Smilla78 Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Jeg er skikkelig jeansoman og har: 1 Miss sixty jeans (Kjøpt idag, skikkelig kul!!!) 5 fornarina 1 levis 2 g-star 3 diesel 2 only Det ble 14 jeans det! Dæven! Men jeg elsker jeans, bruker omtrent ikke noe annet.
Gjest Hel Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Hmm, det er ikke mange. :klø: 2 American Eagle 1 Blue London Jeans 1 Lois (fra maaange år siden :oops: ) 1 Punkyfish 1 Susie Og en jeg ikke vet merket på Jeg bruker egentlig bare den fra Blue London Jeans, Lois og en av AE buksene.
Gjest borghild Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Ingen' date= jeg kan ikke fordra jeans. Da følger du ikke med i motebildet! Hva slags bukser bruker du da? Bare nysgjerrig! Og hva er det som er så fælt med jeans???
Gjest borghild Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Glemte å skrive hvor mange jeg har, jeg har 24 stk!!!
Gjest borghild Skrevet 6. mai 2005 #7 Skrevet 6. mai 2005 Glemte å skrive hvor mange jeg har, jeg har 24 stk!!!
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har bare to par jeans og de bruker jeg svært sjelden. Greit at det er mote, men herregud så kjedelig det er når alle går i den samme uniformen: jeans, topp og spisse, stygge sko. Jeg bruker skjørt og kjoler. Liker feminine klær.
Gjest Melk Skrevet 6. mai 2005 #9 Skrevet 6. mai 2005 1 Wrangler Borghild: Jeg går med det jeg liker, ikke det som er moderne.
Arwen Skrevet 6. mai 2005 #10 Skrevet 6. mai 2005 Man trenger vel ikke like ting bare fordi det er in akkurat nå? Jeg har akkurat slitt ut mine to beste jeans, så nå har jeg vel en fem seks stykker hvor fire har blitt for små :-?
Gjest borghild Skrevet 6. mai 2005 #11 Skrevet 6. mai 2005 Det var ikke det jeg mente da! Ikke ta alt så bokstavelig!!! Jeg syns jeans som er trange i beina oppi sdtøvelettene er helt gyselig selvom det er aldri så mote!!! Hater også den etniske stilen som man ser overalt nå! Men er ikke så mange andre bukser enn jeans å få taki da. Og JEG syns jeans funker til alt! Ikke gammel levis 501, men feminine jeans fra fornarina osv.
Arkana Skrevet 6. mai 2005 #13 Skrevet 6. mai 2005 Jeg synes det er viktigere med klær som kler en enn klær som er moteriktige. Jeg liker bare ikke jeans, jeg synes det ser fælt ut, bare min personlige mening. Jeg bruker selv mest dressbukser.
Dagoberta Skrevet 6. mai 2005 #14 Skrevet 6. mai 2005 Har 3 jeans - husker ikke hvilke merker, det som er viktig, er hvordan de sitter
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #15 Skrevet 6. mai 2005 Har to Miss Sixty jeg bruker. En Levis som sitter fryktelig dårlig i rumpa (selgeren på JC er en bæsj), og en svinedyr sak som fikk hull i rumpa etter en måned (har glemt å klage på den og nå er det over et år siden jeg kjøpte den...) Har kjøpt endel "baggy" bukser nå frem mot sommeren, samt at jeg har masse shortser og skjørt (tror jeg har 40 skjørt), også har jeg kjøpt meg 4 nye kjoler for sesongen
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2005 #16 Skrevet 6. mai 2005 Har to Miss Sixty jeg bruker. En Levis som sitter fryktelig dårlig i rumpa (selgeren på JC er en bæsj), og en svinedyr sak som fikk hull i rumpa etter en måned (har glemt å klage på den og nå er det over et år siden jeg kjøpte den...) Har kjøpt endel "baggy" bukser nå frem mot sommeren, samt at jeg har masse shortser og skjørt (tror jeg har 40 skjørt), også har jeg kjøpt meg 4 nye kjoler for sesongen Ja... Trodde jeg var logget inn jeg, men dengang ei
Gjest siri piri Skrevet 6. mai 2005 #17 Skrevet 6. mai 2005 Uff--- jeg måtte i skapet og telle og det var 19 (med et jeansskjørt). Og da har jeg allerede fjernet de som ikke passer eller er noe fine Jeg går med jeans (og andre bukser eller skjørt) nettopp fordi jeg føler meg fin i dem og liker stilen. Ikke fordi det er på moten. Herregud...tok et enkelt regnestykke på det, og fant ut hvor mye "penger jeg har i jeans"..grøss :o Tror ikke det er verdt det egentlig, jeg bruker jo bare noen faste...
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #18 Skrevet 6. mai 2005 7 stk totalt. 2 Mudd 1 Zara 1 Stradivarious 1 Hispanik 1 som jeg ikke aner hvilket merke det er 1 only og 1 dongriskjørt fra bikbok (med oksehode-logo).
Scaramouche Skrevet 6. mai 2005 #19 Skrevet 6. mai 2005 Har to Miss Sixty jeg bruker. En Levis som sitter fryktelig dårlig i rumpa (selgeren på JC er en bæsj), og en svinedyr sak som fikk hull i rumpa etter en måned (har glemt å klage på den og nå er det over et år siden jeg kjøpte den...) Har kjøpt endel "baggy" bukser nå frem mot sommeren, samt at jeg har masse shortser og skjørt (tror jeg har 40 skjørt), også har jeg kjøpt meg 4 nye kjoler for sesongen akkurat det samme har jeg opplevd; at en JC selger solgte meg en Levis som er stygg og slapsete i rumpa, sure penger altså. Men av jeans har jeg: 1 Diesel 1 Levis 1 H&M 1 Denimbird 1 Fornarina 2 Lee Det er disse jeg bruker, har også noen gamle noen som ligger helt bakerst i skapet.
Alterna Skrevet 6. mai 2005 #20 Skrevet 6. mai 2005 2 Lee 1 Bisou Bisou 1 Blue Cult 1 LTC 1 Diesel 4 BikBok Blue Cult er favoritten, BikBok-buksene blir glidelåsene bare ødelagt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå