AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #21 Del Skrevet 18. juli 2019 Les nedover her https://www.side2.no/aktuelt/patricia-ble-nektet-a-kjore-karusell-grunnet-storrelsen-4597786 Anonymkode: db81f...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #22 Del Skrevet 18. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere Ja, det er jo om jeg får plass som er utfordringen. På filmer ser det ut som thundercoaster er ganske romslig, men vanskelig å vurdere.. Vekten min er nok ganske fordelt. Får også på meg alle belter på fly feks uten forlenger som jeg ser mange trenger. Men det trenger jo ikke være noen målestokk det heller. Kan kanskje sende e-post ja. Synes det er et helt utrolig nederlag hele greia, men jeg vil jo være med og se barna kose seg.. Anonymkode: 4a547...533 Du har jo gjort en super innsats. 40 kg ned! Skal du mer ned i vekt? Kan du ikke bli med å se barna kose seg, og være med på ting som ikke trenger belte og bøyler. Og satse på de andre attraksjonene neste sommer? Synes du skal være stolt av alt du har gjort og ikke tenke at dette er et nederlag, Anonymkode: 54aef...cb8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #23 Del Skrevet 18. juli 2019 For en innsats! Virkelig en bragd å få snudd, og ha gått ned 40 kilo! Men skjønner du har en stor jobb å gjøre. Jeg har selv gått ned nesten 50 kilo, men dessverre gått opp ti igjen. Men jobber med saken nå 👏🏻 Men jeg var med barna for å ta thundercoaster da jeg var ca 130 kilo, ganske jevnt fordelt vekt, og bøylen gikk ikke igjen. Men de lot meg prøve, grusomt flaut i folkemengden, men synes det var tyngst ovenfor barna. Men med det sagt, så var jeg med på mye annet det året Anonymkode: b4999...770 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #24 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg fikk ikke plass når jeg veide ca 135kg. 180cm høy med vekten godt fordelt. Og hadde god plass på fly med samme størrelse Jeg bare ser på og har heldigvis en mann som er med barna i karuseller. Eneste jeg har fått ordentlig plass i er Tømmerrenna i Dyreparken. Anonymkode: 17d4a...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #25 Del Skrevet 18. juli 2019 Ikke tenk at dette er et nederlag, du har gått ned 40kg! Tenk at i år skal du være med på tusenfryd for å se på barna, og at neste sommer har du gått ned mer og kan bli med i flere attraksjoner. Jeg er høygravid og må derfor bare være med å se på i år. Vi får glede oss til tusenfryd neste sommer:) Anonymkode: 3c393...fd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiskemannen Skrevet 18. juli 2019 #26 Del Skrevet 18. juli 2019 Det er best å vente dersom du er usikker, du er kjempeflink som har klart 40 kilo! Bare fortsett sånn!! Kanskje neste år så har du nådd ideal vekten og da er det bare å kjøre på uten å være usikker, for jeg har vært selv i den situasjonen. Ønsker deg riktig god lykke til og du er flink! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #27 Del Skrevet 19. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: For en innsats! Virkelig en bragd å få snudd, og ha gått ned 40 kilo! Men skjønner du har en stor jobb å gjøre. Jeg har selv gått ned nesten 50 kilo, men dessverre gått opp ti igjen. Men jobber med saken nå 👏🏻 Men jeg var med barna for å ta thundercoaster da jeg var ca 130 kilo, ganske jevnt fordelt vekt, og bøylen gikk ikke igjen. Men de lot meg prøve, grusomt flaut i folkemengden, men synes det var tyngst ovenfor barna. Men med det sagt, så var jeg med på mye annet det året Anonymkode: b4999...770 Så flink du også har vært. Fatter ikke at man kan ha viljestyrke og evne til å gå ned 40 og 50 kg. Så imponerende 🙂 Anonymkode: 54aef...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. juli 2019 #28 Del Skrevet 19. juli 2019 Har du fått noe svar fra de? Eller sendte du en mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #29 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg er 195 cm og 125 kg. Var på Tusenfryd i fjor, og det var null problem. Tok alle berg-og-dal-banene. Anonymkode: ca5dc...bdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 19. juli 2019 #30 Del Skrevet 19. juli 2019 Min venninne ble kastet ut av spin spider fordi hun var for stor. Alt annet gikk helt fint 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Princess Skrevet 19. juli 2019 #31 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg har jobbet på attraksjonene på Tusenfryd, og det er riktig som de andre sier. Det er ingen vektgrense, men du må kunne få igjen bøylen. Kan tipse om at Spaceshot er den flest ikke passer i, mens i de andre er det veldig sjeldent at vi må sende folk ut igjen. Loopen er veldig romslig. Thundercoaster og speedmonster kan være litt trangere. Har vel aldri opplevd å måtte sende noen ut av Thundercoaster, mens jeg et par ganger har måttet sende folk ut av speedmonster. Bra jobba med vekttapet så langt! 👍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #32 Del Skrevet 19. