Gjest Catwoman Skrevet 9. mai 2005 #41 Skrevet 9. mai 2005 Catwoman; ryktene om meg og Sandman er betydelig overdrevne. Det er også Minniemaelt med sannhetsgehalt i ryktene rundt meg og Milla, jeg kommer tilbake med sannheten og mere til i en boksamling til høsten. herlig. *gleder seg til boken* Men det aner meg at du kanskje ikke fortelle oss hva den heter og hvilket psevdonym du skriver under....
Superlammet Skrevet 9. mai 2005 #42 Skrevet 9. mai 2005 Faktisk så forbinder jeg deg med Aline, men jeg vet ikke hvorfor... Men ok da. Kan tåle å bli forbundet med aline... hehehe.. hva sier du vennen? skal vi _binde_ oss litt?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #44 Skrevet 9. mai 2005 herlig. *gleder seg til boken* Men det aner meg at du kanskje ikke fortelle oss hva den heter og hvilket psevdonym du skriver under.... Krangler litt med forlaget, faktisk. De mente at noen kunne bli støtt av pesudonymet Einar EvanGelius. Pokkers pyser, skulle tro de hadde moderator Grunnfag!
Gjest Sukkerert Skrevet 9. mai 2005 #47 Skrevet 9. mai 2005 Miranda, Piglet og Malou. *Fiona* og Litjmæ Bustetroll og Aniola-Fisken Human-Being og Meteora Melk og Lillith Suzy og Aline
Arwen Skrevet 9. mai 2005 #48 Skrevet 9. mai 2005 Jess! Jeg er unik.... tydeligvis ikke så unik som meg
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #51 Skrevet 30. oktober 2005 *Lete frem* Synes denne var litt morsom jeg... Kan jo se hvor langt den går denne gangen... Skal vi se... Tex/Evelina og MrsL
Gjest LoisLane Skrevet 31. oktober 2005 #52 Skrevet 31. oktober 2005 Forbinder i liten grad brukere her med hverandre, med noen av de mest nevnte "parene" over som unntak. Ante ikke at Tex hadde familieselskap her, heller. Gjest og fest, kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #55 Skrevet 31. oktober 2005 En gammel gjeng; Barbie, Bertha, Kreps, Revetispa, Madam Felle og Anna Lovinda.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 31. oktober 2005 #58 Skrevet 31. oktober 2005 Som flere har nevnt: Spidey/Seroxata Ninakanin/Sniglå Donnie Darko/Hu i Svingen Men Donnie Darko hører jo også sammen med Superlammet dah!
Gjest Hel Skrevet 31. oktober 2005 #60 Skrevet 31. oktober 2005 Towelie og Coco Puff ← :klø: Hvorfor det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå