Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #21 Skrevet 7. mai 2005 Sexorata & Spidey solisol & julibrud 2006 NinaKanin & Sniglå Hu i Svingen & Donnie
Samantha Skrevet 7. mai 2005 #22 Skrevet 7. mai 2005 HuISvingen og Donnie glømte eg!! Dei høyre selfølgelig ihop og ja.
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2005 #24 Skrevet 8. mai 2005 starie, Tex, :)anna, Embla S og Qulio ..og jordbær og lunacia
Mrs. K Skrevet 8. mai 2005 #25 Skrevet 8. mai 2005 Væren og @lfa (og i gamle dager Kris) Trøffel, Sandman og Milla Sniglå og kaninen Spidey og seroxata Trille og Slarken, selvfølgelig
Samantha Skrevet 8. mai 2005 #26 Skrevet 8. mai 2005 ..og jordbær og lunacia Hadde på følelsen at eg ikkje fikk med heile gjengen der. :-)
-Fisken- Skrevet 8. mai 2005 #27 Skrevet 8. mai 2005 Hm.. Skal vi se: Lunacia og Lythande Spidey og Seroxata Sniglå og kaninen Suzy, aline, Lompa og Grønska Alwa og Bustis Liv og Baby-E Og sikkert flere jeg ikke kommer på akkurat nå.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #30 Skrevet 9. mai 2005 Ellers forbinder jeg Tex med Jan Werner, men jeg kan ikke huske å ha sett ham her inne...
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #31 Skrevet 9. mai 2005 også må jeg ikke glemme Tex og hele hennes familie da Det er vel ikke så mange andre som har hele familien her inne nei...... Til og mad min kjære far har lagt igjen innlegg her
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #32 Skrevet 9. mai 2005 Også er jeg helt enig med Trøffelhelten: Tex og Werner (egentlig forbinder jeg Tex og : ) Anna) Jeg forbinder meg selv med :-)anna, Qlio, Embla, lunacia, Jordbær og Starie, fordi vi har faste treff på en pizzaplass Ellers tror jeg ikke at jeg forbinder noen med hverandre........ Jo litt, Xavia og Saeria, fordi de er de to nusseligste dagbok vennindene jeg har
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #33 Skrevet 9. mai 2005 Hadde på følelsen at eg ikkje fikk med heile gjengen der. :-) Se, der var vi igjen ja
Trampe Skrevet 9. mai 2005 #34 Skrevet 9. mai 2005 Sexorata & Spidey solisol & julibrud 2006 NinaKanin & Sniglå Hu i Svingen & Donnie
Gjest Catwoman Skrevet 9. mai 2005 #35 Skrevet 9. mai 2005 Spidey og Seroxata Ninakanin og Sniglå Aniola-Fisken og Rhiakath (skrev jeg rett?) Glamourgirl og Suzy Donnie og HuiSvingen og en lang stund blandet jeg sammen Seleena og Samantha, men tror ikke jeg gjør det nå lenger. Trøffelhelten og Sandman
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #36 Skrevet 9. mai 2005 Catwoman; ryktene om meg og Sandman er betydelig overdrevne. Det er også Minniemaelt med sannhetsgehalt i ryktene rundt meg og Milla, jeg kommer tilbake med sannheten og mere til i en boksamling til høsten.
Sniglå Skrevet 9. mai 2005 #38 Skrevet 9. mai 2005 Jess! Jeg er unik.... Faktisk så forbinder jeg deg med Aline, men jeg vet ikke hvorfor...
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2005 #40 Skrevet 9. mai 2005 gjest, gjest og gjest. For ikke å glemme gjest som ikke vil bli sammenlignet med gjest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå