Gjest Mocchhaa Skrevet 19. juli 2019 #41 Skrevet 19. juli 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Har de det ja. Begynner å bli noen år siden jeg var på Tusenfryd. Høres ikke ut som noe jeg skal stille meg i kø på. Anonymkode: 2baa3...057 Ja, jeg syns det var ekstremt trangt hvertfall, og HELT JÆVLIG skummelt lol. Var der for noen uker siden.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #42 Skrevet 20. juli 2019 På 19.7.2019 den 6.30, AnonymBruker skrev: Så flink du også har vært. Fatter ikke at man kan ha viljestyrke og evne til å gå ned 40 og 50 kg. Så imponerende 🙂 Anonymkode: 54aef...cb8 Tusen takk Det har vært en tung jobb, det er sikkert, og det er ikke evnen det står på. Jeg har mye kunnskap om ernæring, og vet akkurat HVA jeg skal gjøre for å gå ned i vekt. Dessverre spiller psyken mye inn, og jeg sliter med overspising som kompensasjon for følelsesregulering. Hatt det slik siden jeg var barn, og fortsatt kommer dette når jeg møter mye motgang. Jeg gikk opp 50 kilo da jeg sto i et forhold med en psykopat, og veien etter med barn var så mye å mestre at jeg trøstespiste hver eneste dag i flere år. De siste to årene har helsa skrantet, og da blir det slik igjen, men heldigvis ikke så ille! Og jeg har denne gangen en skikkelig rutine på trening, så selv om kostholdet ikke er optimalt hele tiden, trener jeg i alle fall og er i god form Anonymkode: b4999...770 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #43 Skrevet 20. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja de gjør vel som alle oss andre, det er bare å spise normalt så skjer det helt av seg selv det. Er slanke liksom flinke fordi de moderere inntaket av mat? Anonymkode: 91ed8...ed6 Hvis det hadde vært BARE... hadde det da vært overvektsproblematikk i dette landet?? Anonymkode: b4999...770 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #44 Skrevet 20. juli 2019 På 18.7.2019 den 16.12, smalls skrev: Huff noe så fælt. Stakkars venninnen din 😕 Stakkars henne? Hvorfor det? For det første er det ikke slik at alle glor på store mennesker. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det satt en stor kvinne eller mann ved siden av meg som ikke fikk plass i karusellen. Hadde ikke veid det en tanke, kanskje jeg hadde tenkt at det er bra sikkerheten er på plass. Om bøylen så vidt går igjen eller ikke går ordentlig igjen er det jo selvsagt at vedkommende ikke burde bli med i karusellen. Det kan bli livsfarlig for vedkommende. Om man er så stor at man ikke får plass i de ulike karusellene på tusenfryd så er det jo ikke karusellene som er problemet. Man kan ikke gå på tivoli når man veier 150-200 kg og forvente at alt skal være tilpasset. Man avviker sterkt ifra normalen, og på et så helsefarlig plan at en heftig berg-og dal bane sikkert kan ta livet av en også. Med sykelig overvekt kommer høyt blodtrykk og det er så klart ikke anbefalt at en person med høyt blodtrykk tar karuseller. Du er kjempe flink ts som har gått ned i vekt, fortsett sånn. Håper du får plass i karusellene på Tusenfryd. Om ikke så får du det når du har gått ned mer. Det er ingen krise, og du kan ha det gøy selv om du ikke kan bli med i karusellene. Er mye man kan gjøre på Tusenfryd som ikke involverer å ta karuseller. Skjønner det er litt dumt å ikke kunne gjøre det, men fortsetter du slik du har holdt på så blir det jo snart! Har opplevd det samme selv, og etter jeg gikk ned i vekt er det greit å slippe å tenke på alle hindringene jeg hadde som overvektig. Det er en befrielse å slippe den forbanna overvekta. Anonymkode: a69a0...f67 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #45 Skrevet 20. juli 2019 På 19.7.2019 den 11.56, AnonymBruker skrev: Tja de gjør vel som alle oss andre, det er bare å spise normalt så skjer det helt av seg selv det. Er slanke liksom flinke fordi de moderere inntaket av mat? Anonymkode: 91ed8...ed6 Noen mennesker har spiseforstyrrelser og vansker med å regulere inntak av mat. Regner med du har gjort ting som avviker fra normalen og som du har skrytt av deg selv for å gjøre annerledes, men som for andre ikke er noe som helst problem. Folk er forskjellige, og heldigvis er nivået av intelligens også varierende. Du var nok litt uheldig når det kom til intelligens ettersom du kommer med en slik kommentar. Anonymkode: a69a0...f67
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #46 Skrevet 20. juli 2019 Tusen takk for alle gode svar og hyggelige tilbakemeldinger alle sammen. Jeg konkluderer med at jeg ligger helt i vippen, så for min egen psyke så står jeg heller over og ser på det som ekstra motivasjon for å gå ned enda mer til neste års tur. Så får jeg finne på en lame unnskyldning til hvorfor jeg ikke blir med på å ta karusellene i år. Minste er ikke så stor enda, så han kan uansett ikke være med på sånne store ting og noen må jo være med han Til deg som tror det "bare" er å spise som vanlige folk så er jeg glad jeg om ikke annet får mer innsikt og evne til å se andres perspektiv ved å ha gått gjennom dette - aldri så galt at ikke det er godt for noe Dere er gode folk! Anonymkode: 4a547...533 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå