AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Del Skrevet 18. juli 2019 Hei! Dette var et kjipt innlegg å lage... Jeg har gått ned nesten 40 kg, men har fortsatt 135 igjen etter lang tid med depresjon og utfordringer på alle plan. Fortsatt svær med andre ord. Nå skal vi på tusenfryd og jeg har fryktelig lyst til å ta thundercoaster og et par andre spennende - men jeg vet ikke om jeg tørr stille meg i køen i frykt for nederlaget når man kommer frem med at "nei, du er for stor". Noen overvektige som har vært på tusenfryd? Hvor stor er for stort for disse karusellene? Takk til alle som evt vil gi innspill! Anonymkode: 4a547...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 18. juli 2019 #2 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg vet ikke, men hva med å sende en mail til Tusenfryd? Så slipper du bekymre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg var 110 og syns det var trangt. Men alt er på magen 🙈 Send en mail å høre 😊 Anonymkode: d916d...982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Del Skrevet 18. juli 2019 Mange fabrikanter bruker 130 kilo som vektgrense. Du kan også måtte gå av dersom sikkerhetsvakten mener at beltet/bøylen ikke går helt igjen Anonymkode: 65edc...b11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg har aldri hørt eller lest noe om vekt, kun høyde. Problemet med å være for stor er at man rett og slett ikke får plass i noen av karusellene. Hvis magen er for stor så får man ikke lukket seler ol. Jeg har vært der at det har gått med et nødskrik, det var ikke morsomt, bare flaut. Anonymkode: 2baa3...057 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. juli 2019 #6 Del Skrevet 18. juli 2019 Ta kontakt og spør på forhånd om de har noen vektgrense. Men som flere påpeker, så kan det hende du rett og slett ikke får plass, men det kommer jo an på hvordan vekta er fordelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #7 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg var på Liseberg med en venninne i fjor, aner ikke vekten hennes men tipper hun ligger på 120-130. Hun ble dessverre nektet flere av attraksjonene rett og slett fordi hun ikke fikk igjen bøylene 😕 Anonymkode: ee015...a18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Del Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hørt eller lest noe om vekt, kun høyde. Vektgrense på mange av aktivitetene i Bø sommerland. Anonymkode: 0b296...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Del Skrevet 18. juli 2019 Takk for svar dere Ja, det er jo om jeg får plass som er utfordringen. På filmer ser det ut som thundercoaster er ganske romslig, men vanskelig å vurdere.. Vekten min er nok ganske fordelt. Får også på meg alle belter på fly feks uten forlenger som jeg ser mange trenger. Men det trenger jo ikke være noen målestokk det heller. Kan kanskje sende e-post ja. Synes det er et helt utrolig nederlag hele greia, men jeg vil jo være med og se barna kose seg.. Anonymkode: 4a547...533 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #10 Del Skrevet 18. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vektgrense på mange av aktivitetene i Bø sommerland. Anonymkode: 0b296...d89 Mye mulig, har aldri vært der. Men her ble det spurt om Tusenfryd og der har jeg vært mange ganger og aldri sett noe om vekt. Anonymkode: 2baa3...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #11 Del Skrevet 18. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere Ja, det er jo om jeg får plass som er utfordringen. På filmer ser det ut som thundercoaster er ganske romslig, men vanskelig å vurdere.. Vekten min er nok ganske fordelt. Får også på meg alle belter på fly feks uten forlenger som jeg ser mange trenger. Men det trenger jo ikke være noen målestokk det heller. Kan kanskje sende e-post ja. Synes det er et helt utrolig nederlag hele greia, men jeg vil jo være med og se barna kose seg.. Anonymkode: 4a547...533 Thundercoast er ikke den verste, det er sant. Jeg husker jeg satt med sønnen min i Dragen for mange år siden. Jeg trykket bøylen, som vi delte, så hardt inntil meg som mulig, men det ble jo en stor åpning for han. Følte egentlig ikke det ble sikkert nok for hans del, men de sa ingenting. På Thundercoaster så har man jo hver sin. Anonymkode: 2baa3...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #12 Del Skrevet 18. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere Ja, det er jo om jeg får plass som er utfordringen. På filmer ser det ut som thundercoaster er ganske romslig, men vanskelig å vurdere.. Vekten min er nok ganske fordelt. Får også på meg alle belter på fly feks uten forlenger som jeg ser mange trenger. Men det trenger jo ikke være noen målestokk det heller. Kan kanskje sende e-post ja. Synes det er et helt utrolig nederlag hele greia, men jeg vil jo være med og se barna kose seg.. Anonymkode: 4a547...533 Thundercoaster er romslig. Samme med loopen. Speedmonster, derimot, er trang. Anonymkode: f62c6...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #13 Del Skrevet 18. juli 2019 Det vil eg tru.. Eg holdt på å falle ut av ein karusell ein gong. Dei hadde høgdegrense. Men at eg var veldig spinkel, og derfor hadde alt for stor plass i bøyla blei ikkje vurdert. Livsfarlig. Så det bør de følge med på, når de tek borna dykkar med i karuseller. Anonymkode: c1830...254 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. juli 2019 #14 Del Skrevet 18. juli 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på Liseberg med en venninne i fjor, aner ikke vekten hennes men tipper hun ligger på 120-130. Hun ble dessverre nektet flere av attraksjonene rett og slett fordi hun ikke fikk igjen bøylene 😕 Anonymkode: ee015...a18 Huff noe så fælt. Stakkars venninnen din 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #15 Del Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, smalls skrev: Huff noe så fælt. Stakkars venninnen din 😕 Ja, det var ikke så lett.. Det verste var blikk fra andre og følelsen av å ikke få bli med.. Endte med at jeg heller ikke tok de hun ikke kunne ta ☺️ Anonymkode: ee015...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #16 Del Skrevet 18. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange fabrikanter bruker 130 kilo som vektgrense. Du kan også måtte gå av dersom sikkerhetsvakten mener at beltet/bøylen ikke går helt igjen Anonymkode: 65edc...b11 Jepp og hvis noen sitter i samme benken da så kan de falle gjennom så det er viktig å være obs på!!! Anonymkode: 1ccba...fa4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #17 Del Skrevet 18. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var ikke så lett.. Det verste var blikk fra andre og følelsen av å ikke få bli med.. Endte med at jeg heller ikke tok de hun ikke kunne ta ☺️ Anonymkode: ee015...a18 Det var veldig snilt og støttende!! Anonymkode: 1ccba...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #18 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg aner ikke, men ts, bra jobba!! Anonymkode: 8f622...363 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. juli 2019 #19 Del Skrevet 18. juli 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var ikke så lett.. Det verste var blikk fra andre og følelsen av å ikke få bli med.. Endte med at jeg heller ikke tok de hun ikke kunne ta ☺️ Anonymkode: ee015...a18 Kan tenke meg det var flaut med alle blikkene. Men bra du ikke tok de turene alene. Det hadde nok vært dumt for henne. Du kjører karuseller og hun må vente på deg Jeg ville sendt de en mail og spurt hva vektgrensen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #20 Del Skrevet 18. juli 2019 Dette er det markedssjefen på tusenfryd sier Han er klar på at man må være «ganske så stor» om man ikke skal få plass i en av Tusenfryds attraksjoner, og at personene det gjelder ofte er klar over det selv.Han legger imidlertid til at om en person skal få kjøre en attraksjon, så må vedkommende tilfredsstille gitte høydebegrensninger, samtidig som personen må tilfredsstille krav til fysikk og fysisk styrke. Anonymkode: f7039...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå