste ønske. Det morer oss litt. Ta for eksempel glattbarbering og analsex, som dere finner dere i uten den alle minste protest. Så dere som syns at hun skal la være å la han ta henne bakfra, er ikke troverdige. Selv lyder dere det aller minste vink fra mannen. Fullstendig underordner dere. Patetisk. Calle skrev: Jeg kjenner noen få, som er slik som dere, dvs at de kan formes som en deig til å "like" alt en mann foreslår. Men de jentene er jeg ikke interessert i. Jeg vil ha jenter med integritet og en egen vilje. I det første sitatet snakker du om kvinner som generelt. I det andre var omfanget minket litt.Da fantes det visst tenkende individer. Hva blir det tredje?At du kjente EN som var slik? Calle da,vennen.Du får nok møtt veggen mange ganger på sjekkingen.med den holdningen til kvinner.
Gjest Calle Skrevet 7. mai 2005 #19 Skrevet 7. mai 2005 Calle skrev: Jeg kjenner noen få, som er slik som dere, dvs at de kan formes som en deig til å "like" alt en mann foreslår. Men de jentene er jeg ikke interessert i. Jeg vil ha jenter med integritet og en egen vilje. I det første sitatet snakker du om kvinner som generelt. I det andre var omfanget minket litt.Da fantes det visst tenkende individer. Hva blir det tredje?At du kjente EN som var slik? Calle da,vennen.Du får nok møtt veggen mange ganger på sjekkingen.med den holdningen til kvinner. Litt tungnem, kanskje? Du klarer ikke få med deg budskapet, om at det finnes noen få jenter med integritet og egen vilje. Det er de som går seirende ut av flørting med, og sjekking av, meg.
Laila Skrevet 7. mai 2005 #20 Skrevet 7. mai 2005 Åja,så nå har det minkert ned til "noen få jenter". Les litt igjennom det du har skrevet,så ser du det kanskje selv. Men det er jo så klart bra du vet hva du ønsker. Gå for den du.Slik vi andre gjør. Ot til trådstarer:Gjør kun det som følger deg naturligt.Slike ting kan forandre seg underveis i et forhold,og utvikle seg til videre utforskninger. Ta de tiden du trenger. Og når tiden er der,så oppdager du hvor deilig den er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå