Gå til innhold

Penis sleeve, noen anbefaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere tråder her der begge parter har hatt gode opplevelser med penis sleeve.

Frister litt å teste ut dette sammen med kona, har surfet rundt på noen nettbutikker, men usikker på hva jeg bør velge.

Noen her inne som tør dele erfaringer, og komme med en anbefaling på hva vi bør prøve første gang?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Geojak skrev:

Har sett flere tråder her der begge parter har hatt gode opplevelser med penis sleeve.

Frister litt å teste ut dette sammen med kona, har surfet rundt på noen nettbutikker, men usikker på hva jeg bør velge.

Noen her inne som tør dele erfaringer, og komme med en anbefaling på hva vi bør prøve første gang?

Anbefaler å se på kondomeiret eller sinful.no. Sinful har ganske stort utvalg. Hvis ikke kan du søke på rx sleeve eller tsx penis sleeve. Der har de også mange bra å velge i. Finn en som passer din penis i indre dybde å kos dere.👍

Anonymkode: 4cf09...f4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er inne og lusker i samme tanker....er litt over snittet i lengde og ganske mye mer i tykkelse, men kona er stor både til høyde og der nede, så hun hadde nok ikke sagt nei til noen cm til...

Tanken er fristende. Har sett noen videoer med de og det ser da digg ut. Men litt usikker om jeg tørr...

Anonymkode: 8494c...6e5

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noe forslag for en som er litt over snittet og ikke vil komme rennende med noe monster-sak, bare litt ekstra??

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig så er det så mange typer at en bare må prøve en pg se. Og heller prøve en annen en annen gang. Har brukt en som og har hull for ballene. Så ja de er sykt vanskelige å tre på så en må øve på det Men hjelper også etter utmøsning. 

Anonymkode: 9ebce...b7f

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noe forslag for en som er litt over snittet og ikke vil komme rennende med noe monster-sak, bare litt ekstra??

SONO No 17 Dong Extension Penis Sleeve

Noe ala denne er bra. Gir noen cm ekstra lengde og litt ekstra tykkelse.:)

Anonymkode: 4cf09...f4a

AnonymBruker
Skrevet

Fatboy Cocksleeve gir det kvinner vil ha, omkrets. Finnes i ulike størrelser og farger. Tom of Finland er for deg som har kort, eller ikke klarer å bli helt hard. Sono er for deg som har omkrets, men som trenger noen ekstra cm lengde. Fatboy Cocksleeve gir deg som er allerede lang en seriøs økning i omkrets. Har prøvd dem alle og vender alltid tilbake til Fatboy Cocksleeve selv om jeg i utgangspunktet er langt over snittet og har håndledds tykk penis. Kan allikevel anbefale alle selv om Tom of Finland er for liten for meg og Sono gjør meg for lang. Noe for enhver.

23/18 over og ut.

Anonymkode: f3317...469

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...