AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Vet at han ikke tar imot folk lenger, men betyr det at han har sluttet helt? Betyr det at hvis jeg kontakter han, f.eks. på tlf, kommer han ikke til å ville prate med meg da? Er det noe måte jeg kan spør han om han har tid til å snakke med meg på tlf? Er noe jeg så gjerne vil snakke med ham om, noe jeg bærer veldig tungt på, og han er den eneste jeg ville betrodd meg til av klarsynte. Anonymkode: 15172...ad9
Bøtteballetten Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 Han bor på et sykehjem. Bør han ikke få være i fred siden han har varslet om at han har sluttet ? 10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 8 minutter siden, Bøtteballetten skrev: Han bor på et sykehjem. Bør han ikke få være i fred siden han har varslet om at han har sluttet ? Det visste jeg ikke. Anonymkode: 15172...ad9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Skrevet 19. juli 2019 Han er syk og gammel og bor på sykehjem.Er alvorlig syk selv og har ofte vært desperat og tenkt på å ta kontakt,men har respektert det at han har uttalt at han har sluttet å ta imot folk,selv om mange andre ikke har respektert det. Anonymkode: 11e84...661 2
Bøtteballetten Skrevet 19. juli 2019 #5 Skrevet 19. juli 2019 Bor du utenfor Trøndelag, så skjønner jeg at det ikke er så greit å følge med på det. Husker ikke om jeg så noe om det i Adressa eller om det var på Midtnytt.
Sykkelkopp Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 Du vil få akkurat samme effekt av å gå til en hvilken som helst annen healer dersom du selv i hodet ditt tror healeren er legit. Placebo er sterke saker 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #7 Skrevet 19. juli 2019 Snåsamannen har blitt kontaktet av folk i alle år, både i tider og utider. Han har bedt om fred nå, og da må folk respektere det. Skjønner at du kanskje har en god grunn, som alle andre, men det går an å prøve andre healere. Det finnes tilogmed healere som jobber i helsesektoren med healing. Kanskje du kan komme i kontakt med en av disse. Anonymkode: ebddc...c0e 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #9 Skrevet 26. juli 2019 Hva skal du få utav det? Er jo bare tull. Anonymkode: a2e5d...cc3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #10 Skrevet 26. juli 2019 På 19.7.2019 den 21.12, AnonymBruker skrev: Snåsamannen har blitt kontaktet av folk i alle år, både i tider og utider. Han har bedt om fred nå, og da må folk respektere det. Skjønner at du kanskje har en god grunn, som alle andre, men det går an å prøve andre healere. Det finnes tilogmed healere som jobber i helsesektoren med healing. Kanskje du kan komme i kontakt med en av disse. Anonymkode: ebddc...c0e Skremmende at svindlere får jobb i helsvesenet. Anonymkode: a2e5d...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #11 Skrevet 26. juli 2019 Snåsamannen sin kraft kommer fra troen på ham. Les dere opp på placbo. Anonymkode: cd45a...ed4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #12 Skrevet 30. juli 2019 På 26.7.2019 den 17.06, AnonymBruker skrev: placbo kan du forklare hvordan placebo virker? 😏 hvordan kan man heale seg selv?😋 Anonymkode: 96558...b1a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 On 7/19/2019 at 9:07 PM, Sykkelkopp said: Du vil få akkurat samme effekt av å gå til en hvilken som helst annen healer dersom du selv i hodet ditt tror healeren er legit. Placebo er sterke saker Snåsamannen fikk naboen min ut av koma, hun lå ikke og trodde på han da for å si det sånn. Anonymkode: 968e5...451 5
Sykkelkopp Skrevet 30. juli 2019 #14 Skrevet 30. juli 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: kan du forklare hvordan placebo virker? 😏 hvordan kan man heale seg selv?😋 Anonymkode: 96558...b1a Placebo er et veldig kjent medisinsk begrep og alt du trengte var et kjapt googlesøk... https://www.webmd.com/pain-management/what-is-the-placebo-effect 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Snåsamannen fikk naboen min ut av koma, hun lå ikke og trodde på han da for å si det sånn. Anonymkode: 968e5...451 Link til avisartikkel? Endret 30. juli 2019 av Sykkelkopp 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #15 Skrevet 30. juli 2019 På 26.7.2019 den 17.00, AnonymBruker skrev: Skremmende at svindlere får jobb i helsvesenet. Anonymkode: a2e5d...cc3 Absolutt ikke! Hvis litt woodoo gjør at folk føler seg bedre på grunn av placebo, fungerer ikke det da? Er ikke målet å føle seg bedre, uansett underliggende årsak? Anonymkode: ebddc...c0e 1
Emma89 Skrevet 30. juli 2019 #16 Skrevet 30. juli 2019 12 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Placebo er et veldig kjent medisinsk begrep og alt du trengte var et kjapt googlesøk... https://www.webmd.com/pain-management/what-is-the-placebo-effect Link til avisartikkel? Ikke alt som havner i media. 1
Sykkelkopp Skrevet 30. juli 2019 #17 Skrevet 30. juli 2019 6 minutter siden, Emma89 skrev: Ikke alt som havner i media. Det er er fond som deler ut en million dollar til hvem som helst som kan bevise ar noe overnaturlig har funnet sted. Burde fått vitnene og legen til å kontakte dem da Men jeg regner med at det ikke skjedde med en gang. Heller at snåsamannen var innom en gang,og senere våknet pasienten. Altså ren tilfeldighet. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #18 Skrevet 30. juli 2019 På 18.7.2019 den 16.13, AnonymBruker skrev: Vet at han ikke tar imot folk lenger, men betyr det at han har sluttet helt? Betyr det at hvis jeg kontakter han, f.eks. på tlf, kommer han ikke til å ville prate med meg da? Er det noe måte jeg kan spør han om han har tid til å snakke med meg på tlf? Er noe jeg så gjerne vil snakke med ham om, noe jeg bærer veldig tungt på, og han er den eneste jeg ville betrodd meg til av klarsynte. Anonymkode: 15172...ad9 Mannen er helt sluttet med all hjelp til folk utenfra, det har han opplyst om i media. Han er i tillegg på sykehjem. At folk i det helemtatt må spørre om mulighet for kontakt er hårreisende. La mannen få fred han er gammel og syk. Sykehjemmet vil nok og avvise deg om du forstyrrer dem med å ta kontakt der. Anonymkode: b7982...003 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #19 Skrevet 22. august 2019 På 30.7.2019 den 10.42, Sykkelkopp skrev: Placebo er et veldig kjent medisinsk begrep og alt du trengte var et kjapt googlesøk... https://www.webmd.com/pain-management/what-is-the-placebo-effect Link til avisartikkel? Eh jeg vet godt hva placeboeffekten er. Problemet er bare at ingen forskere greier å forklare hva som egentlig skjer. Våre forventninger setter igang kroppens mekanismer, selv i form av mekanismer vi egentlig ikke skal være istand til å ha kontroll over. Ref det britiske forsøket der en med Parkinsons ble kvitt skjelvingene etter placebopiller. Hvordan forklarer man det, i realiteten er det faktisk healing- hjernen setter igang prosesser i kroppen og man healer seg selv. Anonymkode: 96558...b1a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #20 Skrevet 22. august 2019 På 30.7.2019 den 11.05, Sykkelkopp skrev: Det er er fond som deler ut en million dollar til hvem som helst som kan bevise ar noe overnaturlig har funnet sted. Burde fått vitnene og legen til å kontakte dem da Men jeg regner med at det ikke skjedde med en gang. Heller at snåsamannen var innom en gang,og senere våknet pasienten. Altså ren tilfeldighet. Det kan ha vært en tilfeldighet, så uansett om legene kunne verifisere situasjonen ville det vitenskapelig sett ikke vært hold i det. Tror nok slike forsøk på gjøres under kontrollerte forhold. Nå påstår han synske som hjalp til å finne 2 savnede nordmenn at han skal stille opp i forskning slik at de skal analysere evnene hans. Håper han gjør det og at det ikke bare er snakk. Jeg har selv møtt en person som hadde helt sinnsyke evner og jeg skulle ønske hun gikk ut offentlig da hun kunne ha hjulpet politiet i etterforskning. Anonymkode: 96558...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå