Gå til innhold

Penissleeve

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt nysgjerrig på dette som kan gi g-punktsorgasme. Har dere en å anbefale?

Anonymkode: 0676a...3f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tom of Finland, fatboy cocksleeve, tsx sleeve osv osv. De fleste gjør penis så tykk at du vil stimulere g-pungtet mye bedre enn uten. Anbefler å prøve.:)

Anonymkode: b45ac...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tom of Finland, fatboy cocksleeve, tsx sleeve osv osv. De fleste gjør penis så tykk at du vil stimulere g-pungtet mye bedre enn uten. Anbefler å prøve.:)

Takk for tips! Jeg kan komme uten også, men han må knulle meg på en bestemt måte som jeg tror han synes er litt slitsomt 😄 Så det kan jo være gøy å prøve noe sånt. Har du testet med mønster også? Og kommer enklere med? 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Jeg kan komme uten også, men han må knulle meg på en bestemt måte som jeg tror han synes er litt slitsomt 😄 Så det kan jo være gøy å prøve noe sånt. Har du testet med mønster også? Og kommer enklere med? 

Mhm ja finnes med riller i også eller nupper osv. Anbefaler å finne en som matcher hannes størrelse innvendig i lengde. De er fleksibel i tykkelsen og lengden også forsåvidt, men mindre i lengden. Pleier å stå mål om indre dybde i de, sånn at ikke bare halve penisen kommer inni hylsen.😄 Anbefaler en som har strekk rundt testiklene siden da sitter de mere støpt på når sexen blir mere røff. Min erfaring er at det er mye lettere å få vaginal orgasme, siden man stimuleres på en annen måte enn normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...