Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #61 Skrevet 31. oktober 2005 Towelie og Seroxata Sixx og Frysepulver Skindeep og Ballerina
Gjest skindeep Skrevet 31. oktober 2005 #63 Skrevet 31. oktober 2005 Skindeep og Ballerina ← Oj, så kjekt! Trodde aldri jeg skulle få se meg her.. Ok.. Sneip og Sixx Donnie D og Hu i Svingen Escada og Chanela Lille Ballerina og Seroxata
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #65 Skrevet 31. oktober 2005 Donnie Darko og Hu I Svingen GreenSky og Rattlesnake Towelie og Seroxata
Anglofil Skrevet 1. november 2005 #66 Skrevet 1. november 2005 Donnie Darko og Hu I Svingen GreenSky og Rattlesnake Towelie og Seroxata ← Enig Mvh Yvonne
Gjest Chrizzy Skrevet 3. november 2005 #67 Skrevet 3. november 2005 Seroxata og Towelie Hu i svingen og Donnie Darko Ellers kommer jeg ikke på noen Jo GreenSky og TomKrus Og Skauta og han der som skrev så masse for en stund siden, hva var det han hete????
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #69 Skrevet 3. november 2005 Minner dette om meg?? Dette blir for vulgært og utenfor min rekkevide innen perversiteter. Jeg er bare snill og god. Ville aldri kalt ei jente tjukk! Respektløst, kaller jeg dette!
Gjest Popelka ulogget Skrevet 3. november 2005 #71 Skrevet 3. november 2005 Lunacia og Saeria og Lythande April og Siam
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #72 Skrevet 3. november 2005 Perfekte motsetninger, ville jeg kalle det. Jeg har aldri skrevet et vulgært innlegg, med unntak av den kvelden jeg hadde drukket litt for mye av min ekslusive franske champagne. Og det alkoholen sier, vil ikke jeg stå for!
Gjest Embla s Skrevet 9. november 2005 #73 Skrevet 9. november 2005 Jeg forbinder: Storebror og Lillesøster Evalina og :-) Anna Evalina og Maxine Grey Jordbær og Lunacia Meg selv og Pjusk Klips og Vinga Suzy og Glamourgirl Diva og MarianneE
Lille Ballerina Skrevet 10. november 2005 #75 Skrevet 10. november 2005 seroxata - skindeep - LinKri skytte - pondusa glossy - charmina mrsl - tex ninakanin - sniglå mysan - bettie I farta kom jeg ikke på fler
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #76 Skrevet 10. november 2005 Donnie Darko og Hu I Svingen GrønnSky og Rattlesnake GrønnSky og Lurven Cata - Bettie - Swan - FoxyLady - Lille Ballerina - (og disse andre som jevnlig er i boka mi.. de hører jo sammen, men jeg vet nå at jeg glemmer noen navn) Liss - Cruella
fomlepung Skrevet 10. november 2005 #78 Skrevet 10. november 2005 Vet at det er et par jenter som jeg kjenner som bruker forumet her inne, men jeg har ingen aning hva nick de har. Liker kanskje å være anonyme da! Ellers er jeg såpass ferskt registrert her inne at jeg har ikke fått noen "feeling" av hvem som er hvem enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå