Gå til innhold

Vaginal orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt en vaginal orgasme før, selv om jeg har kjent at det kan ha nærmet seg med min nåværende kjæreste. Det har jeg aldri opplevd før. Får kun orgasme med fingre og tunge på klitten, og da er det han som gjør det. Jeg har prøvd selv mens vi har hatt sex, men det gir meg ikke noe, om det lager mening? Jeg klarer heller ikke tilfredsstile meg selv dersom han ligger ved siden av. Eier ingen sexleketøy, og har aldri brukt det heller. 

Har dere noen tips for hva vi/jeg/han kan prøve for å få dette til?

Hilsen frøken uerfaren :P 

Anonymkode: 71276...fd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av og nyt.

For min del hjelper det med noen klitorisorgasmer under forspillet, gjerne litt edging der han drar meg helt ut på kanten og stopper flere ganger før han lar meg komme. 

Anonymkode: fd27f...67a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt en vaginal orgasme før, selv om jeg har kjent at det kan ha nærmet seg med min nåværende kjæreste. Det har jeg aldri opplevd før. Får kun orgasme med fingre og tunge på klitten, og da er det han som gjør det. Jeg har prøvd selv mens vi har hatt sex, men det gir meg ikke noe, om det lager mening? Jeg klarer heller ikke tilfredsstile meg selv dersom han ligger ved siden av. Eier ingen sexleketøy, og har aldri brukt det heller. 

Har dere noen tips for hva vi/jeg/han kan prøve for å få dette til?

Hilsen frøken uerfaren :P 

Anonymkode: 71276...fd4

Dere kan prøve en penis hylse. Har iallefall funket her i huset med stor suksess med tanke på orgasme.🙂

Anonymkode: 0dc47...191

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beveg deg. Motjukk, bruk muskler. Det fungerer.🙂

Anonymkode: f488d...0d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...