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så flink du også har vært. Fatter ikke at man kan ha viljestyrke og evne til å gå ned 40 og 50 kg. Så imponerende 🙂 Anonymkode: 54aef...cb8 Tja de gjør vel som alle oss andre, det er bare å spise normalt så skjer det helt av seg selv det. Er slanke liksom flinke fordi de moderere inntaket av mat? Anonymkode: 91ed8...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #33 Del Skrevet 19. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja de gjør vel som alle oss andre, det er bare å spise normalt så skjer det helt av seg selv det. Er slanke liksom flinke fordi de moderere inntaket av mat? Anonymkode: 91ed8...ed6 Skal man ned i vekt må man spise mindre enn man forbruker, det krever en annen disiplin. Og er du et så lite menneske at du ikke kan leve med at andre får et kompliment? Anonymkode: 955b9...230 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #34 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg var 170 og 127kg. Fikk plass i alt. Og mye satt rundt magen. Så reis og kos deg m barna😊 Anonymkode: 78f9b...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #35 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg tok thundercoaster når jeg var på mitt største, som var ca 125kg med mye av fettet rundt magen. Det gikk bare akkurat. Det var forresten dagen jeg bestemte meg for å endre livsstilen slik at jeg kunne kjøre karuseller uten frykt for å være for stor. Nå veier jeg 85 og er snart i mål, men ironisk nok så tåler jeg ikke karuseller lenger, jeg blir bare kvalm og uvel. 😛 Anonymkode: 88671...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #36 Del Skrevet 19. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja de gjør vel som alle oss andre, det er bare å spise normalt så skjer det helt av seg selv det. Er slanke liksom flinke fordi de moderere inntaket av mat? Anonymkode: 91ed8...ed6 Du er da veldig streng. Det er ganske mange hormonelle mekansimer som motvirker et vekttap når man først er blitt veldig stor. Mange har en voldsom sultfølelse. Det er mange flere celler som skal ha energi. Vil tro det er mer vanskelig enn for en som er veldig overvektig å spise lite og sunt enn for en som er jevnt slank. Anonymkode: 54aef...cb8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #37 Del Skrevet 19. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok thundercoaster når jeg var på mitt største, som var ca 125kg med mye av fettet rundt magen. Det gikk bare akkurat. Det var forresten dagen jeg bestemte meg for å endre livsstilen slik at jeg kunne kjøre karuseller uten frykt for å være for stor. Nå veier jeg 85 og er snart i mål, men ironisk nok så tåler jeg ikke karuseller lenger, jeg blir bare kvalm og uvel. 😛 Anonymkode: 88671...e89 Ikke den verste konsekvensen. Gratulerer med vekttap. Anonymkode: 10dba...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 19. juli 2019 #38 Del Skrevet 19. juli 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Dette var et kjipt innlegg å lage... Jeg har gått ned nesten 40 kg, men har fortsatt 135 igjen etter lang tid med depresjon og utfordringer på alle plan. Fortsatt svær med andre ord. Nå skal vi på tusenfryd og jeg har fryktelig lyst til å ta thundercoaster og et par andre spennende - men jeg vet ikke om jeg tørr stille meg i køen i frykt for nederlaget når man kommer frem med at "nei, du er for stor". Noen overvektige som har vært på tusenfryd? Hvor stor er for stort for disse karusellene? Takk til alle som evt vil gi innspill! Anonymkode: 4a547...533 Feks thundercoaster har veldig små seter (beklager!!!) så den ville jeg faktisk ikke stilt meg i, hvis jeg var deg. Spinspider, speedmonster og supersplash feks, tror jeg skal gå helt fint. Så lenge selen går på deg. Så en mann når jeg var der som var for høy og akkurat for rund over magen (han var ikke mer en ølmage typ stor) men de fikk ikke på selen i space jump. Tror det dog var høyden. Spinspider så vil selen (antageligvis) være litt løs, helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 19. juli 2019 #39 Del Skrevet 19. juli 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Thundercoast er ikke den verste, det er sant. Jeg husker jeg satt med sønnen min i Dragen for mange år siden. Jeg trykket bøylen, som vi delte, så hardt inntil meg som mulig, men det ble jo en stor åpning for han. Følte egentlig ikke det ble sikkert nok for hans del, men de sa ingenting. På Thundercoaster så har man jo hver sin. Anonymkode: 2baa3...057 Thundercoaster har fått nye seter, i think. Det var hvertfall VELDIG trangt sist gang for min del, og jeg er ikke i nærheten av TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #40 Del Skrevet 19. juli 2019 17 minutter siden, BlondeVikingRage skrev: Thundercoaster har fått nye seter, i think. Det var hvertfall VELDIG trangt sist gang for min del, og jeg er ikke i nærheten av TS. Har de det ja. Begynner å bli noen år siden jeg var på Tusenfryd. Høres ikke ut som noe jeg skal stille meg i kø på. Anonymkode: 2baa3...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå