Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Det er noen brukere her på Kg som jeg forbinder med hverandre av ulike grunner. Jeg forbinder f.eks Pepita, Chica og Ingeborg med lmari - sikkert fordi jeg "ser" dem i dagboka hennes stadig vekk. Jeg forbinder lunacia og Lythande med hverandre - vet ikke helt hvorfor. Jeg forbinder malou med monja - fordi jeg først la merke til malou i dagboka til monja. Hvilke brukere forbinder du med hverandre - og hvorfor? K
Sniglå Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Nei, det må vel bli Spidey med Seroxata... Tror ikke jeg forbinder noen andre med hverandre. Forresten, Donnie Darko med Hu i svingen
Gjest Hel Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Spidey og Seroxata. Tror ikke jeg er den eneste som forbinder de to med hverandre. Ellers vet jeg ikke helt. :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Jeg forbinder Ingeborg med meg. lmari er liksom "den søte venninnen" som jeg blir litt usikker sammen med. Ellers forbinder jeg Waco med Milla. Når han er tilbake, så kanskje..? Nei, forresten - Guran kan overta "henne."
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Og så forbinder jeg MarianneE, Aricept og Catwoman med Diva - siden jeg vet at disse har truffet hverandre.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 Ellers forbinder jeg Tex med Jan Werner, men jeg kan ikke huske å ha sett ham her inne...
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #9 Skrevet 6. mai 2005 Jinx og monja - fordi jinx ofte er å se i dagboka til monja, og det var hun som var "sladrer" når monja skulle føde lille-smurf!
Arwen Skrevet 6. mai 2005 #11 Skrevet 6. mai 2005 Spidey med Seroxata Ninakanin og sniglå Waco og Milla så klart Trøffel og Ingeborg Kverula og Monja Diva og Eowyn Alwa og Aniola-Fisken også må jeg ikke glemme Tex og hele hennes familie da aner ikke hvorfor det blir sånn... :o
Gjest Embla s Skrevet 6. mai 2005 #13 Skrevet 6. mai 2005 Klips og Wynja Meg selv og Pjusk Jordbær og Starie (de er like sjeldne å se her Også er jeg helt enig med Trøffelhelten: Tex og Werner (egentlig forbinder jeg Tex og : ) Anna) Sniglå og Nina Kanin Suzy og Glamourgirl Lille Bille og Aline, Greensky, Lompa & co
Gjest seroxata Skrevet 7. mai 2005 #14 Skrevet 7. mai 2005 hehem, var merkelig at jeg og spidey var nevnt her da hmm.. jeg forbinder ikke så mange med hverandre akkurat.. kanskje.. lillesky og chrizzy donnie og hu i svingen hmm....
Gjest Gulltopp Skrevet 7. mai 2005 #17 Skrevet 7. mai 2005 Spidey og Seroxata Ninakanin og Sniglå Trøffelhelten og Sandman Madam Felle og Brunhilde Tex, Maxine Grey og Piñacolada Suzy og Glamourgirl
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #18 Skrevet 7. mai 2005 Spidey og Seroxata Ninakanin og Sniglå Underskriver.
Samantha Skrevet 7. mai 2005 #19 Skrevet 7. mai 2005 Spidey og seroxata NinaKanin og Sniglå Fighter, Madley og Ingeborg Ingeborg og Trøffel Greensky og TomKrus Greensky, aline, Suzy og Lompa attegløyma, *Fiona*, pusla, Litjmæ og Lestat starie, Tex, :)anna, Embla S og Qulio Aniola-Fisken og Rhiakath Tex og Maxine Grey Sikkert mange fleire og, men det var dei eg kom på i farta.
lillesky Skrevet 7. mai 2005 #20 Skrevet 7. mai 2005 hehem, var merkelig at jeg og spidey var nevnt her da lillesky og chrizzy Ja, det var rart at du og spidey ble nevnt! Meg og chrizzy ja. Hun er jo super! Jeg må si at jeg forbinder meg til alle som er innom dagboka mi. Spidey og seroxata er liksom klassikeren da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå