Gå til innhold

Strand/badeplass i Haugesund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Haugesund neste uke. Er ikke kjent der, og lurer på om noen har tips til alrighte steder å bade? Trenger ikke være voldsomt flott. Har ikke bil, så helst noe i gangavstand eller ett sted hvor man kan ta buss. Gracias 😘

Anonymkode: 13039...b8e

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest- silje
Skrevet

Nå skrev du ikke hvor i Haugesund du skal bo, men alle de 3 plassene jeg nevner går det buss forbi.

djupadalen - eivindsvannet, i skåredalen - her er det veldig fint, og vannet ligger i ett stort turområde, då her er det en del folk, det er flere sitteplasser rundt om, og det er fastgrill.

Vangen - haraldsvang, dette er ett lite vann, med stupetårn, og fine sitteplasser på gresset ved vannet, her kan det være mye folk når været er bra.

Kvalsvik - ved sjøen, det blåser en del i Haugesund, så dette er den kaldeste plassen.

Ellers kan en ta buss til åkrehamn som ligger 40min med bil i fra haugesund, der er det vel 4-5 lange hvite nydelige strender på rad og rekke. Men det er lang kjørevei, og hvis en tar buss i fra haugesund sentrum, så må en ofte bytte buss en gang, og det tar vel litt lengre tid med buss, enn med bil.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, gjest- silje skrev:

Nå skrev du ikke hvor i Haugesund du skal bo, men alle de 3 plassene jeg nevner går det buss forbi.

djupadalen - eivindsvannet, i skåredalen - her er det veldig fint, og vannet ligger i ett stort turområde, då her er det en del folk, det er flere sitteplasser rundt om, og det er fastgrill.

Vangen - haraldsvang, dette er ett lite vann, med stupetårn, og fine sitteplasser på gresset ved vannet, her kan det være mye folk når været er bra.

Kvalsvik - ved sjøen, det blåser en del i Haugesund, så dette er den kaldeste plassen.

Ellers kan en ta buss til åkrehamn som ligger 40min med bil i fra haugesund, der er det vel 4-5 lange hvite nydelige strender på rad og rekke. Men det er lang kjørevei, og hvis en tar buss i fra haugesund sentrum, så må en ofte bytte buss en gang, og det tar vel litt lengre tid med buss, enn med bil.

Tusen takk for godt svar 👍 Satser på å teste ut Djupedalen i løpet av oppholdet dersom værmeldingen stemmer. Bor i sentrum, så satser på at det går buss der i fra 😊

Anonymkode: 13039...b8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